Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat is zonde van mijn andere talenten.quote:
Dat snap ik wel. Iets met een schoenmakerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat ik zonde van mijn andere talenten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
mij zelf even vermoord met ovenreiniger
je hebt net je visa!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
oh ja die zenuwen hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt net je visa!
doe even normaal gek, heb je al die zenuwen voor de kat zn viool gehad als je jezelf nu al omlegt
Er is fok in het hiernamaals?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis van de sportschool. Het is warm buiten en ik ben nu moe.
Ettoooooquote:
quote:
door de zelfde persoon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Er wonen ook nog maar amper blanken in Londen, puur toeval uiteraard.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Oh jeequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.quote:
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
t zijn ook wel zulke rotbeesten somsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Eenden zijn lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
t zijn ook wel zulke rotbeesten soms![]()
Das ook wel scaryquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Koeien nog lekkerderderderderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.
Dankje wel Nederland dank je wel nederland dat je aan de zee-hee zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
morgen wel weer een nieuw excuus verzinnen he.... deze heb je nu verbruiktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Er is altijd wel een smoes om niet te gaan sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |