quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ben vest blij eigk.. eindelijk bewoog de weegschaal weer de goede kant op
Lees je dat nu pas?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
De donatie bar. Iemand had er 10 euro voor over om dat daar te krijgen
oh even aanzettenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja het is al weer bijna verdwenen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
JaIk kijk daar amper. Het staat er blijkbaar al 2 dagen
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd hequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hier ook kijken: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
Je moet het eerst aanzetten om de link te vindenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd he
Oh, Dr Flash blijkbaar?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt hier ook kijken: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, Dr Flash blijkbaar?
Die zat al te zeveren in het R&P SC topic.
Ik ken hem persoonlijk niet, maar hij DTS blijkbaar wel............?
Ik kan het ook aanklikken, en zie verder onderaan wat te laatste donaties/ aanvragen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja moet ik wel eerst aanzetten om op te klikken, want die link ken ik niet uit mijn hoofd he
Hm, was toch R&P...?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?
hoi!neuke?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
R&P SC? Zeker een nieuwe pickup line voor dates: Heb jij ook zo'n hekel aan DTS? Ja, neuken?
Ik zit daar ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja uiteraard niet daarvoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als de bevalling gedaan is wel jus
Mooi toch. Zulke intense haat zonder reden en er dan 10 euro voor over hebben. Maar goed van iemand die op vakantie gaat en dan een live blog bijhoudt in ksc kan ik zoiets moeilijk serieus nemen als ze de moraalridder en verhevene uitgaan hangen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker doen waar ze gelukkig van wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi toch. Zulke intense haat zonder reden en er dan 10 euro voor over hebben. Maar goed van iemand die op vakantie gaat en dan een live blog bijhoudt in ksc kan ik zoiets moeilijk serieus nemen als ze de moraalridder en verhevene uitgaan hangen.
quote:
Poepen dus!quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen moet lekker doen waar ze gelukkig van worden
nee ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 29 mei 2025 14:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was je verstopt in mijn badkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |