Ga ik mee, blijven we de storm voorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de eerste de beste kans die ik heb aan te pakken om te gaan stormchasen
Zou wel gezellig zijn om heel dat tyfuseind niet alleen te hoeven rijdenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onweer
[..]
Ga ik mee, blijven we de storm voor
Ik vind het niet erg om te rijden. Hou ervanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn om heel dat tyfuseind niet alleen te hoeven rijden
Omdat frietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom krijg ik met mooi weer altijd gelijk zin in friet?
Hier in het geciviliseerde deel van Nederland is het friet.quote:
Met dit kan ik echt niet stormchasen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier in het geciviliseerde deel van Nederland is het friet.
Alleen bij mooi weer?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom krijg ik met mooi weer altijd gelijk zin in friet?
Gaan we geen friet maar vlees etenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met dit kan ik echt niet stormchasen hoor
Wegcamquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al een uur naar de Mannheim webcam te kijken waar het donkerder en donkderder wordt aan de horizon.
Hopelijk wordt de webcam zo weggevaagd
En bij slecht weer?quote:
Boerenkool met spek en worst.quote:
quote:
quote:
Kwiwiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:dr_flash![]()
![]()
![]()
Dat er nog vele jaren, biljetjes, biertjes, stapjes en bbq's in de zon mogen volgen![]()
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst.
Heb geen keuze verder. TV hangt ook te laag om eronder te leggen.quote:
Je doet net alsof het hier 12 graden is buiten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon verdomme 30 graden in Mannheim, daar wel
Die 30 graden mag gewoon daar blijvenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Het is gewoon verdomme 30 graden in Mannheim, daar wel
Goed puntquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Je doet net alsof het hier 12 graden is buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |