SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou ja, dat is wel het concept van een cavinon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Trouwens. Je bent dan cavia liefhebber, maar waarom schiet je die arme beestjes uit een kanon? Wat hebben ze jou ooit misdaan?
Nee Nizno, Nee.quote:
Nou, niet meer doen dan.quote:
Zitten we hier Agile te doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, niet meer doen dan.
Lessons learned.
Hindoethiopisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Welke taal spreken ze eigenlijk in een kringloopwinkel?
Of een cavia op een schildpad.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel het concept van een cavinon.
Ik had ook een trebuchet als UI kunnen hebben met een brandende bal met lava, maar dat is minder leuk.
Ja, heerlijk lean.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zitten we hier Agile te doen?
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Of een cavia op een schildpad.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, gaat veel te snel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijk
Even terug naar de backlog.quote:
quote:
Dat kijken ze standaard. Om vervolgens om niks weer te gaan piepen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die caaf kijkt een tikje ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kijken ze standaard. Om vervolgens om niks weer te gaan piepen.
Volgende sprint.quote:
Doe eens.quote:
heb liever een bord pizzaquote:
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.quote:
Marathon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Verrassend.quote:
Marathon eten ja.quote:
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Nee niksquote:
quote:
quote:
ik heb hier ervaring mee, vraag maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Welke taal spreken ze eigenlijk in een kringloopwinkel?
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Raar, want het staat op het bord.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?
Je hebt maar 5 minuten he.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Zo schattigggggggquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niksaan.
Sorry, 6 jaar aan opgebouwde ergernis die eruit komt.
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Ik vergeet het bestaan van het bordquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar, want het staat op het bord.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.
zou je haast scharen onder kattuks zeevolk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
hef fun bij de slagerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Dat is ook in 50% van de tijd zonde van je tijd
[..]
Ik vergeet het bestaan van het bord
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.
coördineren kun je lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.
Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat is zonde van mijn andere talenten.quote:
Dat snap ik wel. Iets met een schoenmakerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag mijn coördinatie talent niet inzetten want dat ik zonde van mijn andere talenten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
mij zelf even vermoord met ovenreiniger
je hebt net je visa!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
oh ja die zenuwen hequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt net je visa!
doe even normaal gek, heb je al die zenuwen voor de kat zn viool gehad als je jezelf nu al omlegt
Er is fok in het hiernamaals?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis van de sportschool. Het is warm buiten en ik ben nu moe.
Ettoooooquote:
quote:
door de zelfde persoon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Er wonen ook nog maar amper blanken in Londen, puur toeval uiteraard.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Oh jeequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.quote:
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
t zijn ook wel zulke rotbeesten somsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Eenden zijn lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
t zijn ook wel zulke rotbeesten soms![]()
Das ook wel scaryquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Koeien nog lekkerderderderderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.
Dankje wel Nederland dank je wel nederland dat je aan de zee-hee zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
morgen wel weer een nieuw excuus verzinnen he.... deze heb je nu verbruiktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Er is altijd wel een smoes om niet te gaan sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |