Dreigement aan wie? Dat weten we toch helemaal niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:52 schreef sp3c het volgende:
True
Maar dit was geen serieuze vraag maar een dreigement, dat moeten we imo niet willen
Geschoond, maar nog steeds met slotje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:47 schreef Armani XL het volgende:
Jullie hadden ook dat topic gewoon lekker links kunnen laten liggen.
Maar goed, het is geschoond.
Aan de vriend in kwestie natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dreigement aan wie? Dat weten we toch helemaal niet?
Maar waarom post je in een topic als je het empatisch vermogen van een pinda hebt terwijl het al gesloten is. Het voegt totaal niets toe en dan misbruik je naar mijn idee je mod rechten om toch door te posten. Vind er wel wat van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Aan de vriend in kwestie natuurlijk![]()
Dat moeten ze lekker via whatsapp doen en niet publiek op fok!
Imo
Maar ok was wat flauw, reacties zijn weg dus ik ga het er bij laten
@CoolGuy heeft via DM contact met de TS. Ik gok maar dat die hem niet opnieuw open wilt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geschoond, maar nog steeds met slotje.
En precies dit durfde ik niet hardop te zeggen, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:23 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Maar waarom post je in een topic als je het empatisch vermogen van een pinda hebt terwijl het al gesloten is. Het voegt totaal niets toe en dan misbruik je naar mijn idee je mod rechten om toch door te posten. Vind er wel wat van.
Dat je je mod-rechten misbruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef sp3c het volgende:
Hardop zeggen
Door het slotje posten is idd niet de bedoeling, my bad
Hoezo gaat dat topic over jou?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:52 schreef JellyBelly. het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ben @:sp3c dankbaar. En ook Coolguy en wie daar dan ook moderator is. Als ik sp3c niet had gehad dan hadden we niks geweten.
Het was een heel vies topic. En als ze problemen met me heeft moet ze het gewoon recht in mijn gezicht zeggen.
Ze heeft blijkbaar ook nog problemen met die vriend. Moet ze het recht in zijn gezicht zeggen.
Deze vrouw is gewoon een lafaard.
Ik snap er nog steeds geen ene reet van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ben hier wel klaar mee.
Succes ermee verder. Kusjes.
Is maar beter. En hoezeer ik jou vertrouw hou ik wijselijk mijn mond nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen ene reet van.
Je had ook gewoon niks kunnen zeggen. Niemand had verder enig idee over wie of wat dat topic ging, buiten jou en sp3c dus blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:59 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Is maar beter. En hoezeer ik jou vertrouw hou ik wijselijk mijn mond nu.
Heb al genoeg gezegd wat is verwijderd
Ach welnee, is puur een kwestie van intelligentiequote:Op woensdag 18 juni 2025 00:30 schreef Iceage het volgende:
Users en mods worden weer afgezeken door Masberum in topic Onzeker van Bloemetje0101
Tsja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 01:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach welnee, is puur een kwestie van intelligentieinmiddels is er geveegd zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een zeker iemand had dat ook al voorspeldquote:
Je hebt ook kennis genomen van de (troll)post in kwestie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:20 schreef Roesjesjager het volgende:
Kan feedback niet bij feedback blijven. Zijn steken als: 'is een kwestie van alcohol', niet gewoon opmerkingen die kunnen wegblijven?
Door met trollposts op trollposts te reageren, wordt het klimaat nu niet veel beter. Ik vraag de moderatie wat zij daar van vinden, en of zij het zien zitten daar wat harder tegen op te treden. Als ik de trollposts has gezien, dan had ik een TR gezet en had ik mijn vertrouwen in de mods geplaatst. Waarom er steeds naar FB moeten worden gegaan om het nog eens extra te melden en dan nog een paar beledigende opmerkingen te posten, ontgaat mij. Een TR zou in de basis moeten volstaan.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Je hebt ook kennis genomen van de (troll)post in kwestie?
Is dat een 'ja' of een 'nee'?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:33 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Door met trollposts op trollposts te reageren, wordt het klimaat nu niet veel beter. Ik vraag de moderatie wat zij daar van vinden, en of zij het zien zitten daar wat harder tegen op te treden. Als ik de trollposts has gezien, dan had ik een TR gezet en had ik mijn vertrouwen in de mods geplaatst. Waarom er steeds naar FB moeten worden gegaan om het nog eens extra te melden en dan nog een paar beledigende opmerkingen te posten, ontgaat mij. Een TR zou in de basis moeten volstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |