SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, dat is wel het concept van een cavinon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?
Nee Nizno, Nee.quote:
Nou, niet meer doen dan.quote:
Zitten we hier Agile te doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, niet meer doen dan.
Lessons learned.
Hindoethiopisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Welke taal spreken ze eigenlijk in een kringloopwinkel?
Of een cavia op een schildpad.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel het concept van een cavinon.
Ik had ook een trebuchet als UI kunnen hebben met een brandende bal met lava, maar dat is minder leuk.
Ja, heerlijk lean.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we hier Agile te doen?
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Of een cavia op een schildpad.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, gaat veel te snel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijk
Even terug naar de backlog.quote:
quote:
Dat kijken ze standaard. Om vervolgens om niks weer te gaan piepen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kijken ze standaard. Om vervolgens om niks weer te gaan piepen.
Volgende sprint.quote:
Doe eens.quote:
heb liever een bord pizzaquote:
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.quote:
Marathon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Verrassend.quote:
Marathon eten ja.quote:
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Nee niksquote:
quote:
quote:
ik heb hier ervaring mee, vraag maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Welke taal spreken ze eigenlijk in een kringloopwinkel?
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Raar, want het staat op het bord.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?
Je hebt maar 5 minuten he.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Zo schattigggggggquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niksaan.
Sorry, 6 jaar aan opgebouwde ergernis die eruit komt.
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Ik vergeet het bestaan van het bordquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar, want het staat op het bord.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.
zou je haast scharen onder kattuks zeevolk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
hef fun bij de slagerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Dat is ook in 50% van de tijd zonde van je tijd
[..]
Ik vergeet het bestaan van het bord
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.
coördineren kun je lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.
Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat is zonde van mijn andere talenten.quote:
Dat snap ik wel. Iets met een schoenmakerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat ik zonde van mijn andere talenten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
mij zelf even vermoord met ovenreiniger
je hebt net je visa!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
oh ja die zenuwen hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt net je visa!
doe even normaal gek, heb je al die zenuwen voor de kat zn viool gehad als je jezelf nu al omlegt
Er is fok in het hiernamaals?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis van de sportschool. Het is warm buiten en ik ben nu moe.
Ettoooooquote:
quote:
door de zelfde persoon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Er wonen ook nog maar amper blanken in Londen, puur toeval uiteraard.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Oh jeequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.quote:
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
t zijn ook wel zulke rotbeesten somsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Eenden zijn lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
t zijn ook wel zulke rotbeesten soms![]()
Das ook wel scaryquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Koeien nog lekkerderderderderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.
Dankje wel Nederland dank je wel nederland dat je aan de zee-hee zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
morgen wel weer een nieuw excuus verzinnen he.... deze heb je nu verbruiktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Er is altijd wel een smoes om niet te gaan sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Rotterdam zegt maar 21 gradenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is de tropen gewend.
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellenquote:
ik ken dat nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellen
Maar NatteKat en weersomstandigheden is gewoon een hele universitaire studiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellen
De psyche van NatteKat is gewoon een hele psychologische studie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar NatteKat en weersomstandigheden is gewoon een hele universitaire studie
Ok boomerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen wij 20ish waren spraken we ergens af of gingen uit. Niemand was met gezondheid, sporten of stapjes bezig. Enige waar je op lette is niet vet worden.
Das bij die huidige generatie wel anders
mensen die influencen of die die mensen volgen ja, voor de rest heb ik niet het idee dat echt veel mensen ermee bezig zijn. Maar goed, zal wel per streek verschillenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen wij 20ish waren spraken we ergens af of gingen uit. Niemand was met gezondheid, sporten of stapjes bezig. Enige waar je op lette is niet vet worden.
Das bij die huidige generatie wel anders
dat blijkt jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benauwd en warm zijn twee verschillende dingen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Ah de ruzie gaat weer verder
kan ze het niet gewoon gelijk afmaken.
Tof straks met kijkers voor het huis.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriendquote:
Uitmaken oké, maar afmaken vind ik wel drastisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ow gezelligheidquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriend
Misschien kun je even aanbellen dat je er last van hebt en direct vragen of je iets mag lenen om te dragen vandaag?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriend
vind haar kleding niet zo leukquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je even aanbellen dat je er last van hebt en direct vragen of je iets mag lenen om te dragen vandaag?
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
mn maag doet rommeldebom... ik bedenk me... ik heb nog niets gegeten....
ff lunch zoeken!
Tja, je moet iets te doen hebben in het weekend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
En het is eigenlijk ook altijd in het weekend valt mij op
meestal is maandagavond wel de dag dat iedereen op de bank zit dus als je een dag moet kiezen, kies dan die dag,quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, je moet iets te doen hebben in het weekend.
pastasaladequote:
Stop nu eens met uitdagenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien woont Crack wel onder je?
Moord is niet toegestaan in Nederland.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
alleen als je betrapt wordt of dat er bewijs is dat jij het gedaan hebt is dat een probleemquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moord is niet toegestaan in Nederland.
Ja, ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen als je betrapt wordt of dat er bewijs is dat jij het gedaan hebt is dat een probleem
gewoon zorgen dat je het goed doet
Oooeeh die is tof!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Heb mijn nieuwe tasje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat hoort ik, is fles jarigGefeliciteerd @:dr_flash
que?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.Net als met Flash nu.
je hoeft je geheimen nietr prijs te geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij zegt volgens mij ook nooit hier iets en dan kijk ik op Facebook en dan zie ik ineens dat je jarig bent.Net als met Flash nu.
Dat je volgens mij net als hem nooit echt roept hier dat je jarig bent. En dan kom ik er via Facebook achter.quote:
Dat was ik ook zeker niet van plan hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je hoeft je geheimen nietr prijs te geven.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zo fadsig als ik nu ben kan dat lopen ook geen kwaad
Hou je gemak.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
zou je haast scharen onder kattuks zeevolk.
Lopen of waggelen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja zo fadsig als ik nu ben kan dat lopen ook geen kwaad
Hoe doe je dat tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
EnnehSta ik net op mijn balkon naar beneden te kijken, zie iets geels glinsteren op straat
Toch even kijken
![]()
En ja hoorToch nog de tweede vondst van mei
de negende kalendermaand op rij met meer dan één vondst
![]()
En eindelijk de eerste vondst van het jaar in zone Rundumhausen
![]()
[ afbeelding ]
Karma speelt stiekem best een grote rol in dit hele verhaal ja, daar kun je niet omheen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef _UserName_ het volgende:
Die heeft iemand neergelegd voor je verjaardag, kan niet anders!
Felies!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
EnnehSta ik net op mijn balkon naar beneden te kijken, zie iets geels glinsteren op straat
Toch even kijken
![]()
En ja hoorToch nog de tweede vondst van mei
de negende kalendermaand op rij met meer dan één vondst
![]()
En eindelijk de eerste vondst van het jaar in zone Rundumhausen
![]()
[ afbeelding ]
Het hele leven is een complot om het doodgaan. Wat dat betreft is dat de grootste karmaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karma speelt stiekem best een grote rol in dit hele verhaal ja, daar kun je niet omheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd flashquote:
Hey UNquote:
[/spoiler][/spoiler]quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
Gooit een man een brief in de busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
gewoon een scheut azijn eroverheenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Oke waarom moest ik vandaag van mezelf onkruid gaan wieden. Maar goed even een kleine drinkpauze en dan maar afmaken.
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
Oke waarom moest ik vandaag van mezelf onkruid gaan wieden. Maar goed even een kleine drinkpauze en dan maar afmaken.
Ik gooi er straks zout overheen maar werkt het beste als alles eerst weg is want dan blijft het weg. Het is dit jaar daarom gelukkig ook niet zo erg terug gegroeid.quote:
Oké laat het onkruid maar zitten, ik pak de trein naar Ede.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.
ik heb een Magnum double gold caramel billionnaire turbozestienklepperquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het Snickers-ijs was op, nu heb ik Twix en Mars.
Gewoon naar je eigen Boniquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké laat het onkruid maar zitten, ik pak de trein naar Ede.
Ik had gedacht dat Ama je al wel beter zou kennen om te weten dat jij uiteraard zoiets niet deelt.quote:
Moet ze maar niet zeggen tegen mij dat ze mijn favoriete ijsjes heeft gehaald.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat Ama je al wel beter zou kennen om te weten dat jij uiteraard zoiets niet deelt.
* aeque eet zijn Twix snel opquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zeggen tegen mij dat ze mijn favoriete ijsjes heeft gehaald.
Ja? Die zijn toch wel beter dan het ijs vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Oke misschien straks nog even laatste beetje. Buurvrouw stond echt een half uur erbij van alles te vertellen.Flink verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je kijkt ook niet blij op de 1e foto door al het onkruid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:56 schreef Ama het volgende:
Oke misschien straks nog even laatste beetje. Buurvrouw stond echt een half uur erbij van alles te vertellen.
Nee wie zou er wel blij worden van onkruid wieden met 24°.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kijkt ook niet blij op de 1e foto door al het onkruid.
Dan had je het gisteren of morgen moeten doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee wie zou er wel blij worden van onkruid wieden met 24°.
Vandaag had ik ineens een heel klein beetje motivatie dus ik dacht daar moet ik gebruik van maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had je het gisteren of morgen moeten doen.
Dat is ook wel weer zo ja. Ofwel, geef jezelf een schouderklopje. Heb je toch maar weer gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Vandaag had ik ineens een heel klein beetje motivatie dus ik dacht daar moet ik gebruik van maken.
Hoef ik het nu weer een jaar niet te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo ja. Ofwel, geef jezelf een schouderklopje. Heb je toch maar weer gedaan.
Altijd goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoef ik het nu weer een jaar niet te doen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Over kwartiertje vertrekken om hapje te eten en naar ELISABETH
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verhuizen was een pareltje. Vieze handdoeken; vieze vaat en alle spullen die zijn ex niet meer wilde hebben
Lekker dan. Geen vechtpartij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verhuizen was een pareltje. Vieze handdoeken; vieze vaat en alle spullen die zijn ex niet meer wilde hebben
De spullen werden door een "neutrale partij" ingeladen. Wij mochten alleen uitladenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker dan. Geen vechtpartij?
Dan snap je wel meteen waarom het een ex is. Hoe sneu kun je zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjezus. Hopelijk heeft ie wel wat terug wat ie terug wilde.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De spullen werden door een "neutrale partij" ingeladen. Wij mochten alleen uitladen
Als het roze brilletje afvalt dan ruikt ze ineens naar zure roomboter over datum terwijl je een kaakontsteking op voelt komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was er nog een grappenmaker die naar zijn ex liep en zei: deze mag zeker naar het grofvuil?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Werkelijk bij alles nog proberen te kleineren. Best wel sneu als je tegen de 50 bent.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan snap je wel meteen waarom het een ex is. Hoe sneu kun je zijn.
Belangrijkste persoonlijke dingen wel; maar de rest was het allemaal niet veel. Aantal spullen ging van de verhuiswagen meteen de container in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sjezus. Hopelijk heeft ie wel wat terug wat ie terug wilde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
TV tript hem.Ze zijn gewoon aan het vergroenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
TV tript hem.Ik had een roze tv kast verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik hou heel erg van de kleur roze maar het moet ook niet te gek worden.quote:
Past ook beter bij de ps4.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van de kleur roze maar het moet ook niet te gek worden.En ik wil sowieso graag dat mijn meubels allemaal een beetje bij elkaar matchen.
Oh die is niet meer gebruik, is soort van kapot maar anders is het zo leeg haha. Helaas past daar geen PS5.quote:
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Bilje een plaats in Kroatië is?
Net geleerd toen ik "biljet cake" wilde intikken en te vroeg op enter drukte
Een geldautomaat op z'n minstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?
Blijkbaar zit er een mooi natuurparkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet, wat is daar yte doen?
Voor de biljetjesquote:
Je gaat een geldautomaat doen?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is niet meer gebruik, is soort van kapot maar anders is het zo leeg haha. Helaas past daar geen PS5.Ik ken dat probleem. Hier moest de ps5 ook bovenop staan ipv in de televisiekast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwzquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gaat een geldautomaat doen?
Ik heb wederom spareribsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar pizza ga bestellen om deze achterlijk luie dag compleet te maken.
@Bomenverzameling, kijk dan wat ie met die onschuldige gleufjes doetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwz
Jaaaaaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:dr_flash![]()
![]()
![]()
Dat er nog vele jaren, biljetjes, biertjes, stapjes en bbq's in de zon mogen volgen![]()
[ afbeelding ]
Nog een biljetjestaartquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
Dat er nog vele jaren, biljetjes, biertjes, stapjes en bbq's in de zon mogen volgen![]()
[ afbeelding ]
Als ik ooit wel 1 koop dan hang ik hem maar achter de TV.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Hier moest de ps5 ook bovenop staan ipv in de televisiekast.
Wat is er beter dan een biljetjestaart?quote:
Ik houd hem toch liever horizontaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit wel 1 koop dan hang ik hem maar achter de TV.
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn code geel onweer
Komt nog. Even geduld, Duitsland mocht eerst met hun code oranje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Weer ook echt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan ja
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een biljetjestaart?
NOG EEN BILJETJESTAART
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens zijn chocolade zeevruchten te verslavend. #viesdik
Tot nu toe is nog alles onder ons langs gegaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan ja
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
*Blijft weg uit Limbolandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Soms is onweer best leukquote:
Ik heb me voorgenomen om de eerste de beste kans die ik heb aan te pakken om te gaan stormchasenquote:
Die is van Heerlen, auwhoerquote:
Ga ik mee, blijven we de storm voorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de eerste de beste kans die ik heb aan te pakken om te gaan stormchasen
Zou wel gezellig zijn om heel dat tyfuseind niet alleen te hoeven rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onweer
[..]
Ga ik mee, blijven we de storm voor
Ik vind het niet erg om te rijden. Hou ervanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn om heel dat tyfuseind niet alleen te hoeven rijden
Omdat frietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom krijg ik met mooi weer altijd gelijk zin in friet?
Hier in het geciviliseerde deel van Nederland is het friet.quote:
Met dit kan ik echt niet stormchasen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in het geciviliseerde deel van Nederland is het friet.
Alleen bij mooi weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom krijg ik met mooi weer altijd gelijk zin in friet?
Gaan we geen friet maar vlees etenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit kan ik echt niet stormchasen hoor
Wegcamquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al een uur naar de Mannheim webcam te kijken waar het donkerder en donkderder wordt aan de horizon.
Hopelijk wordt de webcam zo weggevaagd
En bij slecht weer?quote:
Boerenkool met spek en worst.quote:
quote:
quote:
Kwiwiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst.
Heb geen keuze verder. TV hangt ook te laag om eronder te leggen.quote:
Je doet net alsof het hier 12 graden is buiten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon verdomme 30 graden in Mannheim, daar wel
Die 30 graden mag gewoon daar blijvenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon verdomme 30 graden in Mannheim, daar wel
Goed puntquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Je doet net alsof het hier 12 graden is buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |