Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss isquote:
Nee, een ouderwetse beeldbuis geïnstalleerd met een plaatje van een F1-auto er opquote:
Server voor max. 1000 kijkersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef wdn het volgende:
Tot voor 2 min. kon in niet inloggen bij VP
Net op tijd![]()
Veel plezier allemaal
Ik verwacht dat de RB 2de gedeelte beter zal zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss is
Voor geklooi heb je niet een bepaald bedrijf nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer en ik genieten van al dat geklooi dat een bepaald bedrijf veroorzaakt.
Daar praten we hier niet over he.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer en ik genieten van al dat geklooi dat een bepaald bedrijf veroorzaakt.
Straks in het seizoen terugkomen zou wel een mooi verloop zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij nog steeds de final boss is
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks in het seizoen terugkomen zou wel een mooi verloop zijn
Spanje.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar praten we hier niet over he.
Mooi weer zou regen zijnquote:
Tegenwoordig vallen de toppers nauwelijks meer uit, iedereen een goede motor en voorzichtig bij het rijden, race uitgesteld bij beetje slecht weer en de intermediates niet meer toereikend zijn etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de RB 2de gedeelte beter zal zijn.
Dat zou niet de eerste keer zijn.
Maar het zou wel handig zijn als LN of OP een DNF zouden hebben tijdens 1 van de komende races
Mooi weer voor hunquote:
De Briatore-factor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Colapinto gaat hard!
edit:
jaaaaa!
Colapinto de snelste tijd!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben het voor darts en Premier League voetbal!
Zet je noise cancelling headphones opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:03 schreef PzKpfw het volgende:
Geluid lijkt bij F1 TV niet helemaal in orde. Achtergrondgeluiden lijken erg luid t.o.v. het commentaar.
De stiekemert.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
Lol wat zei die Coulthard nu over dat snoepje van Ocon?
Niks, ging over de term 'goat'.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
Lol wat zei die Coulthard nu over dat snoepje van Ocon?
Ik meende iets van sexy animal te verstaanquote:
Heel stabiel ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
Bizar hoe snel ze die bochten om hoeken
Nog wel.quote:
2% kans op regen morgen, dus wie weet wat er allemaal mogelijk is.quote:
klopt, tsu is niet de afkorting van tsunami i.i.g.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
2% kans op regen morgen, dus wie weet wat er allemaal mogelijk is.
Colafinito.quote:
Geldt dat niet voor iedereen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als die auto zou willen dan rijdt Tsunoda makkelijk top 10.
Tsunoda of Tsunodanniet.quote:
Gezondheid..quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel leuk zijn als HAD en TSU rijden voor Nissan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |