Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaanquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:49 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Alleen als je meegaat naar Preston Palace.
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onbeperkt frikandellen en kipnuggets afslaan
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:54 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk bij het hele verdienmodel niks bij voorstellen.
Hoe dan?
Je weet zelfs een topic te verpesten wat je nieteens zelf begonnen bentquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen niet meer dan 2 gore frikandellen binnen en vullen zichzelf helemaal met patat
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zitquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?
https://en.wikipedia.org/wiki/State-sponsored_terrorism#Russia_(1990_onwards)
https://www.politico.eu/a(...)-ukraine-nato-cyber/
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef Jippie het volgende:
Premium artikel - > slotje
@:HowardRoark staat er niets over bij AT5 etc? Dan kan ik het aanpassen.
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:37 schreef HowardRoark het volgende:
Mbt dit topic: NWS / Kritiek op inclusief kinderboek 'Feest in Amsterdam'
[..]
Hier een alternatief artikel van AT5: 'Amsterdam 750 jaar: een boek cadeau voor alle 60.000 basisschoolleerlingen'
Wat wellicht gecombineerd kan worden met deze tweet van het 'Nieuws van de Dag' (SBS6). Dat dekt de lading op een goede manier en openbaar beschikbaar, dus geen betaalmuur.
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heeft Nieuws van de dag nog geen eigen website?
Kruip zo achter mijn Pc, zal het dan aanpassen. Mobiel is tekst vervangen in OP te veel gepriegel.
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zakenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel joh ik zal het ministerie van buza een mailtje sturen om te vragen hoe het precies zit
nee ik dacht meer minder fok!kigquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zaken
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
In afwachting van uw reactie,
straatcommando.
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
Kost het heel veel tijd om topics samen te voegen?
Prima!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo te zien is er inmiddels al een topic over dit wereldschokkende onderwerp met een geldige bron:
NWS / Annabel Nanninga compleet over de zeik om kinderboek met bruine kids
Ahh ja, dat is ook wel prima.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, vind het lullig om nou het topic van Howard dicht te laten dus ga die van jou zo sluiten.
Kan wel jouw OP toevoegen aan dat andere topic.
@:HowardRoark had hem eerder geopend maar met premium bron.
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?quote:
Ik schat zo in dat hij in de wacht wordt gezetquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hallo met het ministerie van buitenlandse Zaken
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
In afwachting van uw reactie,
straatcommando.
Nee, lijkt mij geen goed plan om allerlei onderwerpen maar in verzameltopics te plaatsen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh ja, dat is ook wel prima.
Ging eigenlijk over wat andersZie best vaak nieuws over Faber langskomen. Wellicht was het een idee om een algemeen immigratiebeleid of Faber topic te hebben
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh, wilde net jouw topic opengooien en dat van MikeyTT sluiten, dus gewoon jouw tp[ic dicht laten?
Helemaal primaquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, één topic is genoeg, dus laat die van MikeyTT maar open. Het artikel dat hij heeft gepakt is weliswaar van een heel ander perspectief (Joop), maar dat is prima en biedt ook genoeg mogelijkheden dit onderwerp verder te bespreken.
quote:
Rly?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |