Blijkbaar willen ze dat risico wel nemen, en sowieso is niets zeker in het leven, Willie Wartaal kan ook wel onder de tram lopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef roos94 het volgende:
Lijkt me als producent toch een behoorlijk risico.
Gezien het verleden van The Voice denk ik dat dit hen inmiddels niet meer afschrikt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef roos94 het volgende:
Lijkt me als producent toch een behoorlijk risico.
Dat idee krijg ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind het wel mooi, of zo. Dat ze toch gewoon de dingen doen die ze willen doen. En ze zijn samen, dat is wel een grote factor in de overweging lijkt me.
Kan me wel voorstellen dat het zwaar is. Met zwangerschap van Suzan en behandelingen van Freek. Maar daar is vast wat over af te spreken.
Ik heb ook de indruk dat ze weten dat hij niet binnen heel korte tijd zou komen te overlijden of zo?
Ze lijken me wat optimistischer.
Dat zou wel heel fijn zijn.
Uit alle berichten die naar buiten zijn gekomen krijgt hij waarschijnlijk doelgerichte therapie. Werkt snel, totdat de tumor een manier heeft gevonden om het medicijn te omzeilen. Wanneer dat is, weet natuurlijk niemand.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:58 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik heb ook de indruk dat ze weten dat hij niet binnen heel korte tijd zou komen te overlijden of zo?
Ze lijken me wat optimistischer.
Dat zou wel heel fijn zijn.
Ik las ergens dat de voice geen liveshows (alleen live opgenomen?) meer heeft dus dan kunnen ze de opnames afronden voor de bevalling, vermoedelijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:28 schreef June. het volgende:
[..]
Uit alle berichten die naar buiten zijn gekomen krijgt hij waarschijnlijk doelgerichte therapie. Werkt snel, totdat de tumor een manier heeft gevonden om het medicijn te omzeilen. Wanneer dat is, weet natuurlijk niemand.
Ik vind het ook wel mooi dat ze die dingen nog samen willen doen. Aan de andere kant hebben ze straks ook een baby. In mijn geval zat die zeker de 1e paar maanden aan mij of m'n vriend vastgeplakt. Bijzondere tijd. Ben benieuwd hoe ze dat willen combineren met zoiets als the voice. Of misschien is het ook gewoon nog de naïviteit van je eerste kind, denken dat je alles kan combinerenOf ze vinden het prima dat de baby dan vaker bij vrienden of familie is.
O ja dat zou een stuk logischer zijn inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2025 12:35 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de voice geen liveshows (alleen live opgenomen?) meer heeft dus dan kunnen ze de opnames afronden voor de bevalling, vermoedelijk.
Als je naar dat nummer luistert, weet je eigenlijk alles.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |