Voor de biljetjesquote:
Je gaat een geldautomaat doen?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die is niet meer gebruik, is soort van kapot maar anders is het zo leeg haha. Helaas past daar geen PS5.Ik ken dat probleem. Hier moest de ps5 ook bovenop staan ipv in de televisiekast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwzquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gaat een geldautomaat doen?
Ik heb wederom spareribsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar pizza ga bestellen om deze achterlijk luie dag compleet te maken.
@Bomenverzameling, kijk dan wat ie met die onschuldige gleufjes doetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo mijn harde pinpas in die gewillige gleuf steken jwz
Jaaaaaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:dr_flash![]()
![]()
![]()
Dat er nog vele jaren, biljetjes, biertjes, stapjes en bbq's in de zon mogen volgen![]()
[ afbeelding ]
Nog een biljetjestaartquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:dr_flash![]()
![]()
![]()
Dat er nog vele jaren, biljetjes, biertjes, stapjes en bbq's in de zon mogen volgen![]()
[ afbeelding ]
Als ik ooit wel 1 koop dan hang ik hem maar achter de TV.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Hier moest de ps5 ook bovenop staan ipv in de televisiekast.
Wat is er beter dan een biljetjestaart?quote:
Ik houd hem toch liever horizontaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik ooit wel 1 koop dan hang ik hem maar achter de TV.
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn code geel onweer
Komt nog. Even geduld, Duitsland mocht eerst met hun code oranje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Weer ook echt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan ja
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een biljetjestaart?
NOG EEN BILJETJESTAART
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens zijn chocolade zeevruchten te verslavend. #viesdik
Tot nu toe is nog alles onder ons langs gegaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ohja Limburg zou weer naar de hel gaan ja
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
*Blijft weg uit Limbolandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef gianni61 het volgende:
Soms is onweer best leukquote:
Ik heb me voorgenomen om de eerste de beste kans die ik heb aan te pakken om te gaan stormchasenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |