SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 10 nachtjes slapen en dan ...... AMBAR![]()
![]()
![]()
![]()
retardeer gewoon zijn jullie en niet snappen zorgen van anderen.Do what you love, love what you do!![]()
hey TOT ook weer van de partij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je klaar om op de rode knop te drukken?![]()
![]()
Voor wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ieder momentquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Zit je klaar om op de rode knop te drukken?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Vraag ik mij ook al afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
Bring the bolkDon't follow me. I am lost too
Hotel California.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
You can check out any time
but you can never leave![]()
Héquote:
Marc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd om naar huis te gaan... weekend
En al vast gefeliciteerd aan de persoon met de laatste post voor de DT. Ergens hoop ik dat het @kree wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé
Marc
GrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopen moet jij maar op de wc doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
Tijd om naar huis te gaan... weekend
En al vast gefeliciteerd aan de persoon met de laatste post voor de DT. Ergens hoop ik dat het @:kree wordt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dat 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ups en downs, vandaag wel weer een leuke dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das lang geleden man! Alles boem fawaka?
En hoestie daar?![]()
![]()
Oh fijn dat ie nu goed gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, vandaag wel weer een leuke dag.
En hoestie daar?
Hier still going strong he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelluf
Wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: