quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel me mails nu voor in een wat donkere kamer
Met murp op een leren bank
Liggend
Eigenlijk heb je dan @gebrokenglas nodig als notulistquote:
Kleine knurpquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:07 schreef murp het volgende:
[..]
Het begon heel lang gelden doen murp nog een kleine @:nurp was.....
dat is echt welquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik werd altijd als laatste gekozen bij gym. Mn maatje noemde Mo en mij noemde ze Ho
Wel een kleedje op de leren bank, anders heb ik het koudquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel me mails nu voor in een wat donkere kamer
Met murp op een leren bank
Liggend
Vooruitquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
Wel een kleedje op de leren bank, anders heb ik het koud
ja, van die tum tumetjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vooruit
Ook nog snoepjes erbij zeker
Dat een privechauffeur je bracht zeg je er niet even bij ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
JAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik mocht ook niet mee fietsen naar school
Geniet van je lange weekend Bbquote:
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aanquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat een privechauffeur je bracht zeg je er niet even bij ?
O nee. Toch niet.quote:
Waar woonde je ?quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aan![]()
Ergens in Noord-Hollandquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar woonde je ?
Dat het elke dagregende
Altijd kutweer in Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik moest altijd fietsen 10KM! Altijd alles nat door de regen. Oude fiets enzo. Lekke band, ketting eraf. Boetes krijgen omdat mn lampen het niet deden. Zadel zat los en die schoof alle kanten op. Achterwiel schuurde steeds tegen de frame aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |