3k tegen ruim 11 % , schade lijkt onvermijdelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valle d'AostaGoden
Ik eis koers op de Tzecore.
Del Toro gaat er doorheen zakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Del Torro weer een paar seconden pakt
Logisch wel, die was al even over zijn piek. In zijn prime vond ik het wel altijd een toffe renner. Ook vaak voor gejuicht in het kader van de FPCL in de beginjaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voelsang stopt er mee na deze Giro. Was nog niet bekend geloof ik.
Eigenlijk de meeste renners presteren net wat beter bij Visma dan bij het team waar ze ervoor / erna zaten. Als je alle renners op een rij zou zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:53 schreef Pistolero het volgende:
Tratnik kan er ook geen reet meer van bij Red Bull heh? Die zat mee vooraan maar moet nu al lossen bij Bartje Lemmen en Georg Steinhauser.
Harde klap voor mijn FPCLquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom Dumoulin was alleen eventjes het wachtwoord van de FoodCoachApp kwijt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk de meeste renners presteren net wat beter bij Visma dan bij het team waar ze ervoor / erna zaten. Als je alle renners op een rij zou zetten.
En ondertussen lost ie ons fitte Fokkers als de moeder op iedere viaductquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geniet van die buik die bijna op zijn kader hangt.
Marginal gainsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk de meeste renners presteren net wat beter bij Visma dan bij het team waar ze ervoor / erna zaten. Als je alle renners op een rij zou zetten.
Die hoeft hierna maanden niks te doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mes heeft energie voor tien. Bijzonder hoe die blijft gaan
Dat is het mooiste ja, het is inderdaad precies marginaal, dus dat geeft minder ruimte voor de bekende insinuaties.quote:
Benieuwd of Arensman en Tiberi goed zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visma weer met aantal bruggenhoofden. Nu maar hopen dat Simon betere benen heeft.
Daar zat het voor zijn overgang al fout tussen de oren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Tom Dumoulin was alleen eventjes het wachtwoord van de FoodCoachApp kwijt.
Gewoon even terrasje pakken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle renners willen drinken maar neutrale motor heeft geen bidons meer
Stond nog wel op de startlijst van Zwitserlandquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom? Vind het wel meevallen, gister toch wat enigszins kritische vragen aan Van Baarle en Hoole, velen durven dat niet.quote:
Helaas, daar ligt een halve gletsjer op de weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stond nog wel op de startlijst van Zwitserland
Gelukkig mag hij het met zijn waardeloze kutteam nog een keer proberen in de Vuelta!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk experiment Pidcock, doe dit maar nooit meer.
Fabio Christen wint alle overgangsetappes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij het met zijn waardeloze kutteam nog een keer proberen in de Vuelta!
#FreeKernPharma
en hiervoor zijn dan de regels tijdelijk aangepast, zodat er een extra ploeg kan startenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk experiment Pidcock, doe dit maar nooit meer.
Dat niet, maar hij wordt straks wel door Karsten vervangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heeft ie al lekgereden/is ie al gevallen?
Omdat er geen volzin zonder gehakkel uitkomt en het wordt al helemaal tenenkrommend als het in het Engels moet. Ga maar eerst naar de logopedist voordat je voor de televisie gaat werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel meevallen, gister toch wat enigszins kritische vragen aan Van Baarle en Hoole, velen durven dat niet.
Ze krijgen vleugelsquote:
Wat rijdt Lemmen goed, heel erg knap hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Karsten vind alles “knap” vandaag.
Een lossende Milan Vader was zelfs “superknap”.
Terwijl hij net gelost was uit G1quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat rijdt Lemmen goed, heel erg knap hoor.
Rare take gezien zijn verstoorde voorbereiding en de verbetering die hij alsnog heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigenlijk zien we in deze Giro wel perfect dat Wout afgetakeld is. (Soms wordt wel eens gezegd dat zijn concurrenten verbeterd zijn maar dat narratief kan de prullenbak in.)
Alleen is de kopman dan weer niet zo´n supermutant als Vingegaard, dus heel veel heeft hij er tot nu toe niet aan gehad. (Al is Yates deze Giro alsnog wel een heel stuk beter van van te voren verwacht).quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:39 schreef H.Vviv het volgende:
Visma staat op punt deze bergrit. Hebben in de bergritten van de grote rondes toch nog steeds de juiste formule.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT IS GOD
Belgen langs het parcours gespot.
Wellicht waren het Twan-fansquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT IS GOD
Belgen langs het parcours gespot.
Oranje shirt, fan van Poels natuurlijk.quote:
Diep in de Derde Week. Steven ademt niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef Pistolero het volgende:
Waar haalt Kopman Steven dit eigenlijk vandaan?
Er zijn geen sneeuwmuren dus geen angst en hij kan los...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef Pistolero het volgende:
Heel wat uit- en op gespaard de afgelopen jaren met al zijn laffe kopbeurtjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:49 schreef Pistolero het volgende:
Inmiddels al weer bijna 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zijn geen sneeuwmuren dus geen angst en hij kan los...
HOORDE DAT HIJ SLECHT IS IN DE WARMTEquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Karrepats zal er zo wel een lap op geven
Vine heeft altijd ellende dus daar had je niet vanuit hoeven gaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:55 schreef The_Undertone het volgende:
Zonder ellende voor Ayuson en Vine zat er nog 6 man van UAE in het groepje der favorieten dat 18 man telt.
En Ayuso hoeft contractueel niet te knechten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Vine heeft altijd ellende dus daar had je niet vanuit hoeven gaan
Voor hem zou het ideaal zijn als hij straks een paar seconden achter Del Toro staat in klassementquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Karrepats zal er zo wel een lap op geven
Gezien de makkelijke aanloop naar de Finestre toe zal dat weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor hem zou het ideaal zijn als hij straks een paar seconden achter Del Toro staat in klassement
Oh, dat valt best mee ja nu ik het profiel zie, had het idee dat die veel zwaarder zou zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gezien de makkelijke aanloop naar de Finestre toe zal dat weinig uitmaken.
Ze hebben hem verteld dat dit de UAE Tour is.quote:
Karrepats, Yates of Pellizzari? Zeg het maarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben mentaal niet voorbereid op een zege voor Christian Prudhomme, ik eis actie vanuit de groep der favorieten.
Pellizzari.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Karrepats, Yates of Pellizzari? Zeg het maar
Handrem erop en del Toro sparenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef Kloit het volgende:
Tiberi kan gewoon aanhaken. Stukje nep-pacing van UAE.
Is al gereekst. Kunnen alleen de mods doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Kan iemand dit topic nog reeksen? Had ik dat kunnen doen als TS? Dagjesvolked..
Ritchie leest mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben woedend. Dit is niet mijn sport.
Echt knap hoor wat hij heeft gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Knappe inspanning van Prudhomme. @:diegofuser
Bedankt, Karstenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Echt knap hoor wat hij heeft gedaan
Alles beter dan karsten en jeroen die praten over prostaatproblemenquote:
Nee, van de voormalige trainer van Twente.quote:
Zooo traag rijden ze nu ook weer nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heb speciaal niets gepland deze avond en geen vuurwerk. Komop zeg.
Gewoon een keer van hand wisselenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Maar ze fietsen vanavond helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:56 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Er gaat helemaal niks gebeuren morgen op de Finestre. Gewoon saai met zijn allen achter het treintje van UAE aanrijden en één voor één lossen, waarna Del Toro demarreert en de rit en Giro wint.quote:
Ik woon in Azië, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze fietsen vanavond helemaal niet
Gooi en gewoon nog wat sambal in dan voor wat vuurwerkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik woon in Azië, maar leuk geprobeerd.
Gelukkig compenseert hij dat door wel een sprankelende persoonlijkheid te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert hij dat door wel een sprankelende persoonlijkheid te zijn.
Gerapporteerd voor rasjiesme.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gooi en gewoon nog wat sambal in dan voor wat vuurwerk
Hij gaf er 1 met witte dop weg en kreeg er 1 met blauwe dop terugquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haha bidon teruggeven aan je ploegleider, 5 seconden aan de wagen hangen en vervolgens diezelfde bidon weer terug te krijgen
Ze zullen het best gaan proberen en er is ook nog wel een kans dat Del Toro breekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niks gebeuren morgen op de Finestre. Gewoon saai met zijn allen achter het treintje van UAE aanrijden en één voor één lossen, waarna Del Toro demarreert en de rit en Giro wint.
Waarom zou 'ie ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:19 schreef DiegoFuser het volgende:
Isaac Pozzato is niet voornemens over te pakken.
Hadden braaf UAE moeten volgen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:16 schreef Pistolero het volgende:
Visma disasterclass van ongekende proporties. Ach ach ach,
Alsof dat het enige alternatief is.quote:
Op deze manier verliest hij maar 2 seconden aan bonificaties, als ze met dat hele groepje sprinten verliest hij er waarschijnlijk 6.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:19 schreef Kloit het volgende:
Onnodig om zo hard door te rijden met Del Toro in je wiel Richie.
Simon kan gewoon niet beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof dat het enige alternatief is.
Die hebben nu hun hele ploeg opgerookt voor helemaal niks. Niet eens een laf poginkje van Simon. Niks nada noppes.
Dat gaat niks worden op de afdaling van de Finestrequote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:26 schreef silverhill het volgende:
Hoe je in een beeld kan vangen dat Carapaz geen bochten kan aansnijden.
Beetje laffe renner helaas.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden op de afdaling van de Finestre
Del Toro gaat de Giro winnen
Waddan?quote:
Dat ze niet volgens plan hebben gereden, wat volgens de ploegleider daarna juist wel het geval was.quote:
quote:
Yates: 'Er is wat anders gedaan dan we hadden afgesproken.'quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Yates: 'Er is wat anders gedaan dan we hadden afgesproken.'
Marc Reef: 'We hebben precies volgens plan gereden.'
Reef en de andere ploegleiders bij Visma kunnen helemaal geen Engels, dus daar gaat het al mis.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Yates: 'Er is wat anders gedaan dan we hadden afgesproken.'
Marc Reef: 'We hebben precies volgens plan gereden.'
Simon is ook enige in het team in de Giro die niet Nederlands spreekt, heerlijk gedunglished bij team bespreking?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Reef en de andere ploegleiders bij Visma kunnen helemaal geen Engels, dus daar gaat het al mis.
Het probleem lijkt me verder toch ook vooral bij de kopman te zitten, maar goed.
Dat Engels van Reef was gewoon goed hoor, weet niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Reef en de andere ploegleiders bij Visma kunnen helemaal geen Engels, dus daar gaat het al mis.
Het probleem lijkt me verder toch ook vooral bij de kopman te zitten, maar goed. Geen idee wat voor briljant plan Simon in gedachte had vandaag.
Het plan was dat Wilco tactisch zou vallen zoals in 2017 om Del Toro te elimineren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates komt gewoon tekort, welk plan er ook ligt. Hij gaat niet wegrijden bij de anderen dus ja...
14.09-14.29 paar km voor de voet dus wat minuutjes erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:59 schreef franklop het volgende:
Hoelaat beginnen ze morgen aan de Finestre?
Vroege finish welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
14.09-14.29 paar km voor de voet dus wat minuutjes erbij
Ze moeten nog wel eventjes fietsen als ze aan de voet zijn natuurlijkquote:
Ze moeten nog naar Rome ja, onzinnig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel eventjes fietsen als ze aan de voet zijn natuurlijk
Maar misschien lange verplaatsing daarna nog?
Poe inderdaad. Ellende was dat altijd. Inclusief een uur huldigingen van elke denkbare trui. Piet Naessens van Waregem b.v. met de gouden kilometer tussenstand trui. Hou op met mequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Paar jaar geleden werd de Finestre niet uitgezonden omdat ze druk bezig waren met de Baloise Belgium Tour; gelukkig zijn we van die flauwekul verlost.
Vlaggetjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zie ik Pellizzari in dezelfde tijd staan? Onkunde moeten we niet belonen.
Prodhomme zat er eerlijk gezegd wel aan te komen. Die gozer rijdt zo makkelijk omhoog zelfs als ie nergens voor rijdt. Al de hele Giro kort achter de favorieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme die een bergrit wint in de Giro, ik voel me vies. En dat daags na een ritzege van Nico Denz.
Ik ben benieuwd wat volgens Yates dan het plan wasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef Halcon het volgende:
Simon Yates was na afloop van de 19e etappe not amused over de tactiek van Visma | Lease a Bike. “Daar zal ik het over hebben met het team”, zei de Britse kopman geïrriteerd na afloop tegenover Eurosport. Ploegleider Marc Reef denkt compleet anders over de situatie. “Het ging exact zoals we hebben afgesproken”, liet hij weten.
Ik hoop dat ie nooit een podium rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel vrij komisch zo'n Yates. Wat gebeurt daar dan
Wel een vreselijke aanloop. Zie niet in wie daar achteraan gaat rijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen ook weer enorm zin in de pijnlijke beelden van Arensman, Bilbao, Gaudu, Engelhardt en Harper die totaal geen benen hebben.
Een willekeurige team dat de slag gemist heeft en hun 13e plek verdedigdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een vreselijke aanloop. Zie niet in wie daar achteraan gaat rijden.
Deze gasten worden gewoon gelost door de sterke mannen als Bardet, Scaroni, Fortunato, Stork, Voisard, Cepeda (mov), Prodhomme en blijkbaar ook Tiberi.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft EF anders aan hun tientonners? Ik zou op z'n minst De Bonis in play houden. Bora heeft hier verder niks meer te zoeken dan Pellizzari een kans op de ritzege te geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit klinkt wel logisch. Al kunnen ze bij Bora ook gokken op Martinez in de ontsnapping. Maar dat lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft EF anders aan hun tientonners? Ik zou op z'n minst De Bonis in play houden. Bora heeft hier verder niks meer te zoeken dan Pellizzari een kans op de ritzege te geven.
Bij Visma zou hij helemaal bezwijken onder de druk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb niet t idee dat Thymen met zijn overgang naar Ineos er beter op is geworden, eerder het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |