Waar kunnen we de discussie dan wel doortzetten? Serieuze vraag, omdat er een verschil is tussen "fb is daar niet voor bedoeld" en "we gaan het er helemaal niet over hebben"quote:Op maandag 9 juni 2025 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
Is het een idee om te stoppen met R&P FB te misbruiken om de discussie voor te zetten?Ik snap de frustratie etc etc, maar ik schaar me volledig achter mijn collega Armani, betreffende topic is dicht en wordt ook niet heropend.
Laat jullie nou niet uit de tent lokken door het geblaat. Ik snap dat de handen jeuken om er op te reageren, maar daar is een subforum-fb topic niet voor bedoeld.
Dank voor jullie medewerking.
Welke discussie bedoel je dan precies?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:33 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Waar kunnen we de discussie dan wel doortzetten? Serieuze vraag, omdat er een verschil is tussen "fb is daar niet voor bedoeld" en "we gaan het er helemaal niet over hebben"
Serieus?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:29 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Welke discussie bedoel je dan precies?
Ja, want in het topic dat dicht is was al lang geen sprake meer van een discussie. Slowchat kan in de vele slowchat topics die er zijn.quote:
Zeg dat dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:38 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja, want in het topic dat dicht is was al lang geen sprake meer van een discussie. Slowchat kan in de vele slowchat topics die er zijn.
En hier in FB is er ook antwoord gegeven op alle vragen dus dat is ook afgesloten wat ons betreft.
Geef die idioot toch geen aandacht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:35 schreef Sally het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat er nog iemand doorpost na het slotje van @:CoolGuy ?
R&P / Dilemma
Dat is waar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geef die idioot toch geen aandacht.
Dat hoort inderdaad niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:35 schreef Sally het volgende:
Ben ik de enige die het raar vind dat er nog iemand doorpost na het slotje van @:CoolGuy ?
R&P / Dilemma
ik heb hier geen reet mee te makenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar hij is waarschijnlijk ergens wel ook onderdeel van het dilemma van TSEdit: maar dat weet ik niet zeker.
Oh - jouw "Doen, doen doen" posts kwamen anders wel anders op mij over.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb hier geen reet mee te maken
topic voelde als een hele rare dreigbrief en ik dacht ... loooooooool
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
je dacht wel dat het over jou gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yupquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.
Was ook een kuttopic man, voelde als een hele rare dreigbriefquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hielp het topic wel lekker om zeep.
Zeg dat dan en houd je er verder buiten. Met je kinderachtige ‘doe het, doe het dan’.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Was ook een kuttopic man, voelde als een hele rare dreigbrief
Stap dan op iemand af en zeg eerlijk hoe of wat
Beter voor wie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
Vond dit beter
Had ook heel hard bluf kunnen roepen maar dat komt op hetzelfde neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |