nee ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je verstopt in mijn badkamer?
Mwa gisteren was t droog, behalve in de avond.. en nu moest ik er door en ging het regenenquote:
Had je geen plu bij je?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa gisteren was t droog, behalve in de avond.. en nu moest ik er door en ging het regenen
Hoe gaat t nu met je benen ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:19 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet ook nog een rondje gaan lopen.
Kijken of ik mijn benen weer een beetje 'leeg' krijg.
Stormparaplu een optie?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vind ik domme ondingen, zeker als het hard waait
herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil even delen dat ik eindelijk gepoept heb en ik mij direct stukken beter voel
Ik ken die gozer helemaal net en Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu dus welquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi toch. Zulke intense haat zonder reden en er dan 10 euro voor over hebben. Maar goed van iemand die op vakantie gaat en dan een live blog bijhoudt in ksc kan ik zoiets moeilijk serieus nemen als ze de moraalridder en verhevene uitgaan hangen.
Misschien wel, maar zo vaak ga ik de deur niet uit als het regen en hard waaitquote:
Dat is wel naar, hoe lang moet je die kuur nog nemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Rommelen
Elke keer een paar dagen na een kuur dat ik er wat meer last van heb
Net welquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar zo vaak ga ik de deur niet uit als het regen en hard waait
Mwa nog steeds heel moe maar doe vandaag ook niets meer. Alleen nieuw hebbedingetje in de auto plaatsen. Straks eten maar heb nog geen idee waar ik zin in heb. Zal wel soep met een flatbread met mozzarella en tomaat en pesto ofzo wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:05 schreef aeque het volgende:
Voel je je overall weer een beetje beter koekie?
Voorlopig een half jaar, elke 4 weken, 4 dagen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel naar, hoe lang moet je die kuur nog nemen?
Ik vond dat vroeger altijd wel lekker, als het een lekker waaide en regende, om over het strand bij katwijk te lopen en daarna een kop warme chocolade te drinken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar zo vaak ga ik de deur niet uit als het regen en hard waait
Duurt nog even dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 15:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voorlopig een half jaar, elke 4 weken, 4 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |