Oh heerlijk, ik had je al gemist hier de laatste tijd!quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij is juni vrijwel altijd een verregende maand. Kut is dat ze komende donderdag het dakleer zouden vervangen ivm lekkage, maar het gaat dan wederom een totaal verregende dag worden. Het mooie weer is weer voorbij, de zon heeft in de eerste maanden van het jaar al zijn kruit al verschoten
Je klinkt als die autist Kees.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij is juni vrijwel altijd een verregende maand. Kut is dat ze komende donderdag het dakleer zouden vervangen ivm lekkage, maar het gaat dan wederom een totaal verregende dag worden. Het mooie weer is weer voorbij, de zon heeft in de eerste maanden van het jaar al zijn kruit al verschoten
Nee @Djeez het komt allemaal goed. De zomer begint pas op de 21e.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Langste dag. Daarna is het alweer downhill (qua zonlicht iig).quote:Op zondag 1 juni 2025 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee @:djeez het komt allemaal goed. De zomer begint pas op de 21e.
Dat was woensdag Hans.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt een tornado te zijn geweest in Duitsland vandaag
Altijd op de dagen dat je het het minst verwacht.
Daarna tellen we weer af naar de herfst/winterquote:Op zondag 1 juni 2025 20:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Langste dag. Daarna is het alweer downhill (qua zonlicht iig).
Ik zie bovendien een prima pluim opdoemen, met voldoende zon, prima temperaturen en af en toe wat neerslag.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Beetje wind, beetje wolken, beetje zon. Heerlijk om te sporten.
Weer 5 maanden herfst, ja. Doe nog maar even niet. Kansloze grijze treurnis ohne endequote:Op maandag 2 juni 2025 06:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarna tellen we weer af naar de herfst/winter
quote:Op maandag 2 juni 2025 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weer 5 maanden herfst, ja. Doe nog maar even niet. Kansloze grijze treurnis ohne ende![]()
Vrees dat 85% van alle posts hier op FOK! zouden verdwijnen als men zich aan dit advies gaat houdenquote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef
Nattekat het volgende:
[..]
Als je alleen maar domme dingen kan roepen, roep dan niets.
Ik heb natuurlijk ook wel gewoon gelijkquote:Op maandag 2 juni 2025 09:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Op precies deze reactie hoopte ik
Je vergeet voor het gemak maar even dat we een prachtig voorjaar hebben gehad.quote:Op maandag 2 juni 2025 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Weer 5 maanden herfst, ja. Doe nog maar even niet. Kansloze grijze treurnis ohne ende![]()
Nee, hoor.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak maar even dat we een prachtig voorjaar hebben gehad.
Zolang het geen cycloon is ben ik er nog gerust op.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt een tornado te zijn geweest in Duitsland vandaag
Altijd op de dagen dat je het het minst verwacht.
In serieuzere fora zou ik dat niet erg vinden.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vrees dat 85% van alle posts hier op FOK! zouden verdwijnen als men zich aan dit advies gaat houden
quote:Op maandag 2 juni 2025 10:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vrees dat 85% van alle posts hier op FOK! zouden verdwijnen als men zich aan dit advies gaat houden
waar was die tornado dan van je?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je alleen maar domme dingen kan roepen, roep dan niets.
Prima hoor, ik ga tijdelijk emigreren ofzoquote:Op maandag 2 juni 2025 06:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarna tellen we weer af naar de herfst/winter
Oostenrijk is mooi. Goed pak sneeuw erbij in die periodequote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Prima hoor, ik ga tijdelijk emigreren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |