Walgelijk, die man wijst altijd alles met zijn wijsvingertje naar een ander. Zelfreflectie onder het vriespunt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand in gaan huren voor een slaapkamer.
Vond het wel weer tekenend dat Mark zei “die heeft Heidy aangesloten” toen het fout ging met de wateraansluiting.
Meneer zelf heeft niets (fout) gedaan.
Dat ie nog zulke leuke zonen heeft!quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Faisel valt me ook tegen.
Eigenlijk net zo weinig opleveringen als de week ervoor
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij het woord pedant in het woordenboek vind je een foto van Mark
Dat lijkt op een stukje bezuiniging van het tv-format.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen ze niks beters verzinnen dan hamertje tik?
Laat ze net als vorig jaar afzichtelijke dingen maken die in het huis moeten. Dat was zo grappig en leuk en leedvermaak
Nou erg veel romantiek is er niet hoor meestal wel een boel heibelquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef... dat kan ik niet aan
Kijk allen van Hayu, maar romantiek vind ik zo vermoeiend
Er zit iets op je lipquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou erg veel romantiek is er niet hoor meestal wel een boel heibel
Prijs was voor Faisal maar ik heb weinig vertrouwen in zijn klusserskunsten of bouwvakkerskunsten dus het zal wel voor Lou Loenen zijn.quote:
Ja precies, vond ik ook. Hun besluit was dus gebaseerd op een eigen verkeerd idee... En bovendien, als de jurering alleen gaat om de styling, dan moet een makelaar zich niet met dit soort bouwtechnische dingen bemoeien...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef Michellee het volgende:
Ik vond de kluszusjes tot deze week het leukst. Maar inderdaad bij iedereen hulp vragen, het ergste vond ik dat ze Chris hadden gevraagd om te helpen, terwijl zij ook mega achterlopen.
Die toilet dat moet toch helemaal opnieuw? Ik vond bij de jury frappant dat die makelaar meehad genomen dat ze marmeren wasbakken bij Naomi en Victor een slechte keuze was, terwijl zij er wel rekening mee hebben gehouden, maar toen hadden zij hun keuze al gemaakt.
Marit en Roelie moeten meer boven Faisel en Chris zitten lijkt me, want het water van de zusjes kwam door het plafond van F&C.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb even een plattegrondje aan de OP toegevoegd met de namen van de koppels erbij. Dan is het toch nog wat beter te zien, wie precies waar zit. Laat het maar ff even als het niet klopt.
Thx. Ja, dat zat ik ook al te denken. Ik moet zeggen dat ik niet weet waar de grenzen van de appartementen liggen, ik heb nu gewoon de namen bij de nummers van de plattegronden gelegd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Marit en Roelie moeten meer boven Faisel en Chris zitten lijkt me, want het water van de zusjes kwam door het plafond van F&C.
Ja. Als je gewoon weet dat de wc niet aangesloten is maar daar niet duidelijk over bent en wel schade veroorzaakt dan is dat sowieso niet netjes. Het gaat ook net wat verder dan 'afwerking' het is gewoon de basis die niet op orde was. Dan voldoe je niet aan de voorwaarden lijkt me. Overigens, dat water erop zetten had ook gewoon voor de jury plaats moeten vinden, dan was het maar helder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat vinden we, moeten Marit en Roelie hun prijs inleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |