SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Was dat eng?quote:
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja was het opgelopen naar een uur? Ik wist wel dat het op een eind langer was, maar een uur wist ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een gegeven moment was het een uurLoop ik toch ergensquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je loopt achter , dat wist ik inmiddels al![]()
Nee hoor soms is die gewillig en soms zijn de poorten dicht.quote:
En het ligt er wel heel erg aan wie er aan de poort klopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het opgelopen naar een uur? Ik wist wel dat het op een eind langer was, maar een uur wist ik niet
[..]
Loop ik toch ergens
[..]
Nee hoor soms is die gewillig en soms zijn de poorten dicht.
En het ligt er wel heel erg aan wie er aan de poort klopt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alles naar de klotuhhhhquote:Don't follow me. I am lost too
Wekkertje zetten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh das mooi kut.
Naja was er toch al weinig laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Stamppot Andijvie
wanneer je gaat dinerenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef devzero het volgende:
Gaat DTS bijna dicht? Anders ga ik zo even lunchenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wanneer gaat SwJ naar bed?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef devzero het volgende:
Gaat DTS snel dicht? Anders ga ik zo even lunchenDon't follow me. I am lost too
Tegen zonsondergang dus..quote:Don't follow me. I am lost too
Ja, kwart over gaat 'ie dicht.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef devzero het volgende:
Gaat DTS bijna dicht? Anders ga ik zo even lunchen
How can I make this topic about me?![]()
Ik hoorde vijf voor.
In de wandelgangen...Don't follow me. I am lost too
Het maakt mij niet uit als DTS dicht zit. Als ik de laatste post maar heb.
Na 18:00 is het technisch gezien avond. Dus succes.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
LapoDon't follow me. I am lost too
BolkzDon't follow me. I am lost too
Misschien bedoelde SwJ wel 's avonds bij mijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:09 schreef aeque het volgende:
Na 18:00 is het technisch gezien avond. Dus succes.![]()
![]()
Ik ga niet delen hoor.quote:
Huh, gaat het echt dicht s avonds?
En plaatst swj dan steeds nog een berichtje voor het slotje erop gaat, of gaan er mensen veel punten krijgen?
Leuk, weer een extra dimensie aan het spel
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Geen SwJ postquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
En plaatst swj dan steeds nog een berichtje voor het slotje erop gaat, of gaan er mensen veel punten krijgen?
Leuk, weer een extra dimensie aan het spel![]()
![]()
Waar kan ik al deze info teruglezen? Of is het een grapje?quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja gaat dicht en nee, geen bericht maar in een keer dichtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk, weer een extra dimensie aan het spel
Topic pointer onderaanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar kan ik al deze info teruglezen? Of is het een grapje?![]()
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18589] K = Kquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar kan ik al deze info teruglezen? Of is het een grapje?
SwJ in ONZ / [ronde 81 Het Dodetopicspel #18589] K = KWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Random zegt hij..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk, weer een extra dimensie aan het spelDon't follow me. I am lost too
De stoomoven staat aan
Lijkt wel een stoomtrein..Don't follow me. I am lost too
Ik zie het. Naja kan misschien wel een leuke impact op de scores hebbenquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ah dank u.quote:Ben wel benieuwd welke 2 users er over blijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Klopt. Misschien wat minder schelden en zo. Dan hoeven er ook geen nieuwe maatregelen te komen![]()
En niet miepen ... "Dan ben ik ook de dupe en ik doe noooooit iets"
Maximaal 2 users in dts die overblijven als er geband moet worden. En dat is saai.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Jij sowiesoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dank u.
[..]
Ben wel benieuwd welke 2 users er over blijven![]()
![]()
Maar daar is het niet voor bedoeldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het. Naja kan misschien wel een leuke impact op de scores hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien haal ik je nog in, pak ik veel punten als dts dicht gaatquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alsof jij er snachts bent als het dicht gaatquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien haal ik je nog in, pak ik veel punten als dts dicht gaat![]()
![]()
Tettenquote:
Kan ook in de avondquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof jij er snachts bent als het dicht gaat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
lolquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik niet.
Deze wel...
Bekijk deze YouTube-video
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En toen liep de wekker af en lag alleen en brak in zijn eigen bedquote:
Staat random tijd in de avond dicht en random tijd weer open in de ochtendquote:
En toch geen eerste gewordenquote:
quote:quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee want het ging om nachtelijke banwaardige afdwalingen te voorkomen. Dan moet je 'm niet vroeg in de avond al dichtgooien, want dan heb je er andere bedoelingen mee![]()
Ik ook niet.quote:
Ik vond België wel leuk
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat het pas dicht moet om 00:00![]()
![]()
Het gaat, werk gaat goed.quote:
Thuis nog steeds geluidsoverlast.
Hij moet op heterdaad betrapt worden anders gaan ze niks doen. Heb maar duurdere oordopjes besteld dan kan ik in elk geval slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan neem ik jouw plaats wel inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik toch maar thuisblijf dan![]()
![]()
ja ik wou je uitnodigen maar je zei ik kom niet en nu welquote:Uw ADH vitamine Worst
nee johquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien dat ik toch maar thuisblijf danUw ADH vitamine Worst
Ben jij wel eens in Nederland geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor hoe zou dat kunnen??quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Nederland geweest?![]()
Met de trein, of auto of vliegtuig. Gaan ook veel mensen van hier naar Oostenrijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spuit 11quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de trein, of auto of vliegtuig. Gaan ook veel mensen van hier naar Oostenrijk![]()
![]()
Heet jij ook Dotteke, was een vraag aan mij niet aan jouquote:
ik ben wel in Oostenrijk (Wenen) geweest, dus tijd dat je naar Nederland komtquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja in het weekend heet ik zoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet jij ook Dotteke, was een vraag aan mij niet aan jou![]()
![]()
Maar lieverd, het is dinsdagquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja in het weekend heet ik zo [ afbeelding ]
Lang weekend? Morgen vrij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Altijd vakantie
Zou lekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
O nog steeds, lekker hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker. Alleen het weer is nu wat minder.quote:
Maar gelukkig vorige week wel prima toen ik weg was![]()
![]()
Weer wordt beter na vrijdag, al viel hier geen eens veel regen
Hoe triest he, zo jong. Hoop dat hij de geboorte van zijn kindje nog mee mag makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/artikel/25(...)is-ongeneeslijk-ziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel pech hebben deze dagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen het weer is nu wat minder.
Maar gelukkig vorige week wel prima toen ik weg was
Wel een geluk dat je toen je weg was wel mooi weer hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat laatste vind ik het belangrijkstquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wel pech hebben deze dagen.
Wel een geluk dat je toen je weg was wel mooi weer had![]()
![]()
na morgen wordt het weer wel beter met hier en daar spatje regen, niks mis meeUw ADH vitamine Worst
En dan zaterdag BAM 27 gradenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
na morgen wordt het weer wel beter met hier en daar spatje regen, niks mis mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Hij was zo
[ afbeelding ]
En ik heb hem zo gemaakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, zit er een beetje kut bij. Net gegeten en dan ga ik maar naar bed of zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat is er pop? Nog steeds niet lekker?![]()
Hoe komt dat? Heb je wel gewerkt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, zit er een beetje kut bij. Net gegeten en dan ga ik maar naar bed of zo.
Knuffel
Waarschijnlijk medicatie verhoging van vorige week, kan 1 tot 2 weken duren voordat het weer gestabiliseerd is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Heb je wel gewerkt?
Knuffel
Ook niet gewerkt vandaag.
Maar komt goed, hoort er bij maar is niet fijn.![]()
Ow klote man. Hopelijk knap je daar een beetje van opquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, zit er een beetje kut bij. Net gegeten en dan ga ik maar naar bed of zo.![]()
![]()
Zo zie ik Justin wel voor me. Maar dan een stuk bleker en donkere kringen onder zijn ogen omdat hij natuurlijk amper buitenkomt.quote:
Thanks broeder.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow klote man. Hopelijk knap je daar een beetje van op [ afbeelding ]![]()
Ah naar dat je daar toch zo kut door voelt.. laten die weken maar snel voorbij zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk medicatie verhoging van vorige week, kan 1 tot 2 weken duren voordat het weer gestabiliseerd is.
Ook niet gewerkt vandaag.
Maar komt goed, hoort er bij maar is niet fijn.
Vaker dan de gemiddelde FOK!kerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zie ik Justin wel voor me. Maar dan een stuk bleker en donkere kringen onder zijn ogen omdat hij natuurlijk amper buitenkomt.![]()
![]()
Ik ga even aanpassenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo zie ik Justin wel voor me. Maar dan een stuk bleker en donkere kringen onder zijn ogen omdat hij natuurlijk amper buitenkomt.
Hmmm dat bericht gelezen. Kunnen ze niet gewoon een nachtburgermeester aanwijzen die vaste klant is in de nacht. Bijv een Killem lijkt me uitermate geschikt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Naja ik probeer een beetje over de hele te kijken. Ik heb hier zelf om gevraagd. Op 100mg had ik 60-70% minder dwangklachten. Ik wilde zelf naar 150mg om te kijken of het zou verbeteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah naar dat je daar toch zo kut door voelt.. laten die weken maar snel voorbij zijn
Dus al met al ben ik een gelukkig mens, ik weet nu dat ik met 100mg weer een leefbaar bestaan heb.![]()
Deze man heeft ideeën hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm dat bericht gelezen. Kunnen ze niet gewoon een nachtburgermeester aanwijzen die vaste klant is in de nacht. Bijv een Killem lijkt me uitermate geschikt.![]()
![]()
Ik was net nog buiten in de stromende regen. Wat een avontuur was dat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik was net voor de regen begon weer terugquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was net nog buiten in de stromende regen. Wat een avontuur was dat.![]()
![]()
Nja als het meer mg helemaal je dwangklachten weg is het alleen maar fijner..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik probeer een beetje over de hele te kijken. Ik heb hier zelf om gevraagd. Op 100mg had ik 60-70% minder dwangklachten. Ik wilde zelf naar 150mg om te kijken of het zou verbeteren.
Dus al met al ben ik een gelukkig mens, ik weet nu dat ik met 100mg weer een leefbaar bestaan heb."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zeker, maar dat duurt even een tijdje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja als het meer mg helemaal je dwangklachten weg is het alleen maar fijner..
En ga dit weekend dus ook naar de meet. Hoop dat het bijtrekt de komende dagen.![]()
Maar even aankijken hoe het gaat..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dat duurt even een tijdje.
En ga dit weekend dus ook naar de meet. Hoop dat het bijtrekt de komende dagen.
De gemiddelde Fokker ziet er dus uit als Marcel van Roosmalen. Denk wel dat de gemiddelde fokker net zo gortdroog is als Marcel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Van het beste uitgaan.
Thanks voor de support.
Je doet het hoe dan ook goed Wouter. Wat je ook doet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dat duurt even een tijdje.
En ga dit weekend dus ook naar de meet. Hoop dat het bijtrekt de komende dagen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je doet het hoe dan ook goed Wouter. Wat je ook doet.![]()
![]()
Ah dan was je er op tijd bijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja omdat ik had gemeld dat wij eraan komen![]()
![]()
Het valt mee, de regen. Ik had veel erger verwacht, aan de hand van de weersverwachting van een paar dagen terug.How can I make this topic about me?![]()
Nou dacht idd ook de hele dag regen, maar het valt nog mee.. zelfs nog wat zon gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Het valt mee, de regen. Ik had veel erger verwacht, aan de hand van de weersverwachting van een paar dagen terug.
Rot dat hij overlast blijft geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het gaat, werk gaat goed.
Thuis nog steeds geluidsoverlast.
Hij moet op heterdaad betrapt worden anders gaan ze niks doen. Heb maar duurdere oordopjes besteld dan kan ik in elk geval slapen.
Smile, it's free therapy.![]()
Mietjequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier ook regen, goed excuus om de auto te gebruiken![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dacht idd ook de hele dag regen, maar het valt nog mee.. zelfs nog wat zon gezien
Mietje is een verbastering van het woord sodomietje wat voor mensen die homofiel zijn werd gebruikt.quote:![]()
Amy valt ook op mannen, dus dat komt goed uit danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mietje is een verbastering van het woord sodomietje wat voor mensen die homofiel zijn werd gebruikt.![]()
![]()
quote:Gaan ze weer schelden. Jullie weten dat het al avond is he.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mietje is een verbastering van het woord sodomietje wat voor mensen die homofiel zijn werd gebruikt.
Maar nog geen nacht!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze weer schelden. Jullie weten dat het al avond is he.![]()
![]()
Ik hoop het eigenlijk wel, want ik zit liever niet direct achter die windjes van @aequequote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien haal ik je nog in, pak ik veel punten als dts dicht gaat![]()
![]()
Ook?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Amy valt ook op mannen, dus dat komt goed uit dan
Oei en dan heb ik ook nog bonen op.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel, want ik zit liever niet direct achter die windjes van @:aequeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die stinken idd best welquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel, want ik zit liever niet direct achter die windjes van @:aeque![]()
Ik zal de volgende keer niet het dekbed over je hoofd trekken.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:34 schreef devzero het volgende:
9317 stappen volgens mijn garmin horloge. Het is gewoon te warm om te rennenquote:![]()
Dutch ovenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer niet het dekbed over je hoofd trekken.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup zitten wel een paar gewillige kutjes hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou toch wel netjes, dat je zoveel stappen heb gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:34 schreef devzero het volgende:
9317 stappen volgens mijn garmin horloge. Het is gewoon te warm om te rennen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
KillemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ongelooflijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killem!
Doe maar niet nee, heb de geur nog in mijn neusquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer niet het dekbed over je hoofd trekken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, heb de geur nog in mijn neus![]()
![]()
Gerend nog wel, terwijl ik niet eens werd achtervolgdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou toch wel netjes, dat je zoveel stappen heb gezet![]()
![]()
Ik heb wel iets voor je neus.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, heb de geur nog in mijn neus
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat denk jijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerend nog wel, terwijl ik niet eens werd achtervolgd![]()
![]()
Ook niet door je eigen hersenschimmenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerend nog wel, terwijl ik niet eens werd achtervolgd
Dan ga je toch niet rennenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Gerend nog wel, terwijl ik niet eens werd achtervolgd
Ftfyquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet door je eigen hersenschimmel![]()
Nou omdat het al zo warm is en je ook niet achterna gezeten wordtquote:
Ben ik in ieder geval nog dichtbij je.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe maar niet nee, heb de geur nog in mijn neus
Oh dacht juist als ie wel achtervolgd werdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou omdat het al zo warm is en je ook niet achterna gezeten wordt![]()
![]()
Dat je een baas bentquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van mij?![]()
![]()
Ik denk niksquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van mij?![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er is maar één ekte baas in DTS en dat ben jij.![]()
![]()
Een pinkje ik heb maar kleine neusgatenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed dat zn piemol er niet inpast
hooguit een vinger
Alsof ik van die kleine vingers heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vermoed dat zn piemol er niet inpast
hooguit een vinger
Je weet niet hoe groot een neusgat van Lovely isquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof ik van die kleine vingers heb.
Hoe weet jij nou wat ik wel of niet weet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot een neusgat van Lovely is
Oei je hebt hem gezien?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat ik wel of niet weet?![]()
![]()
Ik heb er nooit aan getwijfeld.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Killempie!
Goed nieuws, ik ben er komend weekend toch bij!
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: