SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja de een wel de ander nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben die 1 van de ouders/grootouders die ook 'langer'zijn
Mijn man is lang
ik ben gemiddeld
onze dochter is kleiner als dat ik ben
ook niet logischUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Donderdag zie ik ze weer eens live
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:![]()
![]()
![]()
JuStInKKKKK
2 schrijft hij toch met zichzelf erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zouden het er meer dan 1 moeten zijn toch
Smile, it's free therapy.![]()
nee wel een stukkie groterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je kleiner dan 1,60 meter?
Dat zou ik wel als klein definiëren.
Of had je het niet over lichaamslengte?
Uw ADH vitamine Worst
mutsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
JuStInKKKKK
[..]
2 schrijft hij toch met zichzelf erbij
ik vroeg of iemand weet hoe hij eruit zietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dusquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
muts
ik vroeg of iemand weet hoe hij eruit ziet![]()
En hij heeft wel eens iets losgelaten
Smile, it's free therapy.![]()
Drstraks nog op de potquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dus![]()
En hij heeft wel eens iets losgelaten![]()
Lijkt me het beste iddquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon F1
das verstandiger![]()
quote:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er mensen (FOK!) die weten hoe je er uit ziet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Adem in, adem uit...I'm surrounded by morons!
Had ik hier al gezegd dat het nog maar 10 nachtjes slapen is? (en 4 werkdagen)Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Precies dit!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet gewoon jezelf zijn
is voor je innerlijke ik veel beter
en ophouden naar al die mensen te luisteren die een bepaalde mening hebben
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik was in Utopia dus mensen weten hoe ik eruitzie
En van fotosVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik hier al gezegd dat het nog maar 10 nachtjes slapen is? (en 4 werkdagen)Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Nee, hang maar een spandoek voor je ramenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik hier al gezegd dat het nog maar 10 nachtjes slapen is? (en 4 werkdagen)Uw ADH vitamine Worst
Mensen
Het is nog maar 4 dagen werken en 10 nachtjes slapen
Trotste mama van Ambar
Nee? Heb je fotos?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik hier al gezegd dat het nog maar 10 nachtjes slapen is? (en 4 werkdagen)I'm surrounded by morons!
Eh...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen
Het is nog maar 4 dagen werken en 10 nachtjes slapenDon't follow me. I am lost too
Totdat @Lovely jarig is? Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Had ik hier al gezegd dat het nog maar 10 nachtjes slapen is? (en 4 werkdagen)![]()
![]()
Hardknock lifeDon't follow me. I am lost too
Behalve als het een arts is die een mening heeft, daar kan je beter wel naar luisteren meestal.quote:I'm surrounded by morons!
Hoezo heb nog geen foto's gezien dan van mijn Portugese hunk?quote:Trotste mama van Ambar
Jep, arts deelt de mening.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Behalve als het een arts is die een mening heeft, daar kan je beter wel naar luisteren meestal.
Moet m in juli weer bezoeken, dus maar een gezonde maand van juni maken
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo heb nog geen foto's gezien dan van mijn Portugese hunk?Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
quote:
Zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nee! Behalve in je UI.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo heb nog geen foto's gezien dan van mijn Portugese hunk?I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin inRun tho the HillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
Ik ken dit gevoel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jep, arts deelt de mening.
Moet m in juli weer bezoeken, dus maar een gezonde maand van juni makenI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin inOeh Halestorm ben ik ook wel fan van, die zijn live ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn username is zelfs geïnspireerd door een van hun liedjes
Danko Jones ook 2x live gezien, zo'n 20 jaar geleden en een maand geleden, zijn maar weinig veranderd
quote:
Gedeelde smart is halve smart
Das wel echt een leukerdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
@:Fogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Trust nobody![]()
Nice! Die ziet er blij uitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
@:Fogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar waarom moet je zo lang wachten?I'm surrounded by morons!
Omdat ze niet eerder gingen vliegen dan 10 juni. Ze verzamelen liever een aantal adopties voor de reis.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Die ziet er blij uit
Maar waarom moet je zo lang wachten?Trotste mama van Ambar
Hij houdt van wandelen, knuffelen, spelen en vooral een heleboel persoonlijke aandacht.
Hij houdt niet van puppies.Trotste mama van Ambar
@StevenHydeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik beeld me nu in dat er een vliegtuig komt waar alleen hont passagiers inzitten netjes in de stoel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Privevlucht?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze niet eerder gingen vliegen dan 10 juni. Ze verzamelen liever een aantal adopties voor de reis.I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5244 / +208 / +52 / 9646 / 10501
2. aeque / 1076 / +19 / +1 / 1888 / 2541
3. RedShoe / 979 / +24 / +13 / 2396 / 2620
4. Lovely / 945 / +31 / +13 / 2836 / 3459
5. Rob / 880 / +348 / +0 / 674 / 856
6. devzero / 821 / +1 / +0 / 780 / 1011
7. hemarookworst / 796 / +21 / +3 / 1465 / 2009
8. gebrokenglas / 760 / +17 / +0 / 2056 / 2662
9. KillemWieft / 730 / +1 / +0 / 289 / 486
10. SwJ / 727 / +1 / +0 / 39 / 43
11. _UserName_ / 650 / +0 / +0 / 509 / 733
12. HappyCharly / 649 / +10 / +3 / 667 / 873
13. Harrie / 597 / +0 / +0 / 892 / 1151
14. mario390 / 560 / +4 / +0 / 640 / 891
15. Dr.Mikey / 543 / +8 / +0 / 311 / 469
16. KoningWouter / 524 / +1 / +5 / 1473 / 1807
17. capuchon_jongen / 413 / +0 / +413 / 3 / 4
18. Fogel / 355 / +1 / +5 / 472 / 689
19. StevenHyde / 350 / +0 / +6 / 1000 / 1264
20. kree / 348 / +10 / +0 / 636 / 842SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee gewoon met Transavia. Maar de 10e vloog er al iemand met een andere hond, dus dan was het net zo makkelijk om de mijne erbij te voegen. Eerder werd voor mij ook wel even een issue. Dus het kwam zo wel mooi uit.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:29 schreef greysbones het volgende:
@:StevenhydeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat deed ik net ook bijna met mijn koffie (@gebrokenglas)
Eigen schuld ook wel hier. Had een aantal handdoekjes extra moeten neerleggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
he verdoriequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik net ook bijna met mijn koffie (@:gebrokenglas)
Eigen schuld ook wel hier. Had een aantal handdoekjes extra moeten neerleggen
die had ik natuurlijk meteen moeten taggen
Ah OK, in het ruim?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gewoon met Transavia. Maar de 10e vloog er al iemand met een andere hond, dus dan was het net zo makkelijk om de mijne erbij te voegen. Eerder werd voor mij ook wel even een issue. Dus het kwam zo wel mooi uit.
* Fogel heeft geen idee hoe dat allemaal werkt... heb op 4-500 vluchten 1x een hond gezien en dat was formaat ratI'm surrounded by morons!
Die arme jongen tochquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
he verdorie
die had ik natuurlijk meteen moeten taggen![]()
Ja in het ruim, maar is wel beter dan dagenlang in de auto moeten zitten. De vlucht is 3 uurtjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah OK, in het ruim?
* Fogel heeft geen idee hoe dat allemaal werkt... heb op 4-500 vluchten 1x een hond gezien en dat was formaat ratTrotste mama van Ambar
Ergens wel nieuwsgierig wat ze op die plek voor een tatoeage aan het zetten is, maar dat lijkt me NSFWBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iets met...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ergens wel nieuwsgierig wat ze op die plek voor een tatoeage aan het zetten is, maar dat lijkt me NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt honden die je de auto bijna niet uit kan krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja in het ruim, maar is wel beter dan dagenlang in de auto moeten zitten. De vlucht is 3 uurtjes
Maar voor de meeste honden zal dat niet zo zijn.
Waarom van ver halen, is er iets speciaals met die hond wat in NL niet te krijgen is?I'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met...@gebrokenglasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iets met...Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vinden![]()
![]()
euhhhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn vrouw is over enkele weken jarig. Moet nog een geschikt verjaardagscadeau vinden
Verliefd geworden op dezequote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt honden die je de auto bijna niet uit kan krijgen
Maar voor de meeste honden zal dat niet zo zijn.
Waarom van ver halen, is er iets speciaals met die hond wat in NL niet te krijgen is?
En maandenlang in asiels en herplaatssites gekeken e.d.. Of men stelt de meest onredelijke eisen (ja zelfs asiels) zoals dat je eigenlijk niet moet werken en half Nederland als tuin moet hebben. Of de hond kan nooit alleen zijn en andere dingen zodat de hond niet in mijn leven past.Trotste mama van Ambar
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verliefd geworden op deze
En maandenlang in asiels en herplaatssites gekeken e.d.. Of men stelt de meest onredelijke eisen (ja zelfs asiels) zoals dat je eigenlijk niet moet werken en half Nederland als tuin moet hebben. Of de hond kan nooit alleen zijn en andere dingen zodat de hond niet in mijn leven past.
En de asiels tegelijk maar klagen dat ze de dieren niet kwijtraken?I'm surrounded by morons!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jupsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik wel.
En de asiels tegelijk maar klagen dat ze de dieren niet kwijtraken?
Asiels zitten trouwens wel echt vol met katten, maar daarvan is de eis ook: appartement moet minstens 70m2 zijn mocht je een kat willen adopteren.
Compleet van hun padje af. Je wil het dier een huis geven of je wilt het niet.Trotste mama van Ambar
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Asiels zitten trouwens wel echt vol met katten, maar daarvan is de eis ook: appartement moet minstens 70m2 zijn mocht je een kat willen adopteren.
Compleet van hun padje af. Je wil het dier een huis geven of je wilt het niet.
I'm surrounded by morons!
Niet zo kattig doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebben![]()
Ik heb ook wel getwijfeld over een kat (ook in mijn vorige huis), maar die eisen e.d. hield het allemaal wel tegen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja OK, maar van katten snap ik dan weer wel dat niemand ze wil hebbenTrotste mama van Ambar
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook wel getwijfeld over een kat (ook in mijn vorige huis), maar die eisen e.d. hield het allemaal wel tegen.I'm surrounded by morons!
Ik had ook op een teckel gereageerd een aantal maanden geleden. Toen was ik de zoveelste reactie dus werd mijn reactie weggegooid. Staat diezelfde teckel er 2 maanden later weer op de site
Dus of een moeilijke hond, of het asiel heeft geen goede selectieprocedure gedaan, of iemand heeft een beetje lopen liegen om die hond te krijgen.
Vond ik ook wel een beetje sneu dat hij weer terug was. Maargoed toen had ik Ambar al uitgekozen.Trotste mama van Ambar
Je kunt er ook 2 hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook op een teckel gereageerd een aantal maanden geleden. Toen was ik de zoveelste reactie dus werd mijn reactie weggegooid. Staat diezelfde teckel er 2 maanden later weer op de site
Dus of een moeilijke hond, of het asiel heeft geen goede selectieprocedure gedaan, of iemand heeft een beetje lopen liegen om die hond te krijgen.
Vond ik ook wel een beetje sneu dat hij weer terug was. Maargoed toen had ik Ambar al uitgekozen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Niet nu in het begin.quote:
Zou in theorie kunnen.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben geen lekkah ding meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind je nog steeds een mooie man Killem en ik denk Greys ookquote:
Zo is het!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een mooie man Killem en ik denk Greys ook![]()
[quote]Op vrijdag 30 mei 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had ook op een teckel gereageerd een aantal maanden geleden. Toen was ik de zoveelste reactie dus werd mijn reactie weggegooid. Staat diezelfde teckelTrust nobody![]()
En Ambar is ook meer een hond die straks heerlijk gaat genieten van enige hond in huis zijn, want nu laat hij ook wel merken dat hij niet altijd fijn vindt om de mensen te moeten delenTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups
Compleet van hun padje af. Je wil het dier een huis geven of je wilt het niet.![]()
Mensen mogen op 25 m2 wonen maar een kat is koningTrust nobody![]()
Thx lieverd!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een mooie man Killem en ik denk Greys ook
Heb je zo'n senior kat die alleen maar van de ene naar de andere slaapplek hobbelt, maar dat moet hij wel kunnen doen in een villa.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Mensen mogen op 25 m2 wonen maar een kat is koningTrotste mama van Ambar
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet altijd denken.. wat doet dat handje ..![]()
![]()
Bizarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je zo'n senior kat die alleen maar van de ene naar de andere slaapplek hobbelt, maar dat moet hij wel kunnen doen in een villa.
En maar klagen dat asiels te vol zittenTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bizar
En maar klagen dat asiels te vol zitten
Dat zie je morgen wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Killem nu wil ik ook weten hoe jij dr uitzietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Woeiiiiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jaaa mijn oplaadbankplank zit weer in de muur![]()
![]()
Wat is een oplaadbankplank?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jaaa mijn oplaadbankplank zit weer in de muurBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah een oplaadbankplankquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Plank achter de bank waar een verlengsnoer in weggewerkt zit![]()
![]()
Geen plint maar een die hoger hangt? Sorry ik wil leren!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Plank achter de bank waar een verlengsnoer in weggewerkt zit
Ja direct achter het hoogste punt vd bankquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geen plint maar een die hoger hangt? Sorry ik wil leren!![]()
Puntpaprikaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat zijn de topaankopen?
En is het een handje of een gele drol?
Zo soep makenTrust nobody![]()
DM je adres, dan houden we de afterparty bij jou.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doe ik dat toch jonguh! Beetje stoer doen tegen mij
Ah kijk handig. Zouden wij ook wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja direct achter het hoogste punt vd bankBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DM je adres, dan houden we de afterparty bij jou.![]()
Dat zou voor mij hetzelfde gevoel geven als een werkplek op het werk waar iedereen de hele dag achter je langs loopt.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar ik woon alleen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat zou voor mij hetzelfde gevoel geven als een werkplek op het werk waar iedereen de hele dag achter je langs loopt.Trotste mama van Ambar
Afterparty begint meestal tussen 6:00 en 7:00.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Straks niet meer, leuk hondje komt er bij 😎quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wel bij mijn huisquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schat ik woon 2 uur vd locatie vandaan met de auto… met ov kan je na 23 uur niet eens bij mijn huis komen![]()
![]()
Ideaal! Heb 2 omgekeerde kleine fotoplanken van ikea gebruikt die omgekeerd opgehangen de locale bouwmarkt heeft er een gat ingezaagd en daar is het verlengsnoer in gezet. Dan lijkt het opgeruimder en je kunt spullen op die plank laten liggen als het opgeladen moet worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah kijk handig. Zouden wij ook wel kunnen gebruiken.![]()
Kan ook de hele dag durenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Afterparty begint meestal tussen 6:00 en 7:00.
Daarvoor is het een after
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar daar heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Straks niet meer, leuk hondje komt er bij 😎Trotste mama van Ambar
Met een snoepzakje!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wordt je thuisgebracht van jou afterparty feestje?![]()
Oehquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan ook de beforeparty bij jou doen![]()
![]()
Jij welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wordt je thuisgebracht van jou afterparty feestje?![]()
![]()
Deze vrouw weet!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Kan ook de hele dag duren
Daarvoor is het een after
Lekkerrrrr. Hopelijk gaat Justin dan niet zeggen, dat we thuis het snoepzakje pas open mogen maken. Dan vreet ik alles lekker al op als ik thuis wordt gebracht (hopelijk)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:is maar hoe gek je het wil maken
100 procent fun time
Nicequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Afterparty begint meestal tussen 6:00 en 7:00.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met justin weet je het nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekkerrrrr. Hopelijk gaat Justin dan niet zeggen, dat we thuis het snoepzakje pas open mogen maken. Dan vreet ik alles lekker al op als ik thuis wordt gebracht (hopelijk)![]()
100% nudityquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jais maar hoe gek je het wil maken
100 procent fun time
Doen jullie ook een nabeleving reünie?
Alsof je er net bij was zo'n beleving
Lijkt mij wel leuk.
Ik denk dat jullie helemaal los gaan
Veel plezier iig en af en toe water tussendoor
Komt wel goed
Mocht van jou toch al niet meer komenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, dan houd ik mn kleren wel aan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Iehhhhhu DIDDLER VIBES niet best
De deceptiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, dan houd ik mn kleren wel aan.![]()
![]()
HALLO meer van dit soort gifjes graagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar…
[ afbeelding ]![]()
Uuuh…quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de bank droog is hopelijk alle vlekken in 1x er uitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Haha ow crap dat bedoelde ik idd niet. Morgen toch maar wat extra zonnebrandcreme smerenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Puntige knieën, dat spot je zo alquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar…
[ afbeelding ]
Jouw vriend staat zeker met een deegroller achter jequote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Puntige knieën, dat spot je zo alUw ADH vitamine Worst
Ieuwquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar…
[ afbeelding ]Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Beeneraf.nl deze man maakt natte slipjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Puntige knieën, dat spot je zo al![]()
Het kan ook tijdens het etenquote:
https://lacasablanca.nl/onze-gerechten/quote:Menukaarten
Laat u zich verassen met een proeverij? Of kiest u zelf uw gerechten. Het kan allemaal bij La Casa Blanca, bekijk hieronder onze menukaarten.![]()
Ik zei het vrijwilligquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw vriend staat zeker met een deegroller achter je
Op de bank neuken is niet m’n ding.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt nooit vlekken op je bank?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is dit nou een chad?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beeneraf.nl deze man maakt natte slipjes
Neuken in de keuken..Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wachten tot de bank droog is hopelijk alle vlekken in 1x er uit![]()
![]()
Niet zulke vlekkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op de bank neuken is niet m’n ding.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
De keuken is het voor jouquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op de bank neuken is niet m’n ding.![]()
![]()
Een hele knappe man die boven aan de rangorde staat enquote:
Ja iets met 20 procent 80 procent ratio waarmee ze alle knappe vrouwen binnenkapen
Nevermind. Soms lees je wat, dit is ook zo van ja niet echt belangrijk ofzo
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
De mannelijke versie van een Karen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
De mannelijke versie van een Karen.dat wist ik niet
![]()
Aangifte gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan ook tijdens het eten
https://lacasablanca.nl/onze-gerechten/
[..]Uw ADH vitamine Worst
Dat is een Ronnie Pickeringquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
De mannelijke versie van een Karen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij is er niet, maar loyaalquote:
Ja dat zijn we beide
Oh ja dat is hij wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een hele knappe man die boven aan de rangorde staat en
Ja iets met 20 procent 80 procent ratio waarmee ze alle knappe vrouwen binnenkapen
Nevermind. Soms lees je wat, dit is ook zo van ja niet echt belangrijk ofzo![]()
Dan moet je vader daarna weer aan de slag om er iets leuks van de maken. Arme man.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
@KoningWouter Bolk
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een Chad is een man waar je met een grote boog omheen looptTrotste mama van Ambar
Als jij maar gelukkig bent met waar je op valt
Smaken verschillen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb een zeer breed smaakpalet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Smaken verschillen
Jaaa dat ook. Maar die gast van hier boven is meer een leuk voor een keertje buitenspelen maar daar zou ik al geen relatie mee aangaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Smaken verschillen![]()
Ik ookquote:
ik val meestal op mijn hoofdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hechtingen allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok dan nou mooi danquote:
Keuze is reuze, glas is niet half leeg maar half vol
Misschien is hij wel heel lief! Het kanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaaa dat ook. Maar die gast van hier boven is meer een leuk voor een keertje buitenspelen maar daar zou ik al geen relatie mee aangaan
Nerdsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Al is uiterlijk van mannen vind ik wel underrated aan goede humor en hoffelijkheid![]()
![]()
mogen ze die sigaretten wel houden of ook niet?quote:
dan ben je nog steeds goedkoper
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die heb je nooit voor je alleenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel lief! Het kan. Heb op het werk ook eyecandy rondlopen die neemt het er ook lekker van ondanks zijn relatie
![]()
Wat kosten ze daar dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogen ze die sigaretten wel houden of ook niet?
dan ben je nog steeds goedkoper![]()
ja dat weet ik eigenlijk niet, ik koop ze niet meerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tijdje niet meerquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Staat er niet bijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogen ze die sigaretten wel houden of ook niet?
dan ben je nog steeds goedkoper![]()
![]()
O wat vreselijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb je nooit voor je alleen. Heb op het werk ook eyecandy rondlopen die neemt het er ook lekker van ondanks zijn relatie
zal wel niet want smokkel is niet de bedoelingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sws kun je beter in Duitsland halen denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het bloed pompt goed dan..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als man zijnde is dat een teken dat ie nog werktDon't follow me. I am lost too
Niet roken.quote:
Nog beter.Don't follow me. I am lost too
Hier ookquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat weet ik eigenlijk niet, ik koop ze niet meerOja, je kunt scrollenquote:![]()
![]()
Wie heeft wat gemeten?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef KoningWouter het volgende:
Sally en ik hebben gemeet en zitten in de trein![]()
![]()
Scheelt een hoop geldquote:
Totzoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef KoningWouter het volgende:
Sally en ik hebben gemeet en zitten in de trein![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef KoningWouter het volgende:
Sally en ik hebben gemeet en zitten in de trein
ja maar alsquote:
dan tochOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: