SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hee ff dimmequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat ik met Rob praat en niet dat malle mensen van een @:djmo?![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]Rob dus, want je vrouw had mij allang de huid vol gescholden
![]()
![]()
Mensen ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe weet ik zeker dat ik met Rob praat en niet dat malle mensen van een @:djmo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben z'n vrouw niet eikel, want we zijn niet getrouwdquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]Rob dus, want je vrouw had mij allang de huid vol gescholden
ik ben wel zijn #trut
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben z'n vrouw niet eikel, want we zijn niet getrouwdik ben wel zijn #trut
![]()
![]()
Hey grey
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een niets posten plichtquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
In dit geval is het meer een zwijgplichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bye Dev..quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
Want ze weet dat ik over 2 minuten een vergadering heb, dus![]()
Oeps?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh jee.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Was dat niet SwJ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die dat zou doen, bedoel ikquote:
![]()
![]()
Nou, zó echt toch niet
Maar flauhaauuwww. Lapo hunten
Oh ja, bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik heb de afgelopen weken ene projectje gedaan. Van een windows pc een macbook gemaakt. Alleen is het nu gelukt en ik weet niet wat ik er mee moet doen![]()
![]()
Verkopen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:06 schreef murp het volgende:
ik heb de afgelopen weken ene projectje gedaan. Van een windows pc een macbook gemaakt. Alleen is het nu gelukt en ik weet niet wat ik er mee moet doen![]()
Via marktplaats
Krijg je leuke vragen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slopenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:06 schreef murp het volgende:
ik heb de afgelopen weken ene projectje gedaan. Van een windows pc een macbook gemaakt. Alleen is het nu gelukt en ik weet niet wat ik er mee moet doen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ga door, ga doorquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:07 schreef murp het volgende:
[..]
Het begon heel lang gelden doen murp nog een kleine @:nurp was.....![]()
![]()
Ik stel me mails nu voor in een wat donkere kamerquote:
Met murp op een leren bank
LiggendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel me mails nu voor in een wat donkere kamer
Liggend![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb je dan @gebrokenglas nodig als notulistquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kleine knurpquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:07 schreef murp het volgende:
[..]
Het begon heel lang gelden doen murp nog een kleine @:nurp was.....![]()
![]()
dat is echt welquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik werd altijd als laatste gekozen bij gym. Mn maatje noemde Mo en mij noemde ze Ho![]()
![]()
Wel een kleedje op de leren bank, anders heb ik het koudquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel me mails nu voor in een wat donkere kamer
Liggend![]()
Vooruitquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
Wel een kleedje op de leren bank, anders heb ik het koud
Ook nog snoepjes erbij zekerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja, van die tum tumetjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooruit
Ook nog snoepjes erbij zeker![]()
Dat een privechauffeur je bracht zeg je er niet even bij ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik mocht ook niet mee fietsen naar schoolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aanquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat een privechauffeur je bracht zeg je er niet even bij ?![]()
![]()
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
O nee. Toch niet.quote:Don't follow me. I am lost too
Waar woonde je ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aan![]()
Dat het elke dagregende
Ergens in Noord-Hollandquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar woonde je ?
Dat het elke dagregende
![]()
![]()
![]()
Altijd kutweer in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aan
Don't follow me. I am lost too
Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
ja, was heel bijzonder dat het altijd regende
In Assen regent het ook altijd volgens @Djeezquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
ja, was heel bijzonder dat het altijd regendeDon't follow me. I am lost too
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
ja, tot in 2003 een klote tijd gehad en toen kwam ik FOK! tegen. Die heeft mij geheeld
Achterlijk UIquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zo voelde het wel, alleen keek ik altijd naar de grond dus weet het niet echtquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?![]()
Daar heb ik ook 3 maanden gezetenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Assen regent het ook altijd volgens @:DjeezKomt wel dichtbij zo!
![]()
Met gebogen hoofd reed @murp op zijn fietsje op wederom een regenachtige dag naar school.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
zo voelde het wel, alleen keek ik altijd naar de grond dus weet het niet echt
Zijn ketting vloog er onderweg 3 x maal af
De jasbeschermers waren enkel nog een herinnering en daardoor zat @murp s te dunne jasje meerde malen tussen zijn spaken
In dienst?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
Daar heb ik ook 3 maanden gezetenKomt wel dichtbij zo!
JKa echt wel. En dan denk je, ik fiets wel even door de plas, maar dat was dus gewoon een kuil van een halve meter diep. Weer zeiknat en dan moest ik nog naar schoolquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met gebogen hoofd reed @:murp op zijn fietsje op wederom een regenachtige dag naar school.
Zijn ketting vloog er onderweg 3 x maal af
De jasbeschermers waren enkel nog een herinnering en daardoor zat @:murp s te dunne jasje meerde malen tussen zijn spaken![]()
Een echte pechvogelquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
JKa echt wel. En dan denk je, ik fiets wel even door de plas, maar dat was dus gewoon een kuil van een halve meter diep. Weer zeiknat en dan moest ik nog naar school
Ben daar ooit geweest. Lang geleden.quote:
Was wel droog toen
Mijn warme bad was @Lavenderrquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
ja, FOK! is zoooon warm bad. Met @:remlof en @:snakey
Ik ook ergens in 2001 volgens mij. Is dat al lang gelden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben daar ooit geweest. Lang geleden.
Was wel droog toen![]()
![]()
wasssssssss?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
doet du vanavond dts lockdown maken?![]()
Ik eind jaren 80quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook ergens in 2001 volgens mij. Is dat al lang gelden?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
ja, was heel bijzonder dat het altijd regendeBekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?![]()
Ik denk dat swj het gewoon doetquote:
Tenzij hij vandaag andere verplichtingen heeft
Of murp zin heeft het te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2001 is ook lang terug.quote:
Jaar van 9/11 toch?Don't follow me. I am lost too
nicht so neugierig duquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
doet jij vanavond dts lockdown maken?![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4984 / +108 / +0 / 9007 / 9817
2. aeque / 1055 / +0 / +5 / 1788 / 2426
3. RedShoe / 942 / +506 / +9 / 2120 / 2323
4. Lovely / 899 / +4 / +82 / 2648 / 3245
5. devzero / 820 / +9 / +1 / 706 / 937
6. hemarookworst / 772 / +8 / +17 / 1355 / 1883
7. gebrokenglas / 743 / +4 / +23 / 1986 / 2583
8. KillemWieft / 729 / +3 / +1 / 271 / 463
9. SwJ / 726 / +10 / +1 / 30 / 33
10. _UserName_ / 650 / +31 / +22 / 509 / 733
11. HappyCharly / 636 / +2 / +2 / 520 / 714
12. Harrie / 597 / +0 / +0 / 889 / 1148
13. mario390 / 555 / +0 / +17 / 613 / 862
14. Dr.Mikey / 535 / +0 / +3 / 302 / 459
15. Rob / 532 / +0 / +5 / 554 / 724
16. KoningWouter / 518 / +18 / +8 / 1430 / 1757
17. Fogel / 349 / +0 / +2 / 409 / 613
18. StevenHyde / 344 / +1 / +13 / 937 / 1196
19. kree / 337 / +0 / +0 / 555 / 749
20. sp3c / 335 / +7 / +2 / 302 / 431SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
In mijn hoofd is alles van ná 2000 super recentquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook ergens in 2001 volgens mij. Is dat al lang gelden?.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Rumboyquote:
Als iemand zegtquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn hoofd is alles van ná 2000 super recent.
30 jaar geleden
Denk jij dan aan 1970 …Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als iemand zegt
30 jaar geleden
Denk jij dan aan 1970 …
Maar ik heb mezelf het laatste jaar wel vaker betrapt op 'da's 30 jaar geleden of zo' zeggen over dingen die ik gedaan/meegemaakt heb dan me lief is
Vooral dat ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik heb mezelf het laatste jaar wel vaker betrapt op 'da's 30 jaar geleden of zo' zeggen over dingen die ik gedaan/meegemaakt heb dan me lief is
En het lijkt allemaal nog zo kort geledenquote:![]()
Laatst ook toen ik met 2 vrienden een andere oude maat op ging zoeken in Spanje. Bleek dat er 2 elkaar toch echt al 25+ jaar niet gezien hadden.
Krijg ik ook punten als het topic op slot zit?![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik heb mezelf het laatste jaar wel vaker betrapt op 'da's 30 jaar geleden of zo' zeggen over dingen die ik gedaan/meegemaakt heb dan me lief isSame shit, different day
SC hopper present![]()
Daar mag jij niet aankomenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg ik ook punten als het topic op slot zit?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En het lijkt allemaal nog zo kort geleden![]()
Laatst ook toen ik met 2 vrienden een andere oude maat op ging zoeken in Spanje. Bleek dat er 2 elkaar toch echt al 25+ jaar niet gezien hadden.
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
XXL-weekendquote:5,5 dagen geen arbeit!
Voel je je dan ook een ouwe lul?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen weekendI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik voel me al sinds mijn 40e alsof ik 86 ben, dus jaquote:![]()
En ik dacht dat het al erg was toen ik over dingen begon te praten die 20 jaar geleden waren.
Lichamelijk gaat de aftakeling steeds snellerquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voel me al sinds mijn 40e alsof ik 86 ben, dus ja![]()
En ik dacht dat het al erg was toen ik over dingen begon te praten die 20 jaar geleden waren.
Welke rum?quote:I'm surrounded by morons!
Klik eens op het blauwe vlakquote:
Boven het invoerveldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
owh andere spelregels? lekker boeie, ik post alleen als ik het gezellig vind ofzo. rest boeit me niet zo veelquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik eens op het blauwe vlak
Boven het invoerveld
Do what you love, love what you do!![]()
Ik zou toch even lezenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
owh andere spelregels? lekker boeie, ik post alleen als ik het gezellig vind ofzo. rest boeit me niet zo veelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hoop vooral dat ik as vrijdag niet teveel doorgezaagd word door mijn huisarts na Ambulance 112 enzo gebeld voor me...... gvd zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Huh?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef kree het volgende:
ik hoop vooral dat ik as vrijdag niet teveel doorgezaagd word door mijn huisarts na Ambulance 112 enzo gebeld voor me...... gvd zeg.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heb het blauwe stukje gelezen, als er meer achter zit "enlighten" me want ga het niet helemaal terugzoeken wat er er nu allemaal weer wasquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Klik er op!quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
heb het blauwe stukje gelezen, als er meer achter zit "enlighten" me want ga het niet helemaal terugzoeken wat er er nu allemaal weer was
Jeez doe niet zo moeilijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom wat was er gebeurd dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze hadden 112 gebeld voor me op werk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die zijn bijna niet meer te koop. Nu heb ik een winkel ontdekt zie ze verkoopt 0,90 eurocent per stukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulettequote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik er op!
Jeez doe niet zo moeilijk
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.
Wat moet ik 's nachts dan doen?
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Ok done?Do what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.
Wat moet ik 's nachts dan doen?
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Ok done?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
As vrijdag ambulance?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef kree het volgende:
ik hoop vooral dat ik as vrijdag niet teveel doorgezaagd word door mijn huisarts na Ambulance 112 enzo gebeld voor me...... gvd zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke naja zal niet zo heel veel uitmaken met voor hoe of wat ik hier post dus, als ie dicht is ga ik wel naar KSCquote:
Punten boeien mijn geen reet namelijk voor wie al niet wist.Do what you love, love what you do!![]()
Wat was er dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze hadden 112 gebeld voor me op werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
oke naja zal niet zo heel veel uitmaken met voor hoe of wat ik hier post dus, als ie dicht is ga ik wel naar KSC
Punten boeien mijn geen reet namelijk voor wie al niet wist.
![]()
lekker kost nu eenmaalquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn bijna niet meer te koop. Nu heb ik een winkel ontdekt zie ze verkoopt 0,90 eurocent per stuk![]()
nou euh ik had dus hele dag gewerkt enzo dus was einde middag al, zeg maar tijd om naar huis te gaan na 16:00 uurDo what you love, love what you do!![]()
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zal eens opletten in de winkels die ik bezoek. koop ze eigenlijk nooi zelf.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ook![]()
Supermarkt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wilde ze voor iemand kopen voor een verjaardag. Maar heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Rob het volgende:
[..]
ik zal eens opletten in de winkels die ik bezoek. koop ze eigenlijk nooi zelf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hebben ze hier niet. Bij die chocolade winkel op de revelhorst.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb niet veel bijzonders meer, staat alleen nog bruine Captain Morgan geloof ikquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Aahquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hebben ze hier niet. Bij die chocolade winkel op de revelhorst.
Ik denk dat ze bij Jolink nog duurder zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zat er 1 in de buurtquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
die kom je ook steeds minder tegen. alleen die moderne die ook workshop geven enzo.
Maar die is ook al weer wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De bakkers hier verkopen het ook niet. Kruidvat had rond de kerst altijd van die blikken jamainse of zoiets. Maar dit jaar ook al nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Is deze ook. Maar de chocolade daar is echt lekker. Maar niet te betalenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
die kom je ook steeds minder tegen. alleen die moderne die ook workshop geven enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: