Ergens denk ik dat het niet veel uit gaat maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:01 schreef vosss het volgende:
Benieuwd naar (de uitwerking van) TD, wat is het, 0018?
Mercedes is al even het spoor bijster. Best jammer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:11 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes leek er in ieder geval wel last van te hebben in Imola en Monaco (waar ze op zaterdag terug wisselden naar de oude spec).
Neh, die mogen de prijs voor het zijn van een kutteam nog wel wat langer betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes is al even het spoor bijster. Best jammer.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, die mogen de prijs voor het zijn van een kutteam nog wel wat langer betalen.
Ja, TD18, dat is de technical directive voor het flexen van de voorvleugel. De FIA gaat met belasting en HD-camera de voorvleugens testen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:01 schreef vosss het volgende:
Benieuwd naar (de uitwerking van) TD, wat is het, 0018?
Niet eens 4Kquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, TD18, dat is de technical directive voor het flexen van de voorvleugel. De FIA gaat met belasting en HD-camera de voorvleugens testen.
Red Bull ontneemt je flexibele vleugens!quote:
Max wint tenzij hij niet wintquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren rijdt dit weekend gewoon weer vooraan, tenzij Max en RBR nog iets weten te vinden
Boven tenzij onder.quote:
Eigenlijk is het dus: ofwel Max ofwel iemand van McLaren.quote:
Yukiquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus: ofwel Max ofwel iemand van McLaren.
Het weekend wordt pas interessant als dat niet gaat uit blijken te komen
En dan zetten ze Hadjar in de RBR en word het plaatje omgedraaid. De RBR is gewoon een moeilijke auto waar schijnbaar tot nu toe alleen Max iets mee kan. Maar laten we wel wezen Max is op dit moment ook gewoon niveautje Senna/Schumacher, dat is gewoon een treetje hoger dan de rest. Max maakt bijna geen fouten en ook bij Piastri zie je nu toch scheurtjes ontstaan onder druk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder Hadjar op het podium verschijnen dan Yuki.
Piastri had de pace niet in Monaco, dat hoeft niet alles te zeggen over de rest van het seizoen. En natuurlijk een fout van jewelste in Imola, maar of dat nou de druk was betwijfel ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max maakt bijna geen fouten en ook bij Piastri zie je nu toch scheurtjes ontstaan onder druk.
Norris heeft er in FP1 in Imola mee gereden. Verder nog niet, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:55 schreef greysbones het volgende:
er gaan geruchten dat McLaren de vleugel al heeft aangepast
en het is niet alleen McLaren natuurlijk die mini drs-en creëerden
Het lijkt mij juist dat hoe meer vleugel je zet, hoe meer baat je bij doorbuigen hebt op hoge(re) snelheid.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:52 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat die vleugel niet zoveel uitmaakt, je ziet ook in de topsnelheden dat Mclaren echt niet zo heel hard rijdt, ze maken het verschil in het koelen van de banden.
Zelfs Newey ziet het niet, hij kan er wel een betere voorstelling van maken, het is en blijft altijd altijd een combinatie van, maar een voorvleugel die minder doorbuigt heeft echt wel invloed op de luchtstroom, dan is het afhankelijk van de configuratie erachter hoeveel invloed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is niet alleen de vleugels en het remsysteem bij McLaren. De sidepods, de vloer en de ophanging zorgen voor ietsje meer mechanische grip. Met het blote oog is het niet zichtbaar. Alleen Adrian Newey ziet dat.
Het zal gerust invloed hebben, maar ik denk niet zoveel dat hun banden veel langer goed blijven.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs Newey ziet het niet, hij kan er wel een betere voorstelling van maken, het is en blijft altijd altijd een combinatie van, maar een voorvleugel die minder doorbuigt heeft echt wel invloed op de luchtstroom, dan is het afhankelijk van de configuratie erachter hoeveel invloed.
De topautos zijn zelfs trager de laatste keer dat ik keek.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
De topsnelheid van de autos van de topteams op de rechte stukken verschilt maar een paar kilometer per uur.
Als je naar rondetijden kijkt kan het zo zijn dat door de stijvere vleugels je topsnelheid in moet leveren, de tijd die je daarmee verliest moet je misschien compenseren door wat minder vleugel te zetten en dat heeft dan weer invloed op je banden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal gerust invloed hebben, maar ik denk niet zoveel dat hun banden veel langer goed blijven.
Klopt. Is waarschijnlijk zelfs technisch onmogelijk om het helemaal te bannen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:04 schreef Tijn het volgende:
Maar voor de duidelijkheid: het is niet zo dat vleugels helemaal niet meer flexen, toch? Ik las ergens dat de grens wordt verlegd van 15 naar 10 mm tijdens de test. Maar hoeveel dat op de baan uit zal maken moeten we nog gaan zien. Sowieso gaat er nog steeds sprake zijn van bewegende vleugels.
Het komt op mij over alsof Piastri meer snelheid verliest in vuile lucht dan, met name, z'n teammaat. Eigenlijk nog steeds het probleem dat hij voorheen had, alleen dit seizoen rijdt hij natuurlijk vaak op kop en dan heeft hij er geen last van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Piastri had de pace niet in Monaco, dat hoeft niet alles te zeggen over de rest van het seizoen. En natuurlijk een fout van jewelste in Imola, maar of dat nou de druk was betwijfel ik ook.
Denk niet dat die ineens al z’n scherpte kwijt is
Skattiequote:
het bijzondere isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:26 schreef Tijn het volgende:
Mijn hot take is dat de F1 intro eigenlijk best wel cool is. Je vergeet bijna dat ze dit een paar jaar geleden nog niet hadden.
Van mij hoeft het niet, die GTST stijl. Maar goed, als mensen hem mooi vinden, ook prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:26 schreef Tijn het volgende:
Mijn hot take is dat de F1 intro eigenlijk best wel cool is. Je vergeet bijna dat ze dit een paar jaar geleden nog niet hadden.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo kun je er eindeloos van genieten, kan ook in de OP.
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt mijn garage wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
De auto van Sainz is nog niet klaar. Als het nog lang duurt, dan wacht Carlos nog wel even.
Het is maar een uurtje..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:40 schreef Jane het volgende:
Lijkt me irritant om als engineer de hele tijd te moeten blijven staan (Laura Mueller net). Maar misschien ben ik gewoon lui. En oud. Mijn rug protesteert al bij het idee.
Ja. Kijken of zijn haren niet te veel flexen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
was dat nu een camera aan de zijkant bij Sainz?
Nog niet op vol vermogen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
McLaren doet duidelijk een stap terug.
wie welquote:
Vrije Test 1.quote:
Of ze zitten met die TD te malenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie wel
lijkt of ze allemaal wat afwachtend zijn
Dit kan ook prima in het Viaplay topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:57 schreef Eagles89 het volgende:
Heb even naar het Nederlands commentaar van ViaPlay geluisterd maar Olav Mol is ondanks dat die vaak fouten maakt toch wel echt zoveel fijner om te luisteren…en dat terwijl ik Kalff best kundig vind en die twee van ViaPlay die het op zaterdag en zondag doen, al helemáál niet trek. Maar de stem van Mol vind ik zoveel fijner qua toon en ritme van praten dan al die anderen. Jammer dat ze zijn commentaar niet standaard als optie bij F1 TV hebben.
Mooi, daar gaan we helemaal niks mee doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:57 schreef Eagles89 het volgende:
Heb even naar het Nederlands commentaar van ViaPlay geluisterd maar Olav Mol is ondanks dat die vaak fouten maakt toch wel echt zoveel fijner om te luisteren…en dat terwijl ik Kalff best kundig vind en die twee van ViaPlay die het op zaterdag en zondag doen, al helemáál niet trek. Maar de stem van Mol vind ik zoveel fijner qua toon en ritme van praten dan al die anderen. Jammer dat ze zijn commentaar niet standaard als optie bij F1 TV hebben.
Max is ronde rijdenquote:
VT1 is daar ideaal voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is ronde rijden
binnen
ronde rijden
binnen
die is vast van alles aan het uitproberen
Heeft die een kussentje gekocht?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit Leclerc hoog in die auto
Laat een scheet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Met alle zooi tegenwoordig op de kalender ga je deze baan waarderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijft wel echt een clean circuit Barcelona.
Om een Formule 1 wagen rond te gooien is het een prima circuit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Met alle zooi tegenwoordig op de kalender ga je deze baan waarderen.
Gewoon weer een natte reet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel fijn weer even wat ademruimte op de baan na het smalle Monaco.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Met alle zooi tegenwoordig op de kalender ga je deze baan waarderen.
Dat zeiden zij ook. Alle punten van AM dit seizoen komen op het conto van Stroll.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Commentaar heeft het over het feit dat werknemers van AM graag Stroll prijzen. Nouja op zich..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, zeiden zij ook. Maar ik wilde hetzelfde punt hier ook even maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeiden zij ook. Alle punten van AM dit seizoen komen op het conto van Stroll.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen de snelste in de longrun.
Hij kan gewoon weer winnen dus.
Max 1.19.5. Koekoek.quote:
Maar wel maar 3-4 rondjes dacht ik,...Norris wat meer ronden.quote:
Die tijd stond onder "current pace". Dat was niet het gemiddelde.quote:
Red Bull ziet er beter uit dan op vorige vrijdagen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:36 schreef franske19 het volgende:
McLaren heeft de zandzakken nog aan boord. Red Bull nog niet helemaal geoptimaliseerd. Ferrari ziet er goed uit totdat de kwali is geweest en ze weer buiten de top 5 starten.
Dit is zeker een circuit wat beter past bij Red Bull maar wederom ga ik er van uit de McLaren weer sneller gaat zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull ziet er beter uit dan op vorige vrijdagen.
Dat kan betekenen dat zij morgen nog weer een stap maken en daardoor nog groter voordeel hebben op McL dan nu al misschien het geval is.
Max zou op zich wel weer weg kunnen rijden. Maar goed ik hoop natuurlijk op een prachtige fight.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dit is zeker een circuit wat beter past bij Red Bull maar wederom ga ik er van uit de McLaren weer sneller gaat zijn.
Dar gevecht gaan we dus wel zien als het Max lukt om op de eerste rij te kwalificeren, anders misschien een duel tussen Oscar en Lando wat natuurlijk ook mooi kan zijn.
Deze staat echt hoog op het lijstje met mooiste sportmomenten van de 10squote:
De race maar even opgezet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze staat echt hoog op het lijstje met mooiste sportmomenten van de 10s
Yohee Yohooquote:
Wat een tranentrekker was deze racequote:
Why not both?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die race is wel dubbel daardoor.
De een die de race blijft herinneren omdat de Mercedessen elkaar uit de race tikten.
De ander denkt aan deze race omdat het Max z'n eerste overwinning in Formule1 is.
Ik heb achteraf echt spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet alles op alles heb gezet om de herhaling van AD 2021 op Ziggo op te nemen. Spanje 2016 is echt een goudmijntje op m'n nas.quote:
Hoeveel haar heb je nog?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb achteraf echt spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet alles op alles heb gezet om de herhaling van AD 2021 op Ziggo op te nemen. Spanje 2016 is echt een goudmijntje op m'n nas.
Toch wel gek. Die race hoort bij de opvoeding.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb achteraf echt spijt als haren op m'n hoofd dat ik niet alles op alles heb gezet om de herhaling van AD 2021 op Ziggo op te nemen. Spanje 2016 is echt een goudmijntje op m'n nas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toch wel gek. Die race hoort bij de opvoeding.
In de talen Nederlands, Engels, Portugees, Frans, Duits, Spaans, Roemeens.....Ziggo hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik kan hem wel uploaden voor je.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Antonelli? Laten we het hopen voor hem. Hij was 18e ofzo in FP1quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik denk dat lec zodirect als eerste de snelste tijd gaat noteren
daarna oco, daarna ant
ik bedoelde dat ie een tijd zou noteren, niet de snelste tijd, gewoon een tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Antonelli? Laten we het hopen voor hem. Hij was 18e ofzo in FP1
Ah, okquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ie een tijd zou noteren, niet de snelste tijd, gewoon een tijd
Ollie deed een tollie!quote:
Dan kan de top dus nog een klap harder.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:22 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
rus op soft gaat nog snellere tijd neerzetten, u las het eerst hier
Alleen de race of ook de voor- en nabeschouwing?quote:
Jij blijftquote:
Allesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen de race of ook de voor- en nabeschouwing?
Nattekirby.quote:
Ik doe ook de onboard erbij.quote:
Sow.quote:
P11 is een blamagequote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:33 schreef Jane het volgende:
Voor dat de auto onbestuurbaar is, doet Lewis het toch best aardig.
Ook weer zo'n nietszeggende statistiek. Met de regels van toen zouden ze nu geen punten hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams voor het eerst in 20j dubbele punten in Monaco.
Maakt mij weinig uit eerlijk gezegd. Het is maar een feitje.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook weer zo'n nietszeggende statistiek. Met de regels van toen zouden ze nu geen punten hebben.
X2!quote:
En als de FIA vindt dat ze nog steeds teveel doorbuigen komen ze met nog zwaardere testen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk zegt Chiel van Viaplay het correct.
Het niet zo dat de wings niet meer mogen doorbuigen, ze mogen alleen minder doorbuigen.
Als je als McLaren wil dat iedereen dat denkt, dan zou ik als McLaren zorgen dat je de snelste bent in de Free Practicequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:14 schreef Evenstar het volgende:
Zoals verwacht lijkt het hele gebeuren omtrent de voorvleugels weinig uit te maken. Nog even Q afwachten, maar denk echt dat het niks gaat opleveren voor RB.
Tot overmorgenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot overmorgen![]()
Morgen andere verplichtingen
Ik denk zondag pas.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:20 schreef Perox het volgende:
Relatief goed voor RBR deze vrijdag. Morgen gaan we duidelijkheid krijgen
Na vorig jaar werd er strenger gecontroleerd en er zou verder niets meer gebeuren maar eind januari besloot de FIA toch om de regels verder aan te scherpen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wie klaagde dan over de vleugels?
diegene die klaagde mag zelf toch ook gebruik maken van flexibele vleugels?
Tot over twee weken in Canada, weekend ben ik er niet.quote:
Alsof het een race was!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc gebruikte illegaal z'n drs om te verdedigen.
Ik weet niet hoor, beide sessies op ruim drie tienden van McLaren is geen heel best voorteken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:20 schreef Perox het volgende:
Relatief goed voor RBR deze vrijdag. Morgen gaan we duidelijkheid krijgen
Check je DM even.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toch wel gek. Die race hoort bij de opvoeding.
In de talen Nederlands, Engels, Portugees, Frans, Duits, Spaans, Roemeens.....Brazilië 2003 al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel 3 tiende goedgemaakt op Norris.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, beide sessies op ruim drie tienden van McLaren is geen heel best voorteken.
En de long runs waren prima toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel 3 tiende goedgemaakt op Norris.
Dat was die waar alonso vol op dat wiel beukte en de verkeerde winnaar uitgeroepen werd toch?quote:
Longruns waren iets vertekend omdat Max op zacht reed en Norris op medium.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En de long runs waren prima toch?
Nattekat kan je de links sturen, ik ben niet thuis en mobiel vind ik een ramp. Anders doe ik dat vanavond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:45 schreef Revolverocelot het volgende:
[..]
Dat zou echt top zijn. Ben wel benieuwd om dit terug te zien
Haha, prutser.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
Wil VT3 wel volgen, maar Viaplay ligt er uit. Gelukkig doet F1TV het wel
Hier doen ze het beidenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:39 schreef Peterselieman het volgende:
Wil VT3 wel volgen, maar Viaplay ligt er uit. Gelukkig doet F1TV het wel
Hier vinden wij wat van.quote:
elke post moet dan een Out of Office disclaimer hebbenquote:
Hmmquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
elke post moet dan een Out of Office disclaimer hebben
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
elke post moet dan een Out of Office disclaimer hebben
ik denk dat Max alles weer terug zet nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De RBR heeft niet de juiste veranderingen doorgevoerd
ik hoop hetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef ZaZoe het volgende:
Zul je zien dat ie er vanmiddag gewoon weer staat
Kan meevallen, Max switcht makkelijk tussen afstellingen, hij blijft niet hangen in zijn comfortzonequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:09 schreef viseenoptie het volgende:
Phoe, gaat zware dobber worden. nog 20min om (vooral de achterkant zo lijkt het) af te stellen
Ben ik mee eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Kan meevallen, Max switcht makkelijk tussen afstellingen, hij blijft niet hangen in zijn comfortzone
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen vleugels aangepast ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren heeft de motor opengeschroefd, de rest nog niet
mwah, ik denk van wel, maar kennelijk hoefden ze het niet te meldenquote:
Viaplay commentaar had er over dat Hamilton flink onder de tijd van Verstappen zou komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky was zich al aan het verheugen op een pole van Hamilton op zijn vaders verjaardag bij zijn eerste groene sector, en dan de reguliere 4 tienden achter Leclerc. Het was al zielig maar het begint wanhopig te worden.
Temu is sowieso troep.quote:
Meen jequote:
Operatie redden wat er te redden is van de mythe is in volle gang.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Viaplay commentaar had er over dat Hamilton flink onder de tijd van Verstappen zou komen.
Zat er in derdaad flin onder maar dan in de zin dat hij langzamer was ipv sneller
De kwalificatie is inderdaad wel close.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt een leuke kwalificatie dit.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga dit denk ik missen voor het grootste deel.. gezinsdagje vandaag
De kleine is nog geen 3 maanden.. dat zit er dus nog niet inquote:
quote:
Karten met de kleine op schoot danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine is nog geen 3 maanden.. dat zit er dus nog niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |