14.09-14.29 paar km voor de voet dus wat minuutjes erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:59 schreef franklop het volgende:
Hoelaat beginnen ze morgen aan de Finestre?
Vroege finish welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
14.09-14.29 paar km voor de voet dus wat minuutjes erbij
Ze moeten nog wel eventjes fietsen als ze aan de voet zijn natuurlijkquote:
Ze moeten nog naar Rome ja, onzinnig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel eventjes fietsen als ze aan de voet zijn natuurlijk
Maar misschien lange verplaatsing daarna nog?
Poe inderdaad. Ellende was dat altijd. Inclusief een uur huldigingen van elke denkbare trui. Piet Naessens van Waregem b.v. met de gouden kilometer tussenstand trui. Hou op met mequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Paar jaar geleden werd de Finestre niet uitgezonden omdat ze druk bezig waren met de Baloise Belgium Tour; gelukkig zijn we van die flauwekul verlost.
Vlaggetjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zie ik Pellizzari in dezelfde tijd staan? Onkunde moeten we niet belonen.
Prodhomme zat er eerlijk gezegd wel aan te komen. Die gozer rijdt zo makkelijk omhoog zelfs als ie nergens voor rijdt. Al de hele Giro kort achter de favorieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prodhomme die een bergrit wint in de Giro, ik voel me vies. En dat daags na een ritzege van Nico Denz.
Ik ben benieuwd wat volgens Yates dan het plan wasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:38 schreef Halcon het volgende:
Simon Yates was na afloop van de 19e etappe not amused over de tactiek van Visma | Lease a Bike. “Daar zal ik het over hebben met het team”, zei de Britse kopman geïrriteerd na afloop tegenover Eurosport. Ploegleider Marc Reef denkt compleet anders over de situatie. “Het ging exact zoals we hebben afgesproken”, liet hij weten.
Ik hoop dat ie nooit een podium rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel vrij komisch zo'n Yates. Wat gebeurt daar dan
Wel een vreselijke aanloop. Zie niet in wie daar achteraan gaat rijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morgen ook weer enorm zin in de pijnlijke beelden van Arensman, Bilbao, Gaudu, Engelhardt en Harper die totaal geen benen hebben.
Een willekeurige team dat de slag gemist heeft en hun 13e plek verdedigdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een vreselijke aanloop. Zie niet in wie daar achteraan gaat rijden.
Deze gasten worden gewoon gelost door de sterke mannen als Bardet, Scaroni, Fortunato, Stork, Voisard, Cepeda (mov), Prodhomme en blijkbaar ook Tiberi.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heeft EF anders aan hun tientonners? Ik zou op z'n minst De Bonis in play houden. Bora heeft hier verder niks meer te zoeken dan Pellizzari een kans op de ritzege te geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit klinkt wel logisch. Al kunnen ze bij Bora ook gokken op Martinez in de ontsnapping. Maar dat lijkt me niet verstandig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat heeft EF anders aan hun tientonners? Ik zou op z'n minst De Bonis in play houden. Bora heeft hier verder niks meer te zoeken dan Pellizzari een kans op de ritzege te geven.
Bij Visma zou hij helemaal bezwijken onder de druk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb niet t idee dat Thymen met zijn overgang naar Ineos er beter op is geworden, eerder het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |