Als de beelden net zo zijn als die in Duitsland, zou ik er niet te veel van verwachten. Die bui is totaal niet georganiseerd. Wel veel onweer.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:21 schreef DemonRage het volgende:
Nieuwe buien in Limbabwe.
Misschien deze straks maar weer in de gaten houden als het iets meer naar het zuiden los gaat:
https://webcamsittard.nl/
Hier ook. Was gaan wandelen met de hond het veld in maar ben na een half uur terug gerend naar huis, het waren zoveel donders en knallen en wilde er echt niet in terecht komen. Maar het lijkt hier toch net voorbij te drijven nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dreigende luchten, komen steeds dichterbij. Benieuwd.
Inmiddels 19.00 uur, wel wat donkere wolken in de buurt, niets boven mij. Buienalarm en Buienradar geven nu niets aan tot in ieder geval 21.00 uur.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef MichaelPallada het volgende:
Buienradar geeft nog altijd regen/onweer in Midden/Noord Limburg. Buienalarm geeft ondertussen niets meer aan de komende 2 uur. Ik woon in Zuid-Limburg (net boven Maastricht). Denk dat we het gewoon droog houden het grootste gedeelte van de avond.
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, was een lekker buitje hier in Venlo.
[ afbeelding ]
CG's zien er wel leuk uit op die cam (1 gespot tot dusver), je kunt helaas niet een stukje terugspoelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef MichaelPallada het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben ik blij dat ik helemaal in het zuiden woon...
Blij dat het een paar km zuidelijker bij 1 minuut regen bleef.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, was een lekker buitje hier in Venlo.
[ afbeelding ]
Nederland wint, haha Duitslandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:
[ afbeelding ]
Dat zijn zonnepanelen killersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op Weerwoord.be zag ik dit voorbij komen:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |