Vraag me af of ze zit ze trollen? Ze betaald zeker liever ook geen geleend geld terug want daar gaat haar bankrekening van achteruitquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef V. het volgende:
Al volg ik Marits redenatie van dat lenen van geen kant.
Nee dat snap ik ook niet helemaal. Ik neem aan dat Marit bedoelde dat zij ook spullen hebben uitgeleend die niet terugkomen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:22 schreef V. het volgende:
Al volg ik Marits redenatie van dat lenen van geen kant.
Ik zag zojuist ineens die snor waar iemand het hier over had.... nou, daar gaat mijn nachtrust...quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Faisal en C staan samen te verven maar zij hadden toch een schilder gewonnen?
Naomi is de stadsomroepster met een eendenhoofd. Doet verder helemaal niets.
Zelfs dat kan ze niet alleen opleverenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan die Anoek die vastgeplakt zit aan Naomi en met haar zelfingenomen smoelwerk het gesprek aangaat met Marit en dan schaapachtig naar Naomi kijkt om het af te maken.
Nou morgen weer feest iig.
Nee dat klopt, er was iets met douchen gister in de cliffhangerquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar waar was nou die scene met Heidy die zo boos werd op Marit dat ze teveel warm water had gebruikt? Heb ik dat nou gemist??
Ja, en vorige week moest de wereld wijken omdat ZIJ haar kinderen wilde zien. Egocentrisch.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Naomi... die werd zelfs even boos omdat Victor ('mijn werkmannetje') stopte met werken omdat hij zijn kinderen wilde zien![]()
En dan zegt ze ook nog: "Ja maar, er moet nog heel veel gedaan worden!"
![]()
Pas toen Victor zei dat ie toch naar huis wilde, had ze ineens door dat boos worden tóch niet zo handig is...... en was zo poeslief en vol begrip
Nee ZIJ moest aan de botox en aan de kapper.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:35 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, en vorige week moest de wereld wijken omdat ZIJ haar kinderen wilde zien. Egocentrisch.
Ik zit met smart te wachten dat er iets helemaal misgaat tussen die twee stellenquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Met die Naomi krijg je alleen maar ellende. Die doet gewoon niets.
Precies!quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik kon het verhaal van Marit ook niet helemaal volgen, maar ik had tegelijkertijd het idee dat Naomi er een eigen draai aan gaf om Marit lekker zwart te maken.. Hebben jullie dat ook?
En ik zit te wachten op een clash tussen haar en Victor.... ik vind hem eigenlijk gewoon een sukkel dat ie dat allemaal pikt van de 'Blonde Del' (zijn woorden hequote:Op donderdag 29 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten dat er iets helemaal misgaat tussen die twee stellen
Ja precies anders slaat het nergens op nl. Wat ik al eerder zei kwam het op mij over dat hun ook privé gereedschap hebben uitgeleend wat niet terug is gebracht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik kon het verhaal van Marit ook niet helemaal volgen, maar ik had tegelijkertijd het idee dat Naomi er een eigen draai aan gaf om Marit lekker zwart te maken.. Hebben jullie dat ook?
Nou, ik betwist niet dat er regels worden overtreden, en ik vind het heel lastig dat Marit idd heel erg van de regeltjes is voor anderen, maar verder graag naar zichzelf toe redeneert.quote:
Er worden al stootkussens tegen de muur geplakt, in geval van verliesquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Als Naomi hun appartement straks net zo stylet als bij haar thuis dan winnen ze niet.
Dat was ik. Erg hè?quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zag zojuist ineens die snor waar iemand het hier over had.... nou, daar gaat mijn nachtrust...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |