Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss isquote:
Nee, een ouderwetse beeldbuis geïnstalleerd met een plaatje van een F1-auto er opquote:
Server voor max. 1000 kijkersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef wdn het volgende:
Tot voor 2 min. kon in niet inloggen bij VP
Net op tijd![]()
Veel plezier allemaal
Ik verwacht dat de RB 2de gedeelte beter zal zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss is
Voor geklooi heb je niet een bepaald bedrijf nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer en ik genieten van al dat geklooi dat een bepaald bedrijf veroorzaakt.
Daar praten we hier niet over he.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer en ik genieten van al dat geklooi dat een bepaald bedrijf veroorzaakt.
Straks in het seizoen terugkomen zou wel een mooi verloop zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss is
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks in het seizoen terugkomen zou wel een mooi verloop zijn
Spanje.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over he.
Mooi weer zou regen zijnquote:
Tegenwoordig vallen de toppers nauwelijks meer uit, iedereen een goede motor en voorzichtig bij het rijden, race uitgesteld bij beetje slecht weer en de intermediates niet meer toereikend zijn etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de RB 2de gedeelte beter zal zijn.
Dat zou niet de eerste keer zijn.
Maar het zou wel handig zijn als LN of OP een DNF zouden hebben tijdens 1 van de komende races
Mooi weer voor hunquote:
De Briatore-factor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Colapinto gaat hard!
edit:
jaaaaa!
Colapinto de snelste tijd!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben het voor darts en Premier League voetbal!
Zet je noise cancelling headphones opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Geluid lijkt bij F1 TV niet helemaal in orde. Achtergrondgeluiden lijken erg luid t.o.v. het commentaar.
De stiekemert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
Lol wat zei die Coulthard nu over dat snoepje van Ocon?
Niks, ging over de term 'goat'.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
Lol wat zei die Coulthard nu over dat snoepje van Ocon?
Ik meende iets van sexy animal te verstaanquote:
Heel stabiel ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bizar hoe snel ze die bochten om hoeken
Nog wel.quote:
2% kans op regen morgen, dus wie weet wat er allemaal mogelijk is.quote:
klopt, tsu is niet de afkorting van tsunami i.i.g.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
2% kans op regen morgen, dus wie weet wat er allemaal mogelijk is.
Colafinito.quote:
Geldt dat niet voor iedereen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als die auto zou willen dan rijdt Tsunoda makkelijk top 10.
Tsunoda of Tsunodanniet.quote:
Gezondheid..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel leuk zijn als HAD en TSU rijden voor Nissan
Die Zak hooi als teambaas.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel leuk zijn als HAD en TSU rijden voor Nissan
Perez werd ook alleen maar minder de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef Gunner het volgende:
Dat gehaat perez was wel wat onnodig gezien de prestaties van z’n opvolgers.
Die zou toch wel even met Max meerijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus Yuki
Wat valt die door de mand
Het is een hele slechte auto. Bijna slechter van Viaplay isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:21 schreef Nober het volgende:
"Who can explain to me that no one can deal with that 2nd Red Bull car?"
- 2016 World Champion, Nico Rosberg
Ja die vindt 't wel best zo. Alleen een kopie van Max kan RBR helpen. En die is er nu niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat Lawson wel blij is zo achteraf
Bespaar die kosten inderdaad maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:21 schreef FireFox1 het volgende:
Tijd dat RBR met 1 auto op de grid staat
Die rijdt nu bij McLarenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die vindt 't wel best zo. Alleen een kopie van Max kan RBR helpen. En die is er nu niet.
Nou ja blijkbaar is de auto zodanig dat alleen Verstappen er in kan rijden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Perez werd ook alleen maar minder de afgelopen seizoenen.
Dus die is er nu niet voor RBR. Je bedoeld Piastri neem ik aan?quote:
Ik denk niet dat die daar zo happig op is.quote:
Perez was achteraf gezien de reincarnatie van Senna vergeleken met de rest van de RB tweede coureurs…quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef Gunner het volgende:
Dat gehaat perez was wel wat onnodig gezien de prestaties van z’n opvolgers.
Komop, overdrijven is ook een vak Perez stond ook zowat een half siezoen achteraan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Perez was achteraf gezien de reincarnatie van Senna vergeleken met de rest van de RB tweede coureurs…
Enige wat dit laat zien is dat Perez, Tsunoda en Lawson prima coureurs zijn die niet veel van elkaar verschillen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Perez was achteraf gezien de reincarnatie van Senna vergeleken met de rest van de RB tweede coureurs…
Opzich prima als je dan ook maar presteert op de stratencircuits zoals Pérez.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komop, overdrijven is ook een vak Perez stond ook zowat een half siezoen achteraan.
Op het juiste moment in de muur parkeren; enige waarmee ze kunnen helpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Opzich prima als je dan ook maar presteert op de stratencircuits zoals Pérez.
Die haalde vaak nog podium plekken hoor, en altijd wel punten, zelfs als die weer eens Q2 niet haalde. Was verreweg de beste teamgenoot van Max sinds Ricciardo en achteraf gezien hadden ze hem gewoon moeten houden. Ze moesten hem iets van 15 miljoen betalen om hem weg te kunnen sturen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Komop, overdrijven is ook een vak Perez stond ook zowat een half siezoen achteraan.
De auto van dit jaar lijkt wel significant slechter te zijn dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die haalde vaak nog podium plekken hoor, en altijd wel punten, zelfs als die weer eens Q2 niet haalde. Was verreweg de beste teamgenoot van Max sinds Ricciardo.
Ik zou zo graag Max in een ander team zien. Ik geloof je hoor, maar ik wil zo graag dat iedereen dat zal gaan zien. Want nu zijn er nog veel te veel mensen die zeggen dat het aan de auto ligt etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige wat dit laat zien is dat Perez, Tsunoda en Lawson prima coureurs zijn die niet veel van elkaar verschillen.
... en dat Max gewoon iets belachelijks is qua talent, once in a lifetime, en zelfs dat is nog niet genoeg om het te beschrijven
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:29 schreef -XOR- het volgende:
"Verstappen zou graag zijn teamgenoot dichtbij zich hebben"
Nee
Eentje die af en toe punten van hem afsnoept?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:29 schreef -XOR- het volgende:
"Verstappen zou graag zijn teamgenoot dichtbij zich hebben"
Nee
Dat is wel waar. Alleen Max kan hier nog iets mee, en zelfs voor Max wordt dat steeds lastiger.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De auto van dit jaar lijkt wel significant slechter te zijn dan voorgaande jaren.
Toen was de auto nog wel relatief beterquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die haalde vaak nog podium plekken hoor, en altijd wel punten, zelfs als die weer eens Q2 niet haalde. Was verreweg de beste teamgenoot van Max sinds Ricciardo en achteraf gezien hadden ze hem gewoon moeten houden. Ze moesten hem iets van 15 miljoen betalen om hem weg te kunnen sturen.
Ach, ik vind het eigenlijk wel mooi dat zo'n historisch team de slag goed te pakken heeft. Moet geen jaren duren natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Ja zo is het ook niet leuk meer
Opbokken met McLaren.
Flexiwings hype kan ook weer het putje inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met McLaren.
Je kan ook de slag goed te pakken hebben zonder ruim 3 tienden boven het veld uit te stekenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, ik vind het eigenlijk wel mooi dat zo'n historisch team de slag goed te pakken heeft. Moet geen jaren duren natuurlijk.
Dat kun je na de race pas zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Flexiwings hype kan ook weer het putje in
Sure, maar dat is toch wel een beetje hoe de F1 werkt. Een team kan iets gevonden hebben binnen de regels en daarmee gelijk een aardig voordeel pakken. Dat die 3 tienden veel is/lijkt zegt eigenlijk vooral hoe dicht het veld op elkaar zit atm.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook de slag goed te pakken hebben zonder ruim 3 tienden boven het veld uit te steken
Als dat zo zou zijn hadden ze wel een fatsoenlijke coureur in de tweede RB gezet.quote:
Het is nog maar Q2 hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met McLaren.
Gas geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
pia duikt onder de 1.12
hoe doet ie dat toch?
Sainz wilden ze blijkbaar nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hadden ze wel een fatsoenlijke coureur in de tweede RB gezet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Kan me vergissen hoor, maar volgens mij regent het daar in de buurt.
Ver buiten Barcelonaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Kan me vergissen hoor, maar volgens mij regent het daar in de buurt.
Ware het niet dat dit gewoon een bui is doordat de wind tegen de bergen blaast, dus hij komt niet dichterbijquote:
Oh nee! De twee McLarens tetsen elkaar eraf!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris gaat de ruime bocht weer nemen
Dat zou dit seizoen wel echt geniaal maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh nee! De twee McLarens testen elkaar eraf!
Denk je?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris gaat de ruime bocht weer nemen
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit gewoon een bui is doordat de wind tegen de bergen blaast, dus hij komt niet dichterbij
Deze baan heeft snelle bochten, staat de vleugel sowieso wat lager.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Flexiwings hype kan ook weer het putje in
Ik zie wel overal paraplu'squote:
Ja, en dan Leclerc erachter die maar niet voorbij Max komtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen wel echt geniaal maken.
Hoezeer ik niet op crashes hoop ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen wel echt geniaal maken.
In de sim schiet niet opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh nee! De twee McLarens testen elkaar eraf!
Boven het hoofd van...?quote:
Ferrari had het vroeger ook eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Kunnen ze die witte cirkels met startnummer zoals op de McLaren niet voor alle auto's verplicht stellen? Heeft wel wat vind ik.
Als het aan Yuki ligt morgen alquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Eagles89 het volgende:
Wanneer degradatie Hadjar naar Red Bull…?
?quote:
Komt nog een run.quote:
Ja, zal morgen niet meer starten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Nou seizoen is wel over voor Max denk ik.
Dat is niet de bedoeling!quote:
Max staat gewoon derde hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
de eerste 4 zoals in wk stand de eerste 4
en dan op 5 de goat
Tag Heuer*quote:
Gewoon de race van 2016 kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef raptorix het volgende:
De oranjes gaan morgen niet samenwerken schat ik zo in.
Geen nieuwe banden meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef SiGNe het volgende:
Best raar dat leclerc uitstapte en niet ook nog een 2e poging deed eigenlijk
Als dat de enige hoop is dan kan ie beter helemaal stoppenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
De start van 2016 ff overdoen maar dan met McLarens?
MacLarenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
Niks aan de hand mensen, morgen tetsen de MacLarens eraf en pakt Max jo hey jo ho de overwinning gewoon
Echt wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Ik zie Norris nog wel gekke dingen doen nu Piastri vaak de betere is.
Die gaan er geheid nog een keer samen af.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Max kan nu ook wel wat risico nemen bij Lando, want die vecht met z'n teamgenoot om het kampioenschap dus die kan ook geen hele risicovolle verdedigende acties gaan ondernemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:06 schreef Evenstar het volgende:
Wie danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hadden ze wel een fatsoenlijke coureur in de tweede RB gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |