SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 10 nachtjes slapen en dan ...... AMBAR![]()
![]()
![]()
![]()
retardeer gewoon zijn jullie en niet snappen zorgen van anderen.Do what you love, love what you do!![]()
hey TOT ook weer van de partij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je klaar om op de rode knop te drukken?![]()
![]()
Voor wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ieder momentquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je klaar om op de rode knop te drukken?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Vraag ik mij ook al afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bring the bolkDon't follow me. I am lost too
Hotel California.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
You can check out any time
but you can never leave![]()
Héquote:
Marc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd om naar huis te gaan... weekend
En al vast gefeliciteerd aan de persoon met de laatste post voor de DT. Ergens hoop ik dat het @kree wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé
Marc
GrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopen moet jij maar op de wc doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... weekend
En al vast gefeliciteerd aan de persoon met de laatste post voor de DT. Ergens hoop ik dat het @:kree wordt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dat 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ups en downs, vandaag wel weer een leuke dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das lang geleden man! Alles boem fawaka?
En hoestie daar?![]()
![]()
Oh fijn dat ie nu goed gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, vandaag wel weer een leuke dag.
En hoestie daar?
Hier still going strong he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelluf
Wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben ik op tijd voor de lapo van vandaag?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
![]()
Die komt er nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
Ben ik top tijd voor de lapo van vandaag?![]()
Is al geweest. Je bent net te laatquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik lees net dat er een recht op punten bestaat. Doe er jullie voordeel mee!![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Nu al aan het lapo hunten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij kan straks lekker Dode Topic Mod spelen met je collega’sGezellig
~FEYENOORD~
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nieuw spelelementquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
Ja wat is er aan de hand? DTS gaat regelmatig ff dicht of zo begreep ik?~FEYENOORD~
Ja, de mods willen ook püncktenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
Ja wat is er aan de hand? DTS gaat regelmatig ff dicht of zo begreep ik?![]()
![]()
dit topic is sowieso ringeed enzo want straks weer dicht. op bepalen mods.Do what you love, love what you do!![]()
Hey jij bent er ook alweerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:37 schreef kree het volgende:
dit topic is sowieso ringeed enzo want straks weer dicht. op bepalen mods.
doei hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:37 schreef kree het volgende:
dit topic is sowieso ringeed enzo want straks weer dicht. op bepalen mods.![]()
![]()
Ik begrijp mario beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zovaak bolk bolk bolk 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja mis jullie dan he, maar gen het onwijs niet eens met hoe...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Blablablaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja mis jullie dan he, maar gen het onwijs niet eens met hoe...Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Chocoladevlaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan alle users hier naar de meet van morgen?
~FEYENOORD~
neequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
Gaan alle users hier naar de meet van morgen?![]()
Hopjes vla is ook lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ik ben je concurrent voor de puntenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
Gaan alle users hier naar de meet van morgen?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee ik ben je concurrent voor de punten![]()
~FEYENOORD~
Of ligt dat aan mij
Dat ik vroeger hopjes vla lekkerder vond
O ja. Was ik even vergetenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden dat weet je toch Dot
Vroeger smaakte alles lekkerder. Ik vond die flessen vla veel lekkerder dan nu die pakkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
Of ligt dat aan mij
Dat ik vroeger hopjes vla lekkerder vondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk het wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
Of ligt dat aan mij
Dat ik vroeger hopjes vla lekkerder vond![]()
![]()
Echt hèquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger smaakte alles lekkerder. Ik vond die flessen vla veel lekkerder dan nu die pakken
Flessen vla? Daar ben ik te jong voor denk ik want dat ken ik nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger smaakte alles lekkerder. Ik vond die flessen vla veel lekkerder dan nu die pakken
~FEYENOORD~
Mijn moeders bitterkoekjespudding ......quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger smaakte alles lekkerder. Ik vond die flessen vla veel lekkerder dan nu die pakken![]()
![]()
![]()
Ieuwwwwwquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn moeders bitterkoekjespudding ......![]()
Ja was alles in flessen melk vla yoghurt slagroom. Was allemaal veel smaakvoller.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Flessen vla? Daar ben ik te jong voor denk ik want dat ken ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was alles in flessen melk vla yoghurt slagroom. Was allemaal veel smaakvoller.
Werkte bij de melkboer hier ( zo heette dat)
En die waren de laatsten die alles nog in fles verkochtenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was alles in flessen melk vla yoghurt slagroom. Was allemaal veel smaakvoller.~FEYENOORD~
Gewoon met een alu folietje als dopquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@greysbones , doe je dat lekker over de bitterkoekjespuddingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Met een goeie scheut vodka er in is alles lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?![]()
![]()
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon met een alu folietje als dop~FEYENOORD~
Dan lust ik het nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones , doe je dat lekker over de bitterkoekjespuddingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee echt alleen een aluminium folietjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja leuk, na het plaatsen van mijn post dacht ik hier ook aan maar dacht valt vast niet opquote:
~FEYENOORD~
Echt jammer dat het nu in pakken zit. Vraag mij af waarom de smaak is veranderdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Werkte bij de melkboer hier ( zo heette dat)
En die waren de laatsten die alles nog in fles verkochtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen kurk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?
Zo'n Grolsch-sluiting.![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moedermelk is alleen lekker uit de originele verpakking.![]()
![]()
Glazen flessen? Ik zie ze niet wel plastic flessenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ooohquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee echt alleen een aluminium folietjeNooit geweten, zo leer je nog eens iets
~FEYENOORD~
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je denkt dat het dieptepunt is bereikt, dan verbeterd iemand het wel. Zo rol ik welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja leuk, na het plaatsen van mijn post dacht ik hier ook aan maar dacht valt vast niet op![]()
Nee. Maar blijf het proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?![]()
![]()
O echt. Smaakt dat ook lekkerder?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze lokale boer kan je nog zuivel in flessen kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zie ik ook nog wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glazen flessen? Ik zie ze niet wel plastic flessen~FEYENOORD~
Hier wel in de jumboquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Bij de supermarkt misschien niet, maar zuivel kun je nog steeds in flessen kopen.
Melk van de lokale boerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond het toch wel tegenvallen. De melk, niet de verpakkingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
![]()
Van de boer 't lekjerstquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier wel in de jumbo
Melk van de lokale boer![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?![]()
![]()
Ik heb hier in het dorp zo'n boerderijwinkel, zal daar eens oplettenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Bij de supermarkt misschien niet, maar zuivel kun je nog steeds in flessen kopen.~FEYENOORD~
Hey Bbquote:
Ik haal het elke zaterdag vers bij de boerquote:
En ja dat is echt veeeel lekkerderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal het elke zaterdag vers bij de boer
En ja dat is echt veeeel lekkerder![]()
![]()
Als ik het tegen kom ergens zal ik het zeker kopen om het tenpriberenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben veel te skeer om het te kopenheb wel een keer overwogen maar nooit doorgezet
Het was niet gepland, maar noodzaakquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwachtTe lang verhaal voor hier, maar er komt een kapotte pomp in voor
![]()
Deden wij vroeger ook. Zo uit de koe, even door de zeef en in het kannetje. Echt lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Das best pittig, ik litertje in de 2 dagenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
6 liter
En dat is op donderdag meestal op![]()
Misschien haal ik wel een keer een fles vlaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik het tegen kom ergens zal ik het zeker kopen om het tenpriberen![]()
![]()
Ik kan niet zo veel melk meer drinken, darmen raken dan van slag maar ik drink echt liters als ik eenmaal begin zo lekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
6 liter
En dat is op donderdag meestal op
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook. Zo uit de koe, even door de zeef en in het kannetje. Echt lekker![]()
En gratis slagroom ( nou ja je betaald de melk maar krijgt er slagroom bij )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan me wel wat voorstellen in deze situatiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was niet gepland, maar noodzaakTe lang verhaal voor hier, maar er komt een kapotte pomp in voor
![]()
Beterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel melk meer drinken, darmen raken dan van slag maar ik drink echt liters als ik eenmaal begin zo lekkerdan
![]()
Ja is echt veel lekkerder. Althans dat was toen. Nu weet ik het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien haal ik wel een keer een fles vlaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
En gratis slagroom ( nou ja je betaald de melk maar krijgt er slagroom bij )![]()
Herinneringen![]()
![]()
Dan moet je echt ‘rauwe’ melk drinkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel melk meer drinken, darmen raken dan van slag maar ik drink echt liters als ik eenmaal begin zo lekker
Daar zit lactase in
En heft lactose opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bijna elke gezonde man stapt na de melk over naar bierquote:~FEYENOORD~
Toen ik jong was haalden we iedere dag een paar liter bij de boer om de hoek. Was lekker, maar de boter die mijn vader van de room maakte, was altijd keihardquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die boeren gingen met pensioen en hun kinderen hadden de boederij verkocht.![]()
Echt waar? Misschien dat maar eens proberen danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je echt ‘rauwe’ melk drinken
Daar zit lactase in
En heft lactose op
~FEYENOORD~
Kijk jij snapt tquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna elke gezonde man stapt na de melk over naar bier![]()
![]()
Ik zit vanuit de overkapping in de tuin te typen. De woonkamer is niet meer bewoonbaar momenteel
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt waar? Misschien dat maar eens proberen dan
Verstandige kinderen gezien de situatie met de boeren vandaag de dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was haalden we iedere dag een paar liter bij de boer om de hoek. Was lekker, maar de boter die mijn vader van de room maakte, was altijd keihard![]()
Die boeren gingen met pensioen en hun kinderen hadden de boederij verkocht.~FEYENOORD~
Is dat niet koud?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zit vanuit de overkapping in de tuin te typen. De woonkamer is niet meer bewoonbaar momenteel~FEYENOORD~
Eigen boterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik jong was haalden we iedere dag een paar liter bij de boer om de hoek. Was lekker, maar de boter die mijn vader van de room maakte, was altijd keihard![]()
Die boeren gingen met pensioen en hun kinderen hadden de boederij verkocht.
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschapquote:
verloopt het naar wens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschap![]()
Dan snap ik de keuzequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is nog te doen. Er staat niets meer in de woonkamer nu en de vloer ziet er uit als een maanlandschap~FEYENOORD~
Zeker! Gaat nu in hoog tempo. Flink doorbikkelen, maar komt goed. Vóór de bouwvak ligt er een nieuwe vloer inclusief vloerverwarming inquote:In principe zijn al mijn eigen werkzaamheden nu zo goed als klaar op wat schilderwerk enzo na. Maar het zware werk zit erop.
Het uitbreken van de vloer had ik overigens uitbesteedt. En gelukkig ook. Die mannen hebben er echt moeite mee gehad met gigantische breekhamers (verlijmde parketvloer en 2 dubbel betegelde vloeren)
Geen haast, weekend is nog langquote:~FEYENOORD~
Zal wel gestonken hebben in die werkbus terug naar huis. Je kon die kerels echt uitvringen![]()
bvo'tjes voor morgen staan overigens ook koud!
na is niet erg, iedereen mag vinden hoe, maar vind topic zo niet leuk.quote:
miss gezellige praatjes enzo.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: