Als de beelden net zo zijn als die in Duitsland, zou ik er niet te veel van verwachten. Die bui is totaal niet georganiseerd. Wel veel onweer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:21 schreef DemonRage het volgende:
Nieuwe buien in Limbabwe.
Misschien deze straks maar weer in de gaten houden als het iets meer naar het zuiden los gaat:
https://webcamsittard.nl/
Hier ook. Was gaan wandelen met de hond het veld in maar ben na een half uur terug gerend naar huis, het waren zoveel donders en knallen en wilde er echt niet in terecht komen. Maar het lijkt hier toch net voorbij te drijven nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dreigende luchten, komen steeds dichterbij. Benieuwd.
Inmiddels 19.00 uur, wel wat donkere wolken in de buurt, niets boven mij. Buienalarm en Buienradar geven nu niets aan tot in ieder geval 21.00 uur.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef MichaelPallada het volgende:
Buienradar geeft nog altijd regen/onweer in Midden/Noord Limburg. Buienalarm geeft ondertussen niets meer aan de komende 2 uur. Ik woon in Zuid-Limburg (net boven Maastricht). Denk dat we het gewoon droog houden het grootste gedeelte van de avond.
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, was een lekker buitje hier in Venlo.
[ afbeelding ]
CG's zien er wel leuk uit op die cam (1 gespot tot dusver), je kunt helaas niet een stukje terugspoelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef MichaelPallada het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben ik blij dat ik helemaal in het zuiden woon...
Blij dat het een paar km zuidelijker bij 1 minuut regen bleef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, was een lekker buitje hier in Venlo.
[ afbeelding ]
Nederland wint, haha Duitslandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:
[ afbeelding ]
Dat zijn zonnepanelen killersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ontploft het nu. Donder, bliksem, hagel, alles!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ziet eruit alsof het zo ontploft hier
Foto's!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hopelijk geen dikke hagel. RIP moestuin en de zooi en werk van al dat kapot glas
Wauw! Ja daar was het te doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:39 schreef DemonRage het volgende:
Altijd mooi, die genterpoleerde satellietloops.
[ afbeelding ]
De outflow boundaries zijn ook mooi te zien (vooral ten noorden van de buien).
Limburg ontploft daar ja hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:39 schreef DemonRage het volgende:
Altijd mooi, die genterpoleerde satellietloops.
[ afbeelding ]
De outflow boundaries zijn ook mooi te zien (vooral ten noorden van de buien).
Ik las het begin en dacht dat er weer iemand over rokjes begon.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:58 schreef bloodymary1 het volgende:
De kippetjes komen weer te voorschijn uit hun schuilplaats, strijken hun veren glad en maken zich klaar voor de nacht. Dappere beestjes!
Ik ben weer helemaal zen en opgeladen na zo’n heerlijke zomerdag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef Evangelion het volgende:
Behoorlijk sleepy na zo'n zonnige dag altijd
Vorig jaar wel aantal pittige buiten gehad; en volgens mij jaar ervoor met flink wat schade rond Eindhoven. Dus mag wel overwaaien van mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Er hangt een lekkere klamme warmte hier in Eindhoven en als ik omhoog kijk dan ziet de bewolking er goed instabiel uit.
De buien komen al dichterbij... onweer is echt zo lang geleden hier.
Komt wel wat stevigs aan vanuit Belgiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Er hangt een lekkere klamme warmte hier in Eindhoven en als ik omhoog kijk dan ziet de bewolking er goed instabiel uit.
De buien komen al dichterbij... onweer is echt zo lang geleden hier.
Apart, dat was daar twee uur geleden, 20 km hier vandaan. En hier was het nog geen uur geleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nen-van-2-centimeter
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt wel wat stevigs aan vanuit Belgie
Trekt voorlopig net te zuidelijk/oostelijk voor hierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.(van: Meteologix.com)
Wel genoeg bliksem te zien in die donkere lucht, maar de neerslag zal mij misschien niet niet bereiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trekt voorlopig net te zuidelijk/oostelijk voor hier
Hier toch wel al in Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel genoeg bliksem te zien in die donkere lucht, maar de neerslag zal mij misschien niet niet bereiken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hagelstenen van 5cm. Bizar.
Weerwoord.be heeft foto's.
Ik zit aan de noordkant... soms gaat het los aan de andere kant van Eindhoven en is hier hooguit wat gerommel te horen en vallen er 2 druppels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier toch wel al in Eindhoven.
Paar jaar geleden was de wateroverlast ook heel erg lokaal. Nu was het even fikse bui met wat onderweer op de achtergrond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant... soms gaat het los aan de andere kant van Eindhoven en is hier hooguit wat gerommel te horen en vallen er 2 druppels.
quote:
Gave beelden nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef MichaelPallada het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben ik blij dat ik helemaal in het zuiden woon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |