heb liever een bord pizzaquote:
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.quote:
Marathon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Verrassend.quote:
Marathon eten ja.quote:
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, het is weekend. Even niet sprinten.
Nee niksquote:
quote:
quote:
ik heb hier ervaring mee, vraag maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Welke taal spreken ze eigenlijk in een kringloopwinkel?
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Raar, want het staat op het bord.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb echt zo'n schurft hekel aan Jira borden en tickets en weet ik niet wat. Ik vergeet die dingen altijd.
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je niet ingeschreven om te gaan sporten?
Je hebt maar 5 minuten he.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Zo schattigggggggquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee niksaan.
Sorry, 6 jaar aan opgebouwde ergernis die eruit komt.
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de weegschaal in de klimhal weer gemaakt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel je er niet graag over tijdens de standup?
Ik vergeet het bestaan van het bordquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Raar, want het staat op het bord.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg weer even kijken denk ik.
zou je haast scharen onder kattuks zeevolk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
hef fun bij de slagerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor kibbeling
Tot later
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Dat is ook in 50% van de tijd zonde van je tijd
[..]
Ik vergeet het bestaan van het bord
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom doen we daar hier ook niet meer aan.
coördineren kun je lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met goede mensen en projectcoördinatie heb je dat soort dingen ook niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |