Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk weer een dag zonder zorgen
quote:
Amateur.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meerdere schatjes in 1 topic.
Ouwe snoepertquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meerdere schatjes in 1 topic.
quote:
quote:
Ja wat is het nou?quote:
Ouwe amateurquote:
Een amateuristische ouwe snoepertquote:
Ohhhquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ja moet ie wel de nachtbagger openen he
Burgerlul die z’n wekker heeft gezet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet die SwJ zo laat nog op, dacht dat het een burgerlul is die voor 23u wel in bed ligt en om 6 weer naast zijn bed staat om daarna braafjes 8.30 of vroeger op werk te verschijnen
wordt een extra zware dag voor hem op de meubelboulevard danquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Burgerlul die z’n wekker heeft gezet?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt een extra zware dag voor hem op de meubelboulevard dan
Hij moest een plasje doen en zag toen pas het briefje op de koelkast: DTS dicht doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doet die SwJ zo laat nog op, dacht dat het een burgerlul is die voor 23u wel in bed ligt en om 6 weer naast zijn bed staat om daarna braafjes 8.30 of vroeger op werk te verschijnen
Er zijn nu drie topics waar je in de nacht kan babbelen @kree heeft er ook nog maar een geopendquote:
haha ja lol, graag daarquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn nu drie topics waar je in de nacht kan babbelen @:Kree heeft er ook nog maar een geopend
voel je maat, wees welkom, geen punten hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Tis gewoon bagger dat DTS dicht gaat op een gegeven moment.. nu ook weer een plekje gezakt omdat "je in de nacht moet slapen", half 3 gaat ie dicht, dan ben ik al zowat wakker. Een grote flop..
Ja het is niet leuk voor de mensen die een hele maand hard gestreden hebben voor de punten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Tis gewoon bagger dat DTS dicht gaat op een gegeven moment.. nu ook weer een plekje gezakt omdat "je in de nacht moet slapen", half 3 gaat ie dicht, dan ben ik al zowat wakker. Een grote flop..
Er is hier toch een SC en er is een nachtbagger. Mijn mening is dat je het beter bij een kan houden dan zit iedereen ophetzelfde. Nu zit de een hier en de ander weer daarquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:42 schreef kree het volgende:
[..]
mis mijn nacht babbel enzo he als het keertje kan
Denk het ook wel ja, maar het is ook gewoon jammer omdat de mensen er nu niet zijn die normaal gesproken wel ff om het hoekje komen kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk voor de mensen die een hele maand hard gestreden hebben voor de punten.
Ik denk dat je nog wel verder gaat zaken UN helaas
Ja dat is het ook. ALs ik nu wakker word snachts ga ik ook niet naar Fok! meer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja, maar het is ook gewoon jammer omdat de mensen er nu niet zijn die normaal gesproken wel ff om het hoekje komen kijken
Knnuffel voor Jyskequote:Op donderdag 29 mei 2025 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Maar goed, Jyske komt ook om het hoekje kijken dus flestijd, de dag is begonnen
klopt ja. beetje verdeeld zitten we. maarja dat komt door soort van topic opheffen ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier toch een SC en er is een nachtbagger. Mijn mening is dat je het beter bij een kan houden dan zit iedereen ophetzelfde. Nu zit de een hier en de ander weer daar
Ik blijf gewoon hier als DTS niet open isquote:Op donderdag 29 mei 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ja. beetje verdeeld zitten we. maarja dat komt door soort van topic opheffen ook.
ik ga niet mee doen nl aan die spelletjes van soms dicht en dan wee open en balblabla. leuk voor de jeugd mss.
OK waar gaan we als rest zitten denk ik?
ja vindt t hier ook wel ok. naja doe ik nog eentje ff open voor balblabla. maar zie wel hoe die loopt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier als DTS niet open is
Ik snap nooit waarom mensen zoveeel topics willen openen. Wat is de gedachten er achter?quote:Op donderdag 29 mei 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja vindt t hier ook wel ok. naja doe ik nog eentje ff open voor balblabla. maar zie wel hoe die loopt.
hmmms het is maar meer beetje een topic die je van elkaar kent denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen zoveeel topics willen openen. Wat is de gedachten er achter?
Een om gezellig te kletsen is er al
Een voor in de nacht te zitten is er al
Waarom er dan nog een bij moet komen snap ik niet (zal wel aan mij liggen)
Hoe bedoel je een topic die je van elkaar kent?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms het is maar meer beetje een topic die je van elkaar kent denk ik.
verder maakt het idd niet zoveel uit. of hoewel sommige lopen niet op bepaalde tijden en andere wel. DTS loopt altijd. maar oke ik ben er beetje klaar mee en ga niet mee doen aan die spelletjes enzo.
nou zoals ik het zeg? elk topic heeft bepaalde users enzo denk? en hebben het over dingen. DTS val;t er zowieso buiten want gaat over alles en niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een topic die je van elkaar kent?
O jij denkt een bepaalde groep aan te trekken. Dat kan we gaan het zienquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou zoals ik het zeg? elk topic heeft bepaalde users enzo denk? en hebben het over dingen. DTS val;t er zowieso buiten want gaat over alles en niks.
maar het zijn topic kliekjes toch beetje.
nee?hoewel het is dat jij het noemt nu, maar dat was eigenlijk niet eens mijn gedachte erover.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij denkt een bepaalde groep aan te trekken. Dat kan we gaan het zien
We gaan het zien, voorlopig is het heel stilquote:Op donderdag 29 mei 2025 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee?hoewel het is dat jij het noemt nu, maar dat was eigenlijk niet eens mijn gedachte erover.
Het dringt maar niet tot je door dat het een spel is hequote:Op donderdag 29 mei 2025 07:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat hoop dts zat zijn op deze manier. enne goed ik post wel meer ook in andere.
maar hoop die in DTS zitten zitten daar omdat ze eigenlijk geen kut zelf te vertellen hebben en ook niet passen in gangbare groepen.
Oke ik dacht hoe simpel is het, richten we nieuwe op waar iedereen nieuw is, ik vond het goed idee eigenlijk van mezelf.
Morguh GGquote:
Gaat er altijd wel in natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee UN, je was er wel? Ik dacht te lezen dat je druk was met Jyske.
Lekker een bakkie koffie
je snapt ook nog steeds niet hoe ik erover denk dan denk?quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het dringt maar niet tot je door dat het een spel is he
men hoeft er niet te kletsen of persoonlijke dingen te vertellen
Dan moet je daar niet komen. Dat is toch makkelijk zatquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
je snapt ook nog steeds niet hoe ik erover denk dan denk?
tuurlijk het is spel topic en wil het niet, het enige waarom ie leuk was is als er ook mensen dingen vertellen over zich zelf of andere verhalen, anders is er nl geen reet aan.
weet ik en daarom, nopuja mss is het goeie dood zo dat hele topic.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je daar niet komen. Dat is toch makkelijk zat
Je kan bij een bakker wel om 1 kilo aardappelen vragen maar daar is de bakker niet voor al wil jij nog zo graag dar je aardappelen halen
Je hebt een voordeel er zitten nu heel veel mensen in de avond hopend dat ze de laatste post hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en daarom, nopuja mss is het goeie dood zo dat hele topic.
juistquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een voordeel er zitten nu heel veel mensen in de avond hopend dat ze de laatste post hebben.
Dus er valt genoeg te doen daar.
Alleen de nachten zijn saai daar
Blijf er dan weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:17 schreef kree het volgende:
niet dat het dan totaal nog iets van boeiend is, maar oke.
Waarom post je er dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:17 schreef kree het volgende:
niet dat het dan totaal nog iets van boeiend is, maar oke.
Kan je alweer wat bteer slapen GG?quote:
O dat is wel fijn gelukkigquote:
euh nee? maakte dat andere topic dan ook maar voor de lol.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij wil vast geen mensen in je nieuwe topic die geen kut zelf te vertellen hebben en ook niet passen in gangbare groepen.
Het is ook een opentopic Iedereen mag er posten en regels zijn er overal op FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee? maakte dat andere topic dan ook maar voor de lol.
tuurlijk wel ik val op vrouwen iig die wel eigen mening hebben
en voor de rest is het wat mij betreft open topic hoor zonder punten regels en duingen. zolang maar netjes blijven allemaal ben ik er oke mee.
hahaha ja dat snap ik wel, maar oke aan mijn topic zitten ff geen spelregels behalve de algemene die iedereen wel kent denk. niks met punten iig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een opentopic Iedereen mag er posten en regels zijn er overal op FOK!
Het is niet jouw topic omdat jij het hebt geopend en ook bepaal niet wat er wel of niet gezegd mag worden
O jee, niet tussen reclame of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat stom hè. Gister post gekregen en nu kan ik de envelop niet terugvinden.
Ja, dat snap ikquote:
Dat zeg je goed, wasquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee UN, je was er wel? Ik dacht te lezen dat je druk was met Jyske.
Lekker een bakkie koffie
Gelukkig maar, kan soms een zoektocht zijn als je iets kwijt bent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, al gevonden. Hij lag al in de oud papierbak.
Nou, echt wel. De meeste stress: de huissleutels kwijt zijn, in huis, terwijl je weg moet....quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan soms een zoektocht zijn als je iets kwijt bent.
Ja dat sooort dingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, echt wel. De meeste stress: de huissleutels kwijt zijn, in huis, terwijl je weg moet....
Blijkt die gewoon nog in de voordeur te zitten.![]()
* gebrokenglas zet snel zijn kop koffie neer en gaat daar een bolk plaatsen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat sooort dingen
DTS is weer open heren
Ik snap je frustratie. Heb je zo een maand je best voor gedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier denk ik.. het spel element is kapot gemaakt; een van de veroorzakers hiervan is er met de punten vandoor.. een grote shitshow..
Mee eens. Er zijn wel andere maatregelen toe te passen dan deze.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef _UserName_ het volgende:
Ik blijf hier denk ik.. het spel element is kapot gemaakt; een van de veroorzakers hiervan is er met de punten vandoor.. een grote shitshow..
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Sprekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mee eens. Er zijn wel andere maatregelen toe te passen dan deze.
Een mening hebben mag toch? Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Spreken
Daar heb ik slechte ervaringen mee, dus dat doe ik niet snel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Normaal ben ik ook wel wat minder uitgesproken (iets met commentaar op moderatie) maar ik kan niet zo goed tegen onrecht.. alle goedwillende users worden nu gepakt en dat is gewoon fout. En dan mag je er ook nog niks over zeggen.. ik zeg: Durf Te Spreken
Hier is gewoon bekend wie de overlastgevers zijn. Een van hen heeft nu de bonus te pakken. Mei zou gewoon geheel uit de lijsten gehaald moeten worden. Deze maand ben ik niet meer van plan om er te posten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger op de middelbare school werd de hele klas gestraft als iemand een geintje had uitgehaald, de leraar wist niet wie het gedaan had en probeerde op die manier de dader alsnog te achterhalen. Dat was niet correct maar als leerling had je niets te zeggen.
De analogie is niet helemaal kloppend, maar het voelt eigenlijk wel zo.
Lovelyquote:
Morguh Lovelyquote:
Lekker!quote:
Morguh Stig mijn allerliefstequote:
Lekker!quote:
Dotje schatje van mequote:
Goedemorgen Dottekequote:
Nog leuke plannen vandaag?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Dotje schatje van me
Hello, lekker geslapen?quote:
Ja best wel..Hoe heb jij geslapen?quote:
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt thee in voor The Stig en een kopje koffie voor Lovely, aannemende dat Lovely 's ochtends wel koffie drinkt
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik drink in de ochtend we koffie, na dat ik mijn ontbijt hebt gegeten
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niksquote:
Amyquote:
Goedemorgen Amyquote:
En de avond liever thee ( heel soms wel een latte )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kloppen mijn aantekeningen vooralsnog
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapenquote:
Ah dat is dan wel weer fijn..quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen voor mijn doen n iet slecht. Welliswaar veel te vroeg wakker, maar tussen door beter geslapen
O lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker lunchen bij een lunchroom hier om de hoek en verder lekker niks
En jij?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Ik ga naar Arnhem vandaag, kleindochter is jarig
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefstequote:
Dank je UNquote:
o dat is balen danquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
Ach ja.. doe je niks aan hequote:
Nee, en zo is er altijd wel iets of iemand die je slaap verstoortquote:
Hohoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ik kon soort van slaap inhalen want Jyske zou rond half 8 moeten komen maar de kat besloot dat half 6 een mooie tijd was eruit te gaan. Kutbeest.
En dat zegt Dot, die zelf de liefste isquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefste
Er kan er maar een de allerliefste zijn eh
Jussie is ook een lieffie en GG ook
Wat lief dat je dat zegt GGquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat zegt Dot, die zelf de liefste is
Feliquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker.
Ik ga naar Arnhem vandaag, kleindochter is jarig
*bloost*quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook een lieverd, maar Stig is mijn allerallerallerliefste
Er kan er maar een de allerliefste zijn eh
Jussie is ook een lieffie en GG ook
Dank jequote:
quote:
Preciesquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is gelukkig niemand die dat ziet, vanachter je helm.
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is gelukkig niemand die dat ziet, vanachter je helm.
Ik voel de warmte hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoor
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd wel killekes als je hem een kusje wil geven hoor
Ja door die dikke helm heenquote:
Jij bent zo warm altijdquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja door die dikke helm heen
Dan moeten de kusjes wel heel warm zijn
Daar heb je wel gelijk in.quote:
Hihiquote:
Is ook echt zo hè. Ben en heb het bijna altijd warm. Niet altijd fijnquote:
Ik straal ook warmte uit. In de zomer is dat mehquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook echt zo hè. Ben en heb het bijna altijd warm. Niet altijd fijn
Ja dat is het zeker, daarom ben ik ook niet zo gek op de zomers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal ook warmte uit. In de zomer is dat meh
Ik meestal ook. Ik heb liever lente en herfstquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker, daarom ben ik ook niet zo gek op de zomers.
IK heb ook bijna geen winterkleding. Heb een paar vesten voor als ik het een keertje koud hebt.
Maar meestal gewoon wat luchtigs
Ja hier ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Ik heb liever lente en herfst
Zou er wat te doen zijn?quote:
Punt gemaakt.quote:
Inlijsten!quote:
Slimquote:
Oeh, wat heb je besteld?quote:
Gefrituurde aardappelreepjes met topping (ei en en sate), frikadel speciaal, kroket en blikje Spritequote:Op donderdag 29 mei 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je besteld?
Ideale maaltijd, eet smakelijk!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelreepjes met toppunt (eigen en sate), frikadel speciaal, kroket en blikje Sprite
Hij hangt nu boven de wcquote:
Onee tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij hangt nu boven de wc
quote:
Dat ookquote:
Het is er nog niet eensquote:
Oh maar wel al bijna?quote:
Oh mijn klok stond een uur voor.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:44 schreef _UserName_ het volgende:
Heb net gebeld, op thuisbezorgd was ie ineens dicht maar het is dusdanig druk dat ze thuisbezorgd uit hebben gezet
O jee. En nu?quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:44 schreef _UserName_ het volgende:
Heb net gebeld, op thuisbezorgd was ie ineens dicht maar het is dusdanig druk dat ze thuisbezorgd uit hebben gezet
Ik moet zeggen, het is de beste van Winterswijk.. beste patat, goed zout, huisgemaakte satésaus.. altijd alles compleet, altijd wel op tijd maar nu een keer niet, die geef ik zequote:
Ik had besteld voor thuisbezorgd werd uit gezet dus moet gewoon ff wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
O jee. En nu?
Beter bij de snackbar zelf bestellen.
Is het net zo drukquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
O jee. En nu?
Beter bij de snackbar zelf bestellen.
Smakelijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is het wachten waard
Oefquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is het wachten waard
Ja, ik heb het ook niet verzonnen maar smaakt wel bij de satequote:
Dank!quote:
Is sneller weg dan je denktquote:
Ik eet dat ei bij de saté nooit op. Vind het er nooit lekker uitzienquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet verzonnen maar smaakt wel bij de sate
[..]
Dank!
[..]
Is sneller weg dan je denkt
Verbaast me dan weer nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet verzonnen maar smaakt wel bij de sate
[..]
Dank!
[..]
Is sneller weg dan je denkt
Weg weg.quote:
Lekker hoorrrrrquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had shoarma vandaag. Was lekker
Nee, anders proef je het vlees nietquote:
Zekerquote:
O dat is ook wel lekker. Je krijgt het nooit zo als in die zaken. Die hebben zo grilll die heb je thuis nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, anders proef je het vlees niet
[..]
Zeker
Wil een keer proberen zelf kipdoner te maken
Ook goed 👍quote:
Nee klopt, maar er zijn manieren. Dus wil dat wel eens proberen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook wel lekker. Je krijgt het nooit zo als in die zaken. Die hebben zo grilll die heb je thuis niet
Is water nat?quote:
Dicht op onverwachte tijden las ik. Nieuw spel element.quote:
Meestal als er hier veel gepost wordt is het daar dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dicht op onverwachte tijden las ik. Nieuw spel element.
Volgens mij is het nu gewoon open.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meestal als er hier veel gepost wordt is het daar dicht
Iedereen boosquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dicht op onverwachte tijden las ik. Nieuw spel element.
Een aantal maar tochquote:
Ik niet neequote:
Ik ook nietquote:
Jij bent niet boos, jij bent lovelyquote:
Soms wel. Als mensen in de weg staanquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent niet boos, jij bent lovely
*doet een stapje opzijquote:
Jij hoeft dat niet hoorquote:
Dat had ik gister. Morgen maar weer een AGV'tjequote:Op donderdag 29 mei 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had shoarma vandaag. Was lekker
quote:
DTS vlaggetjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
zaterdag zijn we beter te vinden dat weet ik zeker
Ga je een groot bord vasthouden met DTS?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
zaterdag zijn we beter te vinden dat weet ik zeker
Nee maar daar gaan we niks op slot gooienquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je een groot bord vasthouden met DTS?
Jij nietquote:
Maar wel bolken, toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar daar gaan we niks op slot gooien
iedereen op een kleedje in het park bolkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wel bolken, toch?
Zijn nu al mensen die hopen op extra punten verdienen![]()
Over Kleedjes gesproken... moet ik die 1 meenemen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen op een kleedje in het park bolken
geen ideequote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Over Kleedjes gesproken... moet ik die 1 meenemen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:46 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Neem ik wel mee. Hoef je niet te sjouwen
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedachtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
* Harrie heeft geen idee wat precies de bedoeling is dus ik laat het even bij @:Grrrrrrrr en @:Hemarookworst maar zorg wel dat ik op tijd aanwezig ben
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedacht
Daarom vrouwen die aan alles denkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uh... Ook geen idee hoor, heb niet aan een kleedje gedacht
Ik zou niet durven. Je bent een kleffequote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je bent me nu toch niet aan het vergelijken met een natte tosti![]()
toch
Deze man heeft prioriteitenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:02 schreef KoningWouter het volgende:
Een tosti ijzer, koffiezetapparaat en een dieselaggregaat: check
Waarom?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mezelf zo hard geslagen dat ik wakker schoot
21 graden? Buienradar geeft 26 in Tilburg zaterdagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:09 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben precies geluk
Oh wacht ik doe dom. Dit is Winterswijk en morgenmiddag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
21 graden? Buienradar geeft 26 in Tilburg zaterdag
haha da's een behoorlijk verschil in afstand en dagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wacht ik doe dom. Dit is Winterswijk en morgenmiddag.
Laat maar, ik denk dat ik zo maar naar bed moet gaan.
Dit klinkt best foutquote:Op vrijdag 30 mei 2025 01:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, maar daarna ben jij aan de beurt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |