SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Was dat eng?quote:
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ja was het opgelopen naar een uur? Ik wist wel dat het op een eind langer was, maar een uur wist ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op een gegeven moment was het een uurLoop ik toch ergensquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je loopt achter , dat wist ik inmiddels al![]()
Nee hoor soms is die gewillig en soms zijn de poorten dicht.quote:
En het ligt er wel heel erg aan wie er aan de poort klopt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het opgelopen naar een uur? Ik wist wel dat het op een eind langer was, maar een uur wist ik niet
[..]
Loop ik toch ergens
[..]
Nee hoor soms is die gewillig en soms zijn de poorten dicht.
En het ligt er wel heel erg aan wie er aan de poort klopt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alles naar de klotuhhhhquote:Don't follow me. I am lost too
Wekkertje zetten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh das mooi kut.
Naja was er toch al weinig laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Stamppot Andijvie
wanneer je gaat dinerenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:04 schreef devzero het volgende:
Gaat DTS bijna dicht? Anders ga ik zo even lunchenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: