heb je meer lef als ik, no way ik in de buurt komen bij die.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerst zelf proberen, we zien de koningin en weten waar het nest is, maandag wordt de groene container geleegd dus is ie gelijk weg
O dat is nogwel te doen hoop ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn we ook niet, hebben de koningin ook gezien en we wachten tot ze in het vogelhuisje gaat waar ze haar nest heeft, die plakken we dan af en verwijderen het
Morguh Sp3cquote:
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larvenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nogwel te doen hoop ik.
Dacht dat de koningin nooit haar nest uit kwam?
O dan is het fijn als het voor die tijd weg is, anders zit je met een lading van die beesten. WIl je niet met zo kleintje erbij dat die beeste haar prikkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larven
quote:
quote:
Lovelyquote:
Gezelligquote:
Slow Chatquote:
Hele langzane slowchat dan..quote:
Zelfs ik krijg het niet op snelheidquote:
Moet ik helpen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg het niet op snelheid
Ja very sloomquote:
Is volgens mij overal wel vrij rustig op fok vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik krijg het niet op snelheid
Hey lovelyquote:
Jussiequote:
Jussiequote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is het allemaal nog een beetje goed afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |