In Abu Dhabi en dan wordt Max daardoor kampioenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gaan er geheid nog een keer samen af.
Tot morgen!quote:
Denk niet dat Piastri zo ver van Norris weg kan rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op het eind kan het wel eens weer 30 sec voorsprong zijn
Sneue F1 fansquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ChatGPT om een illustratie gevraagd
Heel leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van de twee is de debiel die de bocht afsnijdt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie van de twee is de debiel die de bocht afsnijdt?
Why not?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
apart dat zoveel beginnen over de Mercedes coureurs in 2016.
Dat zie ik bij McLaren niet gebeuren.
Beetje hopium. Hopen op een crash daar kun je wel wat van vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gasly, lolquote:
Ze blijven hoop houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prost, Senna (Japan)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
**** ***** ***** this ***** car is so **** there is **** no **** way to **** drive it!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met tussendoor wellicht een reden waarom het voor geen meter lukte?
Hamilton.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, die torpedeerde in 2016 Rosberg er af zodat Max kon winnenquote:
Ja, geen straf overigens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, die torpedeerde in 2016 Rosberg er af zodat Max kon winnen
"We zullen nooit iets doen dat onsportief is of het team in een slecht daglicht stelt of onszelf in een slecht daglicht stelt. Ik denk dat dat gewoon niet is wie Lando en ik zijn", zei hij.quote:Volgens McLaren-coureur Oscar Piastri gaan er geen onsportieve dingen gebeuren tussen hem en zijn teamgenoot Lando Norris, ondanks dat de strijd om het kampioenschap steeds spannender wordt. De Australiër meent dat een vijandige strijd grote gevolgen voor de toekomst kan hebben, waardoor Piastri wil voorkomen dat Norris en hij een Hamilton-Rosberg situatie gaan nabootsen.
Valt wel mee, Rosberg verdedigde veel te laat.quote:
Was ook eigen fout van Rosberg dat Ham erbij kwam. Had een verkeerde switch op zijn stuur gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee, Rosberg verdedigde veel te laat.
Allemaal veel betere coureurs dan Yuki of Lawson. Russell is natuurlijk verreweg de beste van dat stel maar de anderen zijn gewoon degelijk. Sainz had vooral ruzie met de Verstappens, Russell hadden ze vorig jaar mee kunnen spreken voordat hij zijn contract verlengde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Gasly, lol
Die werd al eerder op een rondje gezet door Verstappen en was daarmee nog de slechtste teamgenoot van ze allemaal
Russell is natuurlijk onhaalbaar. Ocon is ook nauwelijks een verbetering. En met team Sainz had Red Bull eerst ook al flinke ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:30 schreef Perox het volgende:
Waarom komt F1TV met deze spoiler?!Omdat mensen over het algemeen niet de F2 terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klopt, Rosberg zat in safe modus. Zonder elektrische energie. Ja dan is het niet gek dat Lewis hem ernaast zet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Was ook eigen fout van Rosberg dat Ham erbij kwam. Had een verkeerde switch op zijn stuur gedaan
Totdat ze beiden nog de titel kunnen winnen in de laatste race..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"We zullen nooit iets doen dat onsportief is of het team in een slecht daglicht stelt of onszelf in een slecht daglicht stelt. Ik denk dat dat gewoon niet is wie Lando en ik zijn", zei hij.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:30 schreef Perox het volgende:
Waarom komt F1TV met deze spoiler?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch geloof ik Andrea Stella en Oscar Piastri. Het zit niet in de aard van het beestje om elkaar van de baan af te rijden. Ik zie het Oscar of Lando niet doen namelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:31 schreef Nober het volgende:
Andrea Stella gelooft er in dat zijn coureurs elkaar niet van de baan racen na vragen van Rosberg op Sky.
Het wordt iig een bezoek aan de stewardsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:42 schreef Perox het volgende:
Strollie heeft zich niet laten wegen. Is dat een DSQ of gewoon 20 plekken straf?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Eerder Lando dan Oscar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
toch geloof ik Andrea Stella en Oscar Piastri. Het zit niet in de aard van het beestje om elkaar van de baan af te rijden. Ik zie het Oscar of Lando niet doen namelijk.
Daar is Oscar Piastri een veel te eerlijke coureur voor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Eerder Lando dan Oscar.
Al zal Oscar zijn auto gewoon laten staan als hij ingehaald wordt.
Tsja…. Ik denk dat hij dan inderdaad zijn auto laat staan. Grote kans dat hij dan geparkeerd staat ergens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daar is Oscar Piastri een veel te eerlijke coureur voor.
In het uiterst fictieve scenario zou Max zijn auto laten staan als zijn teamgenoot er voorbij prob.... ach, never mind ook.
Alonso bood zichzelf meerdere keren aan. Die had de ervaring om met deze auto om te kunnen gaan, en gunt Max ook het succes en andersom. Eeuwig zonde dat ze daar toen niet voor gekozen hebben. Dat had Alonso echt verdiend ook, in plaats van al die jaren dr na terwijl die nog steeds waanzinnige dingen liet zien in klote auto’s te moeten rijden. Alpine, McLaren Honda, Aston Martin…wat had hij nog waanzinnig mooie dingen kunnen doen naast Max in die tweede RB. En nu zijn al die jaren verspild aan de Gasly’s, Yuki’s en Perezzen van deze wereld.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allemaal veel betere coureurs dan Yuki of Lawson. Russell is natuurlijk verreweg de beste van dat stel maar de anderen zijn gewoon degelijk. Sainz had vooral ruzie met de Verstappens, Russell hadden ze vorig jaar mee kunnen spreken voordat hij zijn contract verlengde.
Gasly en Ocon hebben meerdere keren podium gereden en zijn beiden enkelvoudig GP-winnaar. Gasly heeft na zijn in het water gevallen rookieseizoen nog eens de vloer aangeveegd met Kvyat.
Als je een achtervelder als Yuki of een matige semirookie als Lawson in het tweede stoeltje propt staat een goede tweede coureur niet bepaald hoog op het prioriteitenlijstje.
Ocon is ook niet beter dan een Perez.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Allemaal veel betere coureurs dan Yuki of Lawson. Russell is natuurlijk verreweg de beste van dat stel maar de anderen zijn gewoon degelijk. Sainz had vooral ruzie met de Verstappens, Russell hadden ze vorig jaar mee kunnen spreken voordat hij zijn contract verlengde.
Gasly en Ocon hebben meerdere keren podium gereden en zijn beiden enkelvoudig GP-winnaar. Gasly heeft na zijn in het water gevallen rookieseizoen nog eens de vloer aangeveegd met Kvyat.
Als je een achtervelder als Yuki of een matige semirookie als Lawson in het tweede stoeltje propt staat een goede tweede coureur niet bepaald hoog op het prioriteitenlijstje.
Honda had waarschijnlijk meteen de stekker eruit gerukt op dat moment ivm de GP2 opmerkingen. Horner wilde per se de centen van Perez in het team houden, Marko was er wss op tegen geweest dat het "opleiding" traject dan voor lul had gestaan met een veteraan in de auto.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Alonso bood zichzelf meerdere keren aan. Die had de ervaring om met deze auto om te kunnen gaan, en gunt Max ook het succes en andersom. Eeuwig zonde dat ze daar toen niet voor gekozen hebben. Dat had Alonso echt verdiend ook, in plaats van al die jaren dr na terwijl die nog steeds waanzinnige dingen liet zien in klote auto’s te moeten rijden. Alpine, McLaren Honda, Aston Martin…wat had hij nog waanzinnig mooie dingen kunnen doen naast Max in die tweede RB. En nu zijn al die jaren verspild aan de Gasly’s, Yuki’s en Perezzen van deze wereld.
Daarnaast is Alonso in een goede auto ook een enorme publiekstrekker, ik had dolgraag zijn ervaring en talent willen zien in een écht goede auto. Ik vind hem nu nog steeds echt de meest onderschatte coureur op de grid, en helemaal afgelopen jaren.
Oracle levert alleen al 100 miljoen per jaar op vijf jaar lang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Honda had waarschijnlijk meteen de stekker eruit gerukt op dat moment ivm de GP2 opmerkingen. Horner wilde per se de centen van Perez in het team houden, Marko was er wss op tegen geweest dat het "opleiding" traject dan voor lul had gestaan met een veteraan in de auto.
Daarnaast is/was Alonso helemaal niet zo een teamplayer 6 jaar geleden zoals hij zich nu opstelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Honda had waarschijnlijk meteen de stekker eruit gerukt op dat moment ivm de GP2 opmerkingen. Horner wilde per se de centen van Perez in het team houden, Marko was er wss op tegen geweest dat het "opleiding" traject dan voor lul had gestaan met een veteraan in de auto.
Ik zie je smiley, maar toch... vind je Piastri echt een kopie van Verstappen? Want zonder Oscar tekort te willen doen, dat is m.i. vooralsnog toch wel een beetje teveel eer. Ja, hij is goed, hij heeft nu een aantal keer een wedstrijd van pole of bijna pole weten te winnen, maar ik heb hem bijvoorbeeld nog nooit een sensationele inhaalrace zien rijden zoals Max in Brazilië 2016 en 2024 of Spa 2022 of Hongarije 2022, enz. enz. In verkeer lijkt hij het op pure snelheid nog steeds af te leggen tegen Norris.quote:
Qua race stijl en stoïcijnse houding snap ik de vergelijking enigszins. Maar wat je zegt klopt als een bus. Verstappen liet in zijn eerste jaren ook al geregeld exceptionele dingen zien, ook in een veel mindere wagen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie je smiley, maar toch... vind je Piastri echt een kopie van Verstappen? Want zonder Oscar tekort te willen doen, dat is m.i. vooralsnog toch wel een beetje teveel eer. Ja, hij is goed, hij heeft nu een aantal keer een wedstrijd van pole of bijna pole weten te winnen, maar ik heb hem bijvoorbeeld nog nooit een sensationele inhaalrace zien rijden zoals Max in Brazilië 2016 en 2024 of Spa 2022 of Hongarije 2022, enz. enz. In verkeer lijkt hij het op pure snelheid nog steeds af te leggen tegen Norris.
Wie weet komt dat allemaal nog wel een keer, maar ergens denk ik ook dat dit soort dingen zich juist snel openbaren.
Wat ik bij Piastri vooral zie is dat hij mentaal net zo sterk is als Max. Echt een ijskonijn. Prima talent, maar op dit moment is echt niemand te vergelijken met Max, dat is echt een categorie apart. Zet Piastri in de tweede Red Bull en die doet niet eens mee voor een podiumplek.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Qua race stijl en stoïcijnse houding snap ik de vergelijking enigszins. Maar wat je zegt klopt als een bus. Verstappen liet in zijn eerste jaren ook al geregeld exceptionele dingen zien, ook in een veel mindere wagen.
Hij was toen misschien minder constant, maar zijn piek lag zelfs in een B-wagen al waanzinnig hoog.
Piastri groeit gestaag in zijn rol en wordt steeds beter, maar heeft nog geen hele bijzondere dingen laten zien. Kan nog komen, maar hij ontwikkelt zich in elk geval totaal anders dan Verstappen en ik denk niet dat hij in een mindere dan de beste wagen in staat zou zijn om een serieuze strijd te leveren.
*Nico Rosberg enters the chatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je hoeft niet perse heel goed in de regen te kunnen rijden om WDC te worden, Een betere auto onder je reet helpt veel meer.
Verstappen heeft niet alleen in de regen exceptionele dingen laten zien. Ik snap dat die races extra blijven hangen, maar Verstappen is wel wat meer dan een one trick pony.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je hoeft niet perse heel goed in de regen te kunnen rijden om WDC te worden, Een betere auto onder je reet helpt veel meer.
Dus daarom namen ze het oudje Perez? Precies alles wat Alonso was, alleen langzamer en iets meer sponsoring, die RB totaal niet nodig heeft maar het helpt wel. Maar Alonso die succes heeft in een RB had ze veel meer prijzen geld kunnen opleveren, en marketing. Eeuwig zonde. Nu is die te oud geworden/zit vast bij Aston. Ik hoop daarom ook echt enorm dat Newey een wonder gaat verrichten en ze Alonso nog één keer een kampioensauto leveren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:27 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als dit te maken heeft met de mogelijke diskwalificatie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:43 schreef Marcoss het volgende:
Dat hadden ze toch ook voor het weekend kunnen beslissen zodat Drugovich een kans kon krijgen...
(tenzij de pijn gedurende het weekend opeens veel erger is geworden)
quote:Ook Verstappen bleef na de teleurstellende kwalificatie tegenover de media positief over Tsunoda, die klaagde over problemen met de vloer van de auto. "Het is geen pannenkoek, hè. Dat heeft hij in het verleden bewezen. Hij was vaak sneller dan Liam Lawson, dus dit zegt vermoedelijk veel over de auto. Wat? Dat mogen jullie zelf invullen."
Niks nieuws hetzelfde als andere teamgenoten, gigantisch veel moeite met de afstelling wat Verstappen kan compenseren anderen niet.quote:
Yuki is totaal geen pannenkoek inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:31 schreef DKUp het volgende:
Minder grote kans op een SC![]()
De niet-Nederlanders dachten al dat Verstappen Yuki aan het beledigen was, pannenkoek
Te gek voor woorden, maar de zoon van de baas mag alles, zet er een spuit in en ga morgen naar het ziekenhuis.quote:
Hoe meer je iedereen naast Verstappen ziet klooien is het duidelijk dat die wagen kut isquote:Op zondag 1 juni 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Yuki is totaal geen pannenkoek inderdaad.
Meer iemand die er helemaal geen reet van bakt. P20 met een Red Bull![]()
Die zou echt meteen uit de formule 1 moeten worden gezet.
Het gekke is dat altijd als Verstappen niet voor pole kan strijden hij wijst naar de prestatie van de tweede rijder (om te zeggen: "de auto deugt niet").quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoe meer je iedereen naast Verstappen ziet klooien is het duidelijk dat die wagen kut is
Hamilton zou ik eigenlijk wel zien in de RB21
Die laat in de Ferrari al bijzonder weinig zien, ik denk dat qua rijder eigenschappen, misschien Leclerc het het beste van de rest zou doen in een Red Bull.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hoe meer je iedereen naast Verstappen ziet klooien is het duidelijk dat die wagen kut is
Dat zeg ik ook al een tijdje, omdat zijn rijstijl imo het meest op die van Max lijktquote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die laat in de Ferrari al bijzonder weinig zien, ik denk dat qua rijder eigenschappen, misschien Leclerc het het beste van de rest zou doen in een Red Bull.
Heb ik ook al eens gedacht, maar het is me eigenlijk nu al duidelijk wat er zou gaan gebeuren: RBR gaat dan, meer dan ooit tevoren, beschuldigd worden van het expres saboteren van hun eigen auto. Idioot idee natuurlijk, maar dat weerhoudt sommigen er niet van het toch te beweren.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarom zouden hun rijstijlen precies op elkaar lijken?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook al een tijdje, omdat zijn rijstijl imo het meest op die van Max lijkt
Laat ik het anders zeggen: Leclerc houdt ook van een auto met wat overstuur en een iets lossere achterkantquote:Op zondag 1 juni 2025 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zouden hun rijstijlen precies op elkaar lijken?
Ik ben verder geen dokter, maar ik denk eigenlijk dat deze instelling er juist voor gezorgd heeft dat-ie nu nog steeds last van die pols heeft. Ik vond het destijds in 2023 al raar dat-ie zo snel na z'n ongeluk weer in de auto stapte, terwijl je duidelijk kon zien dat hij er nog last van had. Blijkbaar hebben ze toen niet de tijd genomen om het goed te laten genezen en nu zit-ie er dus nog steeds mee.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te gek voor woorden, maar de zoon van de baas mag alles, zet er een spuit in en ga morgen naar het ziekenhuis.
Wat zou dat kosten zo'n auto die niet meedoet? Paar miljoen, maar Lance maakt dat natuurlijk geen reet uit.
Verstappen is gewoon een zelfde klasse coureur als Schumacher en Senna waren. Die verpletterden ook bijna al hun teamgenoten omdat ze gewoon tig klasses beter waren.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb ik ook al eens gedacht, maar het is me eigenlijk nu al duidelijk wat er zou gaan gebeuren: RBR gaat dan, meer dan ooit tevoren, beschuldigd worden van het expres saboteren van hun eigen auto. Idioot idee natuurlijk, maar dat weerhoudt sommigen er niet van het toch te beweren.
In feite zijn het de Verstappen- en RBR-haters die ervoor zorgen dat Max z'n teamgenoten steeds weer de grond in worden geboord en wellicht carriereschade oplopen. Want als je niet wil toegeven dat Verstappen héél erg goed is, dan moet de ander wel héél erg slecht zijn, natuurlijk. Of er is sprake van sabotage. Andere opties zijn er niet.
En een dag meer is een probleem?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben verder geen dokter, maar ik denk eigenlijk dat deze instelling er juist voor gezorgd heeft dat-ie nu nog steeds last van die pols heeft. Ik vond het destijds in 2023 al raar dat-ie zo snel na z'n ongeluk weer in de auto stapte, terwijl je duidelijk kon zien dat hij er nog last van had. Blijkbaar hebben ze toen niet de tijd genomen om het goed te laten genezen en nu zit-ie er dus nog steeds mee.
Niet meedoen=niet crashen.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Te gek voor woorden, maar de zoon van de baas mag alles, zet er een spuit in en ga morgen naar het ziekenhuis.
Wat zou dat kosten zo'n auto die niet meedoet? Paar miljoen, maar Lance maakt dat natuurlijk geen reet uit.
Daarom werd Prost door zijn teamgenoot van de baan gereden op Suzuka.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen is gewoon een zelfde klasse coureur als Schumacher en Senna waren. Die verpletterden ook bijna al hun teamgenoten omdat ze gewoon tig klasses beter waren.
Welnee. Barrichello had af en toe een beter weekend dan Schumacher maar door de jaren heen natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom werd Prost door zijn teamgenoot van de baan gereden op Suzuka.
Daarom moest Barrichello afremmen om zijn teamgenoot te laten winnen in Oostenrijk.
Omdat Senna en Schumacher zo goed waren.
Ik meen dat Eddie Irvine ooit zei, dat als de auto stabiel was hij heel dicht bij Schumacher zat, alleen was de auto dan niet snel genoeg, op het moment dat de auto sneller maar instabieler werd kon hij hem niet meer bijhouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welnee. Barrichello had af en toe een beter weekend dan Schumacher maar door de jaren heen natuurlijk niet.
Prost was de uitzondering want dat was zelf een wereldtopper. Die overigens in de kwalificaties door Senna ook gewoon werd verpletterd toen ze teamgenoten waren bij McLaren.
Dat was in 2021 en Sergio kon daar ook redelijk goed mee overweg.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: Leclerc houdt ook van een auto met wat overstuur en een iets lossere achterkant
Denk het niet, het maakt voor hem weinig uit qua positie, dan kan je misschien beter een race setup proberen ipv compromis kwali-race.quote:
Mick, Ralf en Bruno mogen Jos z'n veters niet eens strikken.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
Mensen die nog steeds volhouden dat Senna en Schumacher net zo goed waren als Verstappen
Op plek 20 kan je beter de auto volledig aanpassen als het totaal niet werkt zoals gisteren inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, het maakt voor hem weinig uit qua positie, dan kan je misschien beter een race setup proberen ipv compromis kwali-race.
quote:Op zondag 1 juni 2025 13:09 schreef raptorix het volgende:
Veel plezier, heb een verjaardag en weet niet of ze F1 fans zijn
Heeft nu dezelfde spec achtervleugel als Verstappen. Beter voor het inhalen op het rechte stuk.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op plek 20 kan je beter de auto volledig aanpassen als het totaal niet werkt zoals gisteren inderdaad.
Ja. Blijf hoop houden!quote:Op zondag 1 juni 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel poetisch zijn als er in bocht 4 iets gaat gebeuren.
Dat ijkt me vrij logischquote:
Dat klopt. Het heeft namelijk geen tekst.quote:
Houdt moed!quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat die McLarens een manier hebben om die 1-2 veilig te houden bij de start
Ze kunnen de eerste bochten naast elkaar blijven rijden en zo de deur dicht houdenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat die McLarens een manier hebben om die 1-2 veilig te houden bij de start
Samen het gras op.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bbb fan gespotquote:
Zou op zich vet zijn.quote:
Max had gister in de kwali de snelste laatste sector van iedereenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:51 schreef -XOR- het volgende:
Baantemperatuur van 50 graden voorspelt niet veel goeds voor alles wat niet McLaren is.
Niet als ze het zo doen iigquote:Op zondag 1 juni 2025 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja. Dankjewel.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet als ze het zo doen iig
[ afbeelding ]
Ze moeten zich niet druk om Max maken maar zorgen dat ze in 1 stuk de eerste bochten doorkomen. De rest is volledig in hun voordeel. Start overleven is het devies.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou op zich vet zijn.
Maar ja ben bang dat ze het weer verkloten zodat Max ertussen zit
Klopt, maar volgens Peter Windsor was dat vooral de verdienste van hemzelf en niet van de auto.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had gister in de kwali de snelste laatste sector van iedereen
Hopen dat ze dat wel doenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet hopen op een crash.quote:
een van die pipo's bij viaplay denkt dat ie gaat winnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Eens kijken of Max het podium weet vast te houden....
Charles verwacht op het podium te eindigen als het inhalen een beetje lukt zei die gisteren want de race pace was sterk.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemiddag![]()
Eens kijken of Max het podium weet vast te houden....
Viaplayquote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
een van die pipo's bij viaplay denkt dat ie gaat winnen.
@Nattekat ik heb kracht hier niet voor.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Skattiequote:
Kan wel je weet nooit maar met deze hoge temperaturen geef ik het weinig kans. Ik heb geen idee hoeveel de coureur het verschil kan maken bij dat left fron graining gedoe. Lijkt me vooral aan de wagen te liggen en die van de papaya's is de beste.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet zonder dominante auto.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP LEWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA KAN HET!
GEEF DITquote:Op zondag 1 juni 2025 14:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi dat ook Lewis wat support krijgt hier!quote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP LEWIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA KAN HET!
Maar is de degradatiebeperking bij de RBR sinds Imola al een stuk beter.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Kan wel je weet nooit maar met deze hoge temperaturen geef ik het weinig kans. Ik heb geen idee hoeveel de coureur het verschil kan maken bij dat left fron graining gedoe. Lijkt me vooral aan de wagen te liggen en die van de papaya's is de beste.
Zonder de boeren heb jij geen eten op tafelquote:Op zondag 1 juni 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik erken die kaping van dat nummer niet. Kutboeren.
Misschien wel.quote:
Is dit waarom je vrijdag zei dat dingen vandaag pas duidelijk zouden worden? Imola was wel veel koeler natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar is de degradatiebeperking bij de RBR sinds Imola al een stuk beter.
JAquote:
Doe normaal.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA
jij wil alleen maar gifjes maken van botsingen
dat is bekend
Doe even normaalquote:Op zondag 1 juni 2025 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA
jij wil alleen maar gifjes maken van botsingen
dat is bekend
Niet alleen. Het effect van de voorvleugels wordt nu ook pas zichtbaar wat betreft de bandendegradatie.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Is dit waarom je vrijdag zei dat dingen vandaag pas duidelijk zouden worden? Imola was wel veel koeler natuurlijk.
Ik eet een nectarine. Misschien uit Spanje...? Voor het gemak ga ik er maar even vanuit.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:00 schreef SiGNe het volgende:
De Serrano ham ligt al klaar.. lekkere snack voor tussendoor
Insgelijks!quote:
Ik hoop dat het in elk geval bijna net zo vermakelijk wordtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:58 schreef LTVDK het volgende:
Nou, hopen dat het wat spannender wordt dan vorige week
Tsunoda had hem in ieder geval niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens Peter Windsor was dat vooral de verdienste van hemzelf en niet van de auto.
Verkeerde topicquote:
Er is altijd nog de Sjors Russell uitloopstrookquote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Ik neem aan dat het de McLaren boys verboden is om in de eerste bocht elkaar te bevechten.
* Nattekat drinken inschenktquote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef SiGNe het volgende:
Warme race, drinken belangrijk.. maar Norris gaat dan vast weer vergeten
Ham is de eerste ferrariquote:Op zondag 1 juni 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou mooi zijn als de Ferrari's Norris aan kunnen vallen.
Toto genot. Genototo?quote:
Nee hoor. Hij bijft gewoon voor Maxquote:
Crickey.quote:
Nee, Piastri vrije lucht.quote:
Verliest wel veel in een rondje. Maar beide kan waar zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
de bandjes van Pia zijn net opgewarmd
Zachte banden managen?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:09 schreef Jane het volgende:
Oscar dacht dat hij voorop ff rustig z'n banden kon gaan managen, maar moest toch ff aanzetten.
Nou ja, echt kans was het niet, meer dat die dichtbij genoeg was, maar kon niet aanvallenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had 1 kans en die kon hij niet pakken
Nu nog wachten totdat Norris voorbij is dan gaan we zoals zo vaak op Barcelona een vrij saaie race zien.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had 1 kans en die kon hij niet pakken
Barcelona kan er niets aan doen dat McLaren te goed is.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu nog wachten totdat Norris voorbij is dan gaan we zoals zo vaak op Barcelona een vrij saaie race zien.
Dat klopt maar doel erop dat inhalen niet mee valt hier.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Barcelona kan er niets aan doen dat McLaren te goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |