Er is recent iets veranderd op gebied van het verwijderen van posts, maar wees vooral niet gehinderd door enige kennis van zaken voor je zo'n toon aanslaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij stomme vraag. Je kunt namelijk geen bericht linken als het verwijderd is.
Zou ik ook doen als iemand jouw opmerkingen serieus blijft nemen en de tijd neemt voor een fatsoenlijk antwoordquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de meeste blauwen vraag je je af of ze zelfs maar een veterstrik diploma hebben.
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets?![]()
Nu ff Surinaamse bami maken
Peper??quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker maatje, hoop dat het smaakt. Flink veel peper toevoegen
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Mikeytt het volgende:
Is er trouwens wel zicht op wanneer het Rusland-Oekraïne topic eventueel weer open kan, of is dit een permanent iets?
We zijn er nog mee bezigquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
NWS / Geen beperkingen meer voor langeafstandswapens Oekraïne
vind je het gekquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Andere Oekraïne topics worden nu ook zonder uitleg dicht gegooid:
Rusland is volgens Nederland een sponsor van terreur. Daaraan horen consequenties te zitten waaraan ook de crew van dit forum zich dient te houden. Volgens mij doen jullie dat niet. Waarom staat de crew de verdediging van zulke regimes toe?quote:
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriendquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zag doxing of een poging daartoe en ik heb echt de puf niet meer om
[ afbeelding ]
door dezelfde bagger te moeten waden.
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijnquote:
Er wordt daar in ieder geval geen discussie over Rusland of Oekraine gehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vakantie in Almelo kan onmogelijk ontspannend zijn
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in gaquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
Niet met ons hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik slechter terugkom van Preston Palace dan dat ik er in ga
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straathoquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:34 schreef JellyBelly. het volgende:
1 van de laatste doelen van mijn leven is toch wel Preston Palace met Aberkullie![]()
Wij weten wat leuk is
@:straatpaleis. mag ook mee
Je vergat de puntquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent maar als we kamers gaan delen lig jij bij Straatho
City Hotel Scheveningenquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wat vakantieuren opnemen en een paar dagen Preston Palace pakken vriend
Het is hier geen slowchatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
City Hotel ScheveningenDaar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is hier geen slowchatquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
City Hotel ScheveningenDaar denken ze aan de details, zoals een mooi kunstwerk aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |