Ja hier ook. Maar de echte ellende gaat net langs me heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie lichtshow wel hoor vanavond
Kan nog komen.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:56 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo gebeurt geen fuck. Kon net met alle gemak de zooi van buiten naar binnen halen nadat we de CL-finale gekeken hebben.
Gaat lekker los hier in Goor, maar gaat net iets te zuidelijk. Hengelo krijgt een voltreffer zo meteen.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:56 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo gebeurt geen fuck. Kon net met alle gemak de zooi van buiten naar binnen halen nadat we de CL-finale gekeken hebben.
Ja het flitst nu als een malle en de regen komt nu ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaat lekker los hier in Goor, maar gaat net iets te zuidelijk. Hengelo krijgt een voltreffer zo meteen.
Als je in zuid zit heb je de beste kansen.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja het flitst nu als een malle en de regen komt nu ook.
Enige voordeel is wel dat het dan iig niet koud isquote:Op zondag 1 juni 2025 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Smerig buiten. Weet ik ook direct weer dat het van juni t/m augustus meestal kloteweer is.
Net of we niet genoeg wind hebben gehad de afgelopen wekenquote:
Volgens mij is juni vrijwel altijd een verregende maand. Kut is dat ze komende donderdag het dakleer zouden vervangen ivm lekkage, maar het gaat dan wederom een totaal verregende dag worden. Het mooie weer is weer voorbij, de zon heeft in de eerste maanden van het jaar al zijn kruit al verschotenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Smerig buiten. Weet ik ook direct weer dat het van juni t/m augustus meestal kloteweer is.
Nou echt niet hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij is juni vrijwel altijd een verregende maand.
Nadeel is dat het dan (vies) warm isquote:Op zondag 1 juni 2025 10:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Enige voordeel is wel dat het dan iig niet koud is.
Het is de hele week 18 graden hierquote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nadeel is dat het dan (vies) warm is
Gewoon zoals april ofzo. Graadje of 18 met zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |