Nope.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat vinden we, moeten Marit en Roelie hun prijs inleveren?
Naomi is een krijsende eend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Nope.
Wie wilde je dan de prijs geven? Noami&Victor? Die allemaal gratis professionals hadden rondlopen onder de noemer "familie"? Maar daar hoor je Noami niet over moord en brand schreeuwen...
Ja! Vind ik wel!quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat vinden we, moeten Marit en Roelie hun prijs inleveren?
Ik denk het niet. Ik denk dat ze het zo laten maar wel op hun hoede zijn bij een oplevering van Marit en Roelie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef Arcee het volgende:
Zouden de juryleden via Dennis niet zelf terugkomen op hun beslissing als zij ook vinden dat Marit en Roelie hun prijs in moeten leveren?
Hoe zie / weet jij dat ze behoorlijke diabetes heeft? Ben benieuwd, heb zelf diabetes.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: even een beetje serieuzer... Marit heeft best behoorlijke diabetes, en als ik kijk naar hoe haar leefstijl is (ondanks Het Blok) dan is dat echt niet goed voor haar diabetes. Zij moet zich ook daardoor regelmatig echt rot voelen...
Ze heeft zo’n wit plaatje op haar bovenarm.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hoe zie / weet jij dat ze behoorlijke diabetes heeft? Ben benieuwd, heb zelf diabetes.
En hoe zou haar leefstijl volgens jou moeten zijn, wat doet ze niet goed?
In de eerste aflevering vertelt ze aan. Chris of Faisel dat ze diabeet sinds ze iets in de twintig wasquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:55 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hoe zie / weet jij dat ze behoorlijke diabetes heeft? Ben benieuwd, heb zelf diabetes.
En hoe zou haar leefstijl volgens jou moeten zijn, wat doet ze niet goed?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:30 schreef NedKelly het volgende:
Ik had even BEHOORLIJKE diabetes vet moeten maken. Daar ging het mij vooral om, het woordje behoorlijke.
Ik heb zelf die sensor ook jaren gehad, dus zag het al gelijk.
Het ligt er natuurlijk maar aan wat je wel en niet behoorlijke diabetes vind, dat blijft persoonlijk. Maar die sensor op je bovenarm is niet per se prettig, zeker niet als je zwaar aan het klussen bent. Dat doe je dus alleen voor omdat je echt je diabetes goed bij wil houden, en dan (denk ik dan maarquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:30 schreef NedKelly het volgende:
Ik had even BEHOORLIJKE diabetes vet moeten maken. Daar ging het mij vooral om, het woordje behoorlijke.
Ik heb zelf die sensor ook jaren gehad, dus zag het al gelijk.
Er is niet zoiets als behoorlijk of niet behoorlijke diabetes, of hele erge of minder erge diabetes. Je hebt het en je moet het regelen. Er zullen makkelijke en moeilijke periodes zijn, maar dan heb je het niet ineens erger.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk maar aan wat je wel en niet behoorlijke diabetes vind, dat blijft persoonlijk. Maar die sensor op je bovenarm is niet per se prettig, zeker niet als je zwaar aan het klussen bent. Dat doe je dus alleen voor omdat je echt je diabetes goed bij wil houden, en dan (denk ik dan maar) lijkt het me dat je dan iig medicijnen slikt of daar tegenaan zit (ook al vanwege de vergoeding van de sensor). Bovendien heeft ze geen overgewicht en is ze nog redelijk jong (dus mogelijk type I, wat ik een lastigere soort diabetes vind omdat je niet veel aan kunt doen qua lifestyle). Dan noem ik de diabetes dus al met al 'behoorlijk'.
Qua lifestyle is de situatie in Het Blok niet echt optimaal, wel natuurlijk de hoeveelheid beweging, maar als je ziet wat er tot nu toe gegeten wordt (bij 'Snackbar Dennis') dan is dat niet echt super voor iemand met diabetes. Daarnaast helpt de stress en het gebrek aan slaap ook niet echt bij de diabetes.
Zo had ik het bedacht. Het is niet per se een verwijt aan Marit, maar het is wel een keuze geweest om dat zo te doen.
Probeer vooral wat uitleg over diabetes te geven.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat goed dat je zo voor Marit opkomt!![]()
Zo meteen een scheldende Heidy vanwege een warme douche!!![]()
Was ook mijn eerste reactie!quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
Vader Hans is ook meerdere keren gladgetrokken en een toef haar gekocht.
Het kan ook niet elke avond feest zijn, 10 weken langquote:Op donderdag 29 mei 2025 21:05 schreef V. het volgende:
God, ze hebben echt materiaal te weinig vandaag. Eerst dat uitgerekte gezemel over die vaders, om vervolgens drie keer hetzelfde bericht voor te laten lezen...![]()
![]()
Vind ik ook niet handig. Praat gewoon met ze. Volgens mij werken ze best hard, op hun manier.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook een beetje dom. Dit is nou juist niet de manier om E&W te motiveren. Je kunt mensen niet ineens veranderen, waardoor ze niet teveel nadenken. Bovendien (eigen ervaring.) als je ergens geen ervaring in hebt, dan ben je onzeker en denk je automatisch over alles na.... Dus de Methode-Ray (steeds herhalen dat ze op moeten schieten) gaat hem niet worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |