Jij weet het nog niet hèquote:
Nah dan lig ik al platquote:
Ja dat dacht ik gisteren ookquote:
En toen had je hem bijnaquote:
Klik eens op het blauwe vlakquote:
owh andere spelregels? lekker boeie, ik post alleen als ik het gezellig vind ofzo. rest boeit me niet zo veelquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik eens op het blauwe vlak
Boven het invoerveld
Ik zou toch even lezenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
owh andere spelregels? lekker boeie, ik post alleen als ik het gezellig vind ofzo. rest boeit me niet zo veel
Huh?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef kree het volgende:
ik hoop vooral dat ik as vrijdag niet teveel doorgezaagd word door mijn huisarts na Ambulance 112 enzo gebeld voor me...... gvd zeg.
heb het blauwe stukje gelezen, als er meer achter zit "enlighten" me want ga het niet helemaal terugzoeken wat er er nu allemaal weer wasquote:
Klik er op!quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
heb het blauwe stukje gelezen, als er meer achter zit "enlighten" me want ga het niet helemaal terugzoeken wat er er nu allemaal weer was
Waarom wat was er gebeurd dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze hadden 112 gebeld voor me op werk.
Die zijn bijna niet meer te koop. Nu heb ik een winkel ontdekt zie ze verkoopt 0,90 eurocent per stukquote:
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulettequote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klik er op!
Jeez doe niet zo moeilijk
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
Extra spelelement (tevens bedoeld om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen): Russisch Roulette
DTS gaat iedere avond op een random tijdstip op slot en 's morgens op een random tijdstip weer open.
Geen sluitpost, geen lapohunt.
Wat moet ik 's nachts dan doen?
Ehhhh, slapen schijnt goed te zijn voor je.
En anders open je de Nachtbagger als verzamelplaats voor baggeraars met insomnia.
Ok done?
As vrijdag ambulance?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:53 schreef kree het volgende:
ik hoop vooral dat ik as vrijdag niet teveel doorgezaagd word door mijn huisarts na Ambulance 112 enzo gebeld voor me...... gvd zeg.
oke naja zal niet zo heel veel uitmaken met voor hoe of wat ik hier post dus, als ie dicht is ga ik wel naar KSCquote:
Wat was er dan?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ze hadden 112 gebeld voor me op werk.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
oke naja zal niet zo heel veel uitmaken met voor hoe of wat ik hier post dus, als ie dicht is ga ik wel naar KSC
Punten boeien mijn geen reet namelijk voor wie al niet wist.
lekker kost nu eenmaalquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn bijna niet meer te koop. Nu heb ik een winkel ontdekt zie ze verkoopt 0,90 eurocent per stuk
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ookquote:
ik zal eens opletten in de winkels die ik bezoek. koop ze eigenlijk nooi zelf.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ook
Supermarkt?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch belachelijk. Vind het nogal wat. Een bonbons kost ook 0,90 een truffel ook
Ik wilde ze voor iemand kopen voor een verjaardag. Maar heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:00 schreef Rob het volgende:
[..]
ik zal eens opletten in de winkels die ik bezoek. koop ze eigenlijk nooi zelf.
Nee hebben ze hier niet. Bij die chocolade winkel op de revelhorst.quote:
Ik heb niet veel bijzonders meer, staat alleen nog bruine Captain Morgan geloof ikquote:
Aahquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hebben ze hier niet. Bij die chocolade winkel op de revelhorst.
Er zat er 1 in de buurtquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
die kom je ook steeds minder tegen. alleen die moderne die ook workshop geven enzo.
De bakkers hier verkopen het ook niet. Kruidvat had rond de kerst altijd van die blikken jamainse of zoiets. Maar dit jaar ook al nietquote:
Ja. Is deze ook. Maar de chocolade daar is echt lekker. Maar niet te betalenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:02 schreef Rob het volgende:
[..]
die kom je ook steeds minder tegen. alleen die moderne die ook workshop geven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |