Jepquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was alles in flessen melk vla yoghurt slagroom. Was allemaal veel smaakvoller.
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was alles in flessen melk vla yoghurt slagroom. Was allemaal veel smaakvoller.
Gewoon met een alu folietje als dopquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Melk ken ik wel uit fles, dat is er nog steeds wel denk ik ergens?
@greysbones , doe je dat lekker over de bitterkoekjespuddingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Met een goeie scheut vodka er in is alles lekker![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon met een alu folietje als dop
Dan lust ik het nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones , doe je dat lekker over de bitterkoekjespudding
Nee echt alleen een aluminium folietjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?
Ja leuk, na het plaatsen van mijn post dacht ik hier ook aan maar dacht valt vast niet opquote:
Echt jammer dat het nu in pakken zit. Vraag mij af waarom de smaak is veranderdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Werkte bij de melkboer hier ( zo heette dat)
En die waren de laatsten die alles nog in fles verkochten
Geen kurk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger was dat een kurk dan of een dop?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moedermelk is alleen lekker uit de originele verpakking.
Glazen flessen? Ik zie ze niet wel plastic flessenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ooohquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee echt alleen een aluminium folietje
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je denkt dat het dieptepunt is bereikt, dan verbeterd iemand het wel. Zo rol ik welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja leuk, na het plaatsen van mijn post dacht ik hier ook aan maar dacht valt vast niet op
Nee. Maar blijf het proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?
O echt. Smaakt dat ook lekkerder?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze lokale boer kan je nog zuivel in flessen kopen.
Die zie ik ook nog wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glazen flessen? Ik zie ze niet wel plastic flessen
Hier wel in de jumboquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Bij de supermarkt misschien niet, maar zuivel kun je nog steeds in flessen kopen.
Ik vond het toch wel tegenvallen. De melk, niet de verpakkingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van de boer 't lekjerstquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier wel in de jumbo
Melk van de lokale boer
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geproefd op volwassen leeftijd?
Ik heb hier in het dorp zo'n boerderijwinkel, zal daar eens oplettenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef Shii het volgende:
Bij de supermarkt misschien niet, maar zuivel kun je nog steeds in flessen kopen.
Hey Bbquote:
Ik haal het elke zaterdag vers bij de boerquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal het elke zaterdag vers bij de boer
En ja dat is echt veeeel lekkerder
Als ik het tegen kom ergens zal ik het zeker kopen om het tenpriberenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben veel te skeer om het te kopenheb wel een keer overwogen maar nooit doorgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |