In Abu Dhabi en dan wordt Max daardoor kampioenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gaan er geheid nog een keer samen af.
Tot morgen!quote:
Denk niet dat Piastri zo ver van Norris weg kan rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op het eind kan het wel eens weer 30 sec voorsprong zijn
Sneue F1 fansquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ChatGPT om een illustratie gevraagd
Heel leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van de twee is de debiel die de bocht afsnijdt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die andere.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie van de twee is de debiel die de bocht afsnijdt?
Why not?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
apart dat zoveel beginnen over de Mercedes coureurs in 2016.
Dat zie ik bij McLaren niet gebeuren.
Beetje hopium. Hopen op een crash daar kun je wel wat van vinden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gasly, lolquote:
Ze blijven hoop houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Prost, Senna (Japan)quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
**** ***** ***** this ***** car is so **** there is **** no **** way to **** drive it!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met tussendoor wellicht een reden waarom het voor geen meter lukte?
Hamilton.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja, die torpedeerde in 2016 Rosberg er af zodat Max kon winnenquote:
Ja, geen straf overigens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, die torpedeerde in 2016 Rosberg er af zodat Max kon winnen
"We zullen nooit iets doen dat onsportief is of het team in een slecht daglicht stelt of onszelf in een slecht daglicht stelt. Ik denk dat dat gewoon niet is wie Lando en ik zijn", zei hij.quote:Volgens McLaren-coureur Oscar Piastri gaan er geen onsportieve dingen gebeuren tussen hem en zijn teamgenoot Lando Norris, ondanks dat de strijd om het kampioenschap steeds spannender wordt. De Australiër meent dat een vijandige strijd grote gevolgen voor de toekomst kan hebben, waardoor Piastri wil voorkomen dat Norris en hij een Hamilton-Rosberg situatie gaan nabootsen.
Valt wel mee, Rosberg verdedigde veel te laat.quote:
Was ook eigen fout van Rosberg dat Ham erbij kwam. Had een verkeerde switch op zijn stuur gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt wel mee, Rosberg verdedigde veel te laat.
Allemaal veel betere coureurs dan Yuki of Lawson. Russell is natuurlijk verreweg de beste van dat stel maar de anderen zijn gewoon degelijk. Sainz had vooral ruzie met de Verstappens, Russell hadden ze vorig jaar mee kunnen spreken voordat hij zijn contract verlengde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Gasly, lol
Die werd al eerder op een rondje gezet door Verstappen en was daarmee nog de slechtste teamgenoot van ze allemaal
Russell is natuurlijk onhaalbaar. Ocon is ook nauwelijks een verbetering. En met team Sainz had Red Bull eerst ook al flinke ruzie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:30 schreef Perox het volgende:
Waarom komt F1TV met deze spoiler?!Omdat mensen over het algemeen niet de F2 terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klopt, Rosberg zat in safe modus. Zonder elektrische energie. Ja dan is het niet gek dat Lewis hem ernaast zet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Was ook eigen fout van Rosberg dat Ham erbij kwam. Had een verkeerde switch op zijn stuur gedaan
Totdat ze beiden nog de titel kunnen winnen in de laatste race..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"We zullen nooit iets doen dat onsportief is of het team in een slecht daglicht stelt of onszelf in een slecht daglicht stelt. Ik denk dat dat gewoon niet is wie Lando en ik zijn", zei hij.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:30 schreef Perox het volgende:
Waarom komt F1TV met deze spoiler?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |