Rotterdam zegt maar 21 gradenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is de tropen gewend.
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellenquote:
ik ken dat nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellen
Maar NatteKat en weersomstandigheden is gewoon een hele universitaire studiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om de warmte maar om de benauwdheid... daar kan nattekat hele verhalen over vertellen
De psyche van NatteKat is gewoon een hele psychologische studie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar NatteKat en weersomstandigheden is gewoon een hele universitaire studie
Ok boomerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen wij 20ish waren spraken we ergens af of gingen uit. Niemand was met gezondheid, sporten of stapjes bezig. Enige waar je op lette is niet vet worden.
Das bij die huidige generatie wel anders
mensen die influencen of die die mensen volgen ja, voor de rest heb ik niet het idee dat echt veel mensen ermee bezig zijn. Maar goed, zal wel per streek verschillenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen wij 20ish waren spraken we ergens af of gingen uit. Niemand was met gezondheid, sporten of stapjes bezig. Enige waar je op lette is niet vet worden.
Das bij die huidige generatie wel anders
dat blijkt jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benauwd en warm zijn twee verschillende dingen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Ah de ruzie gaat weer verder
kan ze het niet gewoon gelijk afmaken.
Tof straks met kijkers voor het huis.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriendquote:
Uitmaken oké, maar afmaken vind ik wel drastisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ow gezelligheidquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriend
Misschien kun je even aanbellen dat je er last van hebt en direct vragen of je iets mag lenen om te dragen vandaag?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de beneden buurvrouw is nu al sinds vannochtend via de telefoon ruzie aan het maken met wat ik denk haar vriend
vind haar kleding niet zo leukquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je even aanbellen dat je er last van hebt en direct vragen of je iets mag lenen om te dragen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |