Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
ja, was heel bijzonder dat het altijd regende
In Assen regent het ook altijd volgens @Djeezquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
ja, tot in 2003 een klote tijd gehad en toen kwam ik FOK! tegen. Die heeft mij geheeld
Achterlijk UIquote:
zo voelde het wel, alleen keek ik altijd naar de grond dus weet het niet echtquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?
Daar heb ik ook 3 maanden gezetenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In Assen regent het ook altijd volgens @:Djeez
Met gebogen hoofd reed @murp op zijn fietsje op wederom een regenachtige dag naar school.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
zo voelde het wel, alleen keek ik altijd naar de grond dus weet het niet echt
In dienst?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
Daar heb ik ook 3 maanden gezetenKomt wel dichtbij zo!
JKa echt wel. En dan denk je, ik fiets wel even door de plas, maar dat was dus gewoon een kuil van een halve meter diep. Weer zeiknat en dan moest ik nog naar schoolquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met gebogen hoofd reed @:murp op zijn fietsje op wederom een regenachtige dag naar school.
Zijn ketting vloog er onderweg 3 x maal af
De jasbeschermers waren enkel nog een herinnering en daardoor zat @:murp s te dunne jasje meerde malen tussen zijn spaken
Dan?quote:
Een echte pechvogelquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
JKa echt wel. En dan denk je, ik fiets wel even door de plas, maar dat was dus gewoon een kuil van een halve meter diep. Weer zeiknat en dan moest ik nog naar school
Hetquote:
Ben daar ooit geweest. Lang geleden.quote:
Mijn warme bad was @Lavenderrquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
ja, FOK! is zoooon warm bad. Met @:remlof en @:snakey
Doorquote:
Ik ook ergens in 2001 volgens mij. Is dat al lang gelden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ben daar ooit geweest. Lang geleden.
Was wel droog toen
wasssssssss?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
doet du vanavond dts lockdown maken?
Stommequote:
Ik eind jaren 80quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:22 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ook ergens in 2001 volgens mij. Is dat al lang gelden?
Bendequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef murp het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Regende het dan ook alleen boven jou hoofd ?
Ik denk dat swj het gewoon doetquote:
2001 is ook lang terug.quote:
Bij rain downquote:
nicht so neugierig duquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
doet jij vanavond dts lockdown maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |