SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja, dobbelstenen en digitale thermometer. Dus dat kan daar wel tegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, is het een pakketje wat dat aan kan?
[..]
wat stom
Ze zien nu toch al hoe je in vorm bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Enige waar ik niet eerlijk over was was dat 4 5 dagen train. Maar goed
vast niet, klinkt als moeitequote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij vroeg hoeveel dagen ik per week zou trainen en hoeveel uur. Dus zei vier a vijf dagen. Toen vroeg die hoeveel uur het is. Het is 2 uur per dag die groepsles.
Maar ik ga maar 1 keer per week :p maar of ze die gym gaan bellen betwijfel ik
Atten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Goedkope koffie is goedgekeurd voor de onbewuste koffiedrink momenten.
Bij eten heb je het woord vreten voor gulzig eten. Heb je zoiets ook voor dinken
Hebbie een leuke verjaardag tot nu toe?quote:
Hoe heb jij die vlierbloesemsiroop gemaakt? Er staat hier achter veel dis misschien zo ook wat bloesem knippenquote:
Nou hopen idd. Ik krijg sowieso een visum want ze hebben ook een 6 months multi entry visum en soms geven ze die ipv de dtv. Maar voor die 6 maanden visum zijn de regels makkelijker en hij is goedkoper dus hoop dat ik die dtv krijgquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:32 schreef essnhills het volgende:
Klinkt niet heel erg verkeerd @:bitterbal
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart opquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebbie een leuke verjaardag tot nu toe?![]()
Soort van cursus vanuit STAP-budgetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Ja hij vroeg hoeveel dagen ik per week zou trainen en hoeveel uur. Dus zei vier a vijf dagen. Toen vroeg die hoeveel uur het is. Het is 2 uur per dag die groepsles.
Staat ze daar in een kort broekje en topje te vechten straks. Even kijken of ze webcams hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The lethal killer ninja and semi Nazi from Rotterdam, Boemiebal.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart op
Hmm atten klopt wel redelijk denk ik? De slordigheid mist maar weet ook niet heel goed hoe je dat precies zou doen bij drinkenquote:
Dit is geen feest maar een straf.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voelt niet echt als een verjaardag, grijs deprimerend weer en ik heb nog niet eens taart op
Krijgt ze allemaal gedragen mannendonderbroeken naar zich toegegooid.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat ze daar in een kort broekje en topje te vechten straks. Even kijken of ze webcams hebben.
Straks gaan ze elke keer kijken of je er wel bent. Moet je wel echt 10 uur per week trainen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
Echt super makkelijk! Ik heb deze gevolgdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe heb jij die vlierbloesemsiroop gemaakt? Er staat hier achter veel dis misschien zo ook wat bloesem knippen
Ja, ik dacht eerst dat ik gewoon een extra slome dag had, en dat ik van een ff naar buiten vast wat zou opfrissenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm atten klopt wel redelijk denk ik? De slordigheid mist maar weet ook niet heel goed hoe je dat precies zou doen bij drinken
Het is hier ook kei benauwd trouwens, pufpuf
is er wel al voor je gezongenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnen een jaar een broodmagere frikadel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaan ze elke keer kijken of je er wel bent. Moet je wel echt 10 uur per week trainen.
Nee?quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt super makkelijk! Ik heb deze gevolgd
https://www.mooiemoestuin.nl/inmaken/vlierbloesemsiroop/
Ik ga het ook nog keer maken, maar dan in kleinere hoeveelheden en wil wat experimenteren met toevoegingen![]()
Het komt eigenlijk neer op: bloesem halen, NIET wassen, in pan doen en pan vullen met water zodat bloesem net onder water staat (evt iets met gewicht gebruiken), 24 uur laten staan, zeven, koken met suiker en water, KLAAR
Errrrrrrquote:
Oh, is dat hetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat ik gewoon een extra slome dag had, en dat ik van een ff naar buiten vast wat zou opfrissen
Maar denk dat het slome door het weer komt
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks!
Ff kijken of ik straks nog puf heb om het te knippen
En ik heb nog allemaal lege appelmoespotjes waar ik het wel in kan doen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Errrrrrr
Is er een jarig hoera hoera
Dat kun je wel zien dat is Grmbllll![]()
![]()
![]()
ja denk hetquote:
het is echt 20 meter verderopquote:[..]![]()
![]()
![]()
[..]![]()
En wie weet een andere dag? Het is er nog wel even.
ben benieuwdquote:Ik had best veel schermen maar heb nu dus ook echt kei veel siroop. Dat hoeft niet, je hebt al gauw genoeg schermen voor 250 ml siroop oid![]()
Ohja tofquote:Paar jaar terug was ik begonnen met het lezen van wicca dingen, dat wil ik weer gaan doen. Het gedeelte bewust leven met de seizoenen en natuur en daarvan eten vind ik echt heerlijk
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaan ze elke keer kijken of je er wel bent. Moet je wel echt 10 uur per week trainen.
Helemaal afgetraind straksquote:
als 20 meter te ver is, dan is dat te verquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja denk het
[..]
het is echt 20 meter verderopmaar idd, anders volgende week ofzo
[..]
ben benieuwd
[..]
Ohja tof![]()
Sowieso is dat een goed uitgangspunt, seizoensgebonden eten
OEHHH spannend!!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Komende zondag is de uitgerekende datum van schoonzusje
Ben benieuwd wanneer het komt
heel spannend!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Komende zondag is de uitgerekende datum van schoonzusje
Ben benieuwd wanneer het komt
Kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als 20 meter te ver is, dan is dat te ver
En ja eens
Goed plan, ik ga ook nog even liggen zoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Eerst maar ff gewoon liggen en dan straks kijken
Jaaaaquote:
Je hebt je best gedaan. De rest van het gesprek ging goed. Hou daar gewoon aan vast. Het is niet persoonlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
Beetje flauw dat die gelijk zo beledigd reageerde van ja ik spreek Engels terwijl ik juist zelf aan mijn uitspraak twijfelde. Daar heb ik dan gelijk een slecht gevoel over
dat zou ook mijn keuze zijn... pas bij de geboorte ontdekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Ze weten zelf ook nog niet of het een jongen of meisje wordt![]()
Het was ook hun eerste, toch? Leuk leukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Ze weten zelf ook nog niet of het een jongen of meisje wordt![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ook mijn keuze zijn... pas bij de geboorte ontdekken
Jaa vind het ook leuk dat niemand het nog weetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was ook hun eerste, toch? Leuk leuklijkt me zo'n raar moment, dat je ouder wordt
leukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Jaa vind het ook leuk dat niemand het nog weet
Ja, eerste kleinkind voor beide opa's en oma's ook
En dus ook mijn eerste tantezegger![]()
Klinkt bijna alsof je haar hier weg wil hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me geen zorgen maken Ballie. Denk dat ze je daar graag hebben.
ohhh, dat wordt huilenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Jaa vind het ook leuk dat niemand het nog weet
Ja, eerste kleinkind voor beide opa's en oma's ook
En dus ook mijn eerste tantezegger![]()
Ja ik. Nog nooit geprobeerd maar kan mij voorstellen dat het werktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier last van een winterdepressie/somberheid en heeft diegene wel eens lichttherapie gebruikt? En indien ja, hoe beviel het?
haha jezus in de de ksc is nu iemand aan het hypen want het DTS topic gaat 's nachts dichtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Haha jezus in DTS mensen meteen overstuur omdat het topic nu snachts dicht gaat.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jezus in de de ksc is nu iemand aan het hypen want het DTS topic gaat 's nachts dicht
Awwwwquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me geen zorgen maken Ballie. Denk dat ze je daar graag hebben.
Hetzelfde hier ja, ga 't deze winter proberen denk ik. Kan ook wel naar Thailand verhuizen maar dat is iets meer moeitequote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik. Nog nooit geprobeerd maar kan mij voorstellen dat het werkt
quote:
Weer Dracula ijsjes?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hetzelfde hier ja, ga 't deze winter proberen denk ik. Kan ook wel naar Thailand verhuizen maar dat is iets meer moeite
[..]![]()
ik ga zo ijsjes halen, ja alweer
Ik lust wel een ijsje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hetzelfde hier ja, ga 't deze winter proberen denk ik. Kan ook wel naar Thailand verhuizen maar dat is iets meer moeite
[..]![]()
lekker. Perenijsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, dat wordt huilen
wordt het huilen?
altijd goeie tranen tochquote:
Is die in thailand?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
21ste kun je naar Fred Again dan
quote:
ik begrijp de hint, heel even wachtenquote:
nee die niet, denk ikquote:
quote:
Mijn oma had ook altijd zo’n infrarood lamp. Geloof dat dat ook wel wat werktquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik bedenk me net dat ik straks nog moet bed opmaken en douchenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, die zijn nergens in de aanbieding op het moment
ik denk gewoon huismerk en twijfel nog over deze, zijn 1 + 1 gratis
[ afbeelding ]
andere pirulo ijsjes zijn ook 1 + 1 gratis maar vind ze zelfs met die aanbieding dan nog duur
jammerquote:
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik begrijp de hint, heel even wachten
[..]
nee die niet, denk ik
[..]![]()
dat is echt fijn huilen
beste excuus van de wereldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan worden
Dus kan het altijd daar op gooien
Zou zo fijn zijn als dat werkt, is zo simpel dan eigenlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn oma had ook altijd zo’n infrarood lamp. Geloof dat dat ook wel wat werkt
ahhh, begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik straks nog moet bed opmaken en douchen
Dus dat wordt geen bloesems verzamelen vandaag
maar misschien welquote:
ik omarm het gewoon, huilen mag er zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijwerking van de medicatie is dat je emotioneler kan worden
Dus kan het altijd daar op gooien
deze week nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef Haags het volgende:
Like deze post als je na morgen al weekend hebt.
Hoezo na morgen pas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:23 schreef Haags het volgende:
Like deze post als je na morgen al weekend hebt.
ik ook nietquote:
ik ga vrijdag nog even wat doen. Deze week geen urenverplichting maar productiequote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet
er is bij ons op werk super veel aandacht voor de druk van werk ivm bezuinigingen en weer een piek in uitval
iedereen bij ons op werk is blij dat we donderdag vrij zijn want 'dan kan ik dan even goed doorwerken', dat is niet hoe het hoort![]()
oke vriezer bekijken
Ik heb nog een uur werk over en dan heb ik weekend ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pas?! PAS?! heb jij al (bijna) weekend?
productieverplichting?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga vrijdag nog even wat doen. Deze week geen urenverplichting maar productie
hahahaha brood is ook wel eens lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
productieverplichting?
vriezer heeft plek
gisteren brood gegeten ipv het geplande en drie keer gewijzigde avondeten
Mailyquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha brood is ook wel eens lekker.
Nee niet echt productieverplichting... hoewel... naja het moet gewoon af.
En kan het volgens mij zelfs morgen al af krijgen, maar dan valt het op dat anderen dat ook zouden moeten kunnen dus doe ik maar even een stapje rustiger en ga ik vrijdag bezig
wat eet je vanavond?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]soms is het beter om wat rustiger te doen ja, verkeerde verwachtingen dit dat
En wat vindt vroegertje hiervan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik neem een vroegertje vandaag.
Ja, lekker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
8 pakken siroop, 4 pakken ijsjes
wie wil er een ijsje en een glaasje limonade
Die gaat akkoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat vindt vroegertje hiervan?
Zolang er maar consent is!quote:
Brood en soep, maar voor vanavond stond het op de planningquote:
een pirulo, perenijsje of bosvruchtenquote:
wat voor siroop ?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef Haags het volgende:
Mijn grote dolce gusto vriend @:ltvdk van harte gefeliciteerd.
Vanavond drink ik speciaal een dolce gusto op jou!
Doe maar peer deze keer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brood en soep, maar voor vanavond stond het op de planningen ijsjes, x10
[..]
een pirulo, perenijsje of bosvruchten
kippesoep?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brood en soep, maar voor vanavond stond het op de planningen ijsjes, x10
goede keuzesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
o.a. uw lievelings!
[ afbeelding ]
maar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
Freek van zangduo Suzan & Freek is ongeneeslijk ziek - https://nos.nl/l/2568945
Zo jong nog. Triest.
Zo jong nog. Triest.
Hebben ze van Taksi siroopquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
o.a. uw lievelings!
[ afbeelding ]
maar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh, wat onwijs heftig zegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
Zo jong nog. Triest.
*geeft peertjequote:
neen, eet nog steeds geen vleesquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, eet nog steeds geen vleesuiensoep!
ik denk dat ie net nieuw is, denk ik? hij is 1 + 1 gratis, dat doen ze vaak bij nieuwe productenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze van Taksi siroopis het dan niet meer zo mierenzoet?
same, echt zoooo naarquote:
denk tostiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
uiensoep is ook lekker. met gesmolten kaas op brood
goede keuzequote:
Dankje.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, wat onwijs heftig zeggatverdamme man
[..]
*geeft peertje
dat het u mag smaken
[..]
neen, eet nog steeds geen vleesuiensoep!
Ik zag toevallig een paar dagen geleden nog een filmpje waar ze zeiden dat ze graag een kindje zouden willen en nu is zij zwanger en is hij ongeneeslijk ziek. Wat moet dat ongelooflijk heftig zijn.quote:
Zo jong nog. Triest.
Waar is die in de aanbieding?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
ik denk dat ie net nieuw is, denk ik? hij is 1 + 1 gratis, dat doen ze vaak bij nieuwe producten
en weet ik niet, nog niet geprobeerd![]()
ook al longkankerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
Zo jong nog. Triest.
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sinds ik weet dat m’n vader ook ziek is krijg ik van die berichten nog extra brok in m’n keel
Oh hier heeft Nizno vast wel een mening over.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
Zo jong nog. Triest.
idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:49 schreef bitterbal het volgende:
vind 32 voor longkanker echt bizar jong.
ook kanker? Wat ontzettend naar zegquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sinds ik weet dat m’n vader ook ziek is krijg ik van die berichten nog extra brok in m’n keel
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hier heeft Nizno vast wel een mening over.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!! inb4 'het is hier niet gezellig' GOH
Perenijsjequote:
Er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat bij jijjjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Mijn vader heeft het overleefd. Darmkanker. Daar ben ik erg blij mee. Ben wel als de dood dat ik het ook krijg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het een erfelijke variant?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het overleefd. Darmkanker. Daar ben ik erg blij mee. Ben wel als de dood dat ik het ook krijg.
gelukkig heb ik een buiten de deur etentje dus blijft het gewoon gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]!!! inb4 'het is hier niet gezellig' GOH
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een buiten de deur etentje dus blijft het gewoon gezellig
Ja ondanks de afgrijselijke muziek die die maakte wens je dit niemand toequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:49 schreef bitterbal het volgende:
Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ondanks de afgrijselijke muziek die die maakte wens je dit niemand toe
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.quote:
Ik durf niks te zeggen nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hier heeft Nizno vast wel een mening over.
wat waren bij je vader de eerste tekenen waardoor die naar de huisarts ging?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.
ja stel je voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook 32 jaar, en dan is het ongeneeselijk.
jij ook, eetsequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel je voor.Dan zat het er ook al een tijdje dus
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knulquote:
Heb je wel een regenpak bij je?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
ja ongelofelijk haastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knul
*geeftquote:
geniet ervanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een buiten de deur etentje dus blijft het gewoon gezellig
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Maar het is toch helemaal geen ijsjesweerquote:
echt heel veelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel kankersoorten te voorkomen zouden zijn als we onze levenstijl zouden aanpassen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Dementie is gewoon kut, mijn beide oma's hebben het gehad, je ziet ze dan geleidelijk steeds verder wegraken en je kunt er niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Dementie prevalentie groeit trouwens als een malle en zal over niet al te lange tijd doodsoorzaak nummer 1 zijn in dit land. Be prepared, we weten niet hoe wat waarom
Tegen die tijd zijn we het zelf in ieder geval al vergeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Dementie prevalentie groeit trouwens als een malle en zal over niet al te lange tijd doodsoorzaak nummer 1 zijn in dit land. Be prepared, we weten niet hoe wat waarom
Het is altijd perenijsjesweerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal geen ijsjesweer
Als zelfs mijn kat gewoon binnen is dan vind ik het geen ijsjes weer.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dementie is gewoon kut, mijn beide oma's hebben het gehad, je ziet ze dan geleidelijk steeds verder wegraken en je kunt er niks aan doen.
ik hoop het, er is toch amper zorg voor onsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we het zelf in ieder geval al vergeten.
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggenquote:
op je verjaardag!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggen
Maar dat doe ik ook als jij het wel ijsjesweer vindtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.thegreenlist.(...)bloemensiroop-maken/
probeer eens? @:ltvdk of hou je niet van honing/limonade?
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Hier ook beide oma's maar het werd wisselend ervaren. De een had het niet echt door en had er daardoor ook niet echt last van. De ander wel en dat was heel zielig
Heb ze vorige week weer allemaal gedecimeerd en verbrandquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.thegreenlist.(...)bloemensiroop-maken/
probeer eens? @:ltvdk of hou je niet van honing/limonade?
Ja maar met 30+ onder een dekentje zitten is ook wel een beetje raar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook als jij het wel ijsjesweer vindt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.
Laten bezorgen een optie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Nog bedenken wat ik zo ga eten, chinees is lekker, maar dan moet ik weer naar buiten toe in dit weer
Oja en je woont toch zo afgelegen dat er geen blommel komt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Nog bedenken wat ik zo ga eten, chinees is lekker, maar dan moet ik weer naar buiten toe in dit weer
Nee de chinees bezorgt hier nietquote:
heb je gezegd dat je jarig bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de chinees bezorgt hier nietDat doen ze alleen bij bedrijven
En dit ja, veel van de traditionele Indo-Chinezen (die er nu nog net zo uit zien als in 1983) bezorgen niet, ook in grote steden vaak niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Chinezen die bezorgen.
Misschien dat je dan een stukje kroepoek erbij krijgtquote:
Sneuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.
gaan ze hankie pankie shanghai voor je zingenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat je dan een stukje kroepoek erbij krijgt
Wij zongen altijd hankie pankie pief pafquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaan ze hankie pankie shanghai voor je zingen
dat liedje kan echt niet meerwij zongen het ook incl spleetogen
Vraag me af of die eigenaresse het zou kennen, die heeft die zaak hier al zo lang als ik leef volgens mij en alsnog spreekt ze nauwelijks Nederlandsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Chinezen die bezorgen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de chinees bezorgt hier nietDat doen ze alleen bij bedrijven
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit ja, veel van de traditionele Indo-Chinezen (die er nu nog net zo uit zien als in 1983) bezorgen niet, ook in grote steden vaak niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze versie ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De sushitent hier bezorgde eerst nog wel, maar die is er zo te zien mee gestopt, zal wel niet rendabel zijn geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh
Die bij mijn ouders doen dat toevallig wel
Mis je niets aanquote:
Hoiquote:
oh, wist niet dat er meerdere varianten warenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zongen altijd hankie pankie pief paf
vraag het eens?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me af of die eigenaresse het zou kennen, die heeft die zaak hier al zo lang als ik leef volgens mij en alsnog spreekt ze nauwelijks Nederlands
dit is wel heel boersquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De bolpapaver kan niet zo goed tegen deze wind en regen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een robot stem.
snel, maak er heroine vanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De bolpapaver kan niet zo goed tegen deze wind en regen.
Weer om te vragen of je weet waar John Connor is?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ik heb dat nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb dat nog niet gehad
Maar als mijn telefoon "mogelijk spam" aangeeft neem ik ook niet op
Ik neem ook niet op. Maar ze spreken wel mijn voicemail in.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb dat nog niet gehad
Maar als mijn telefoon "mogelijk spam" aangeeft neem ik ook niet op
jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
jeetje freek uitgezaaide longkanker, 32 jaar oud
wow jullie nemen nog op, okequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'
hoe lang zouden ze het volhouden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.
Gewoon deze over de speakers pompenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:44 schreef Haags het volgende:
Ik zag vandeweek @:-miauw- weer eens posten, dat was lang geleden zeg
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
jeetje freek uitgezaaide longkanker, 32 jaar oud
Keiharde boer laten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragend
"Hallo?”
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragend
"Hallo?”
Heul niet, ik ben in het echt gewoon netjes en beschaafdquote:
Dan even de hoofdprijs vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het opgeruimd genoeg is. De makelaar komt ook morgen dus ze zal wel zeggen wat uit beeld moet
Nee, op het terrasquote:
Bedankt dat je de grap nog even uitlegtquote:
quote:
En hoe stond die daar?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
1x in het echt gedaan met mijn vader
We waren in de keuken, dat liedje komt op de radio. Ik pak de Mie uit de keukenkast en zet die in de hoek. En perfect getimed:
"Kijk pap" *wijst naar mie
That's mie in the corner
Ja .quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan even de hoofdprijs vragen![]()
Gaat 'ie meteen in de verkoop?
We lagen allebei in een deukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe stond die daar?
Trots
of
Waarom is dit mijn kind?
'mevrouw, wilt u even die bank leeghalen'quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het opgeruimd genoeg is. De makelaar komt ook morgen dus ze zal wel zeggen wat uit beeld moet
De eerste dusquote:
hmm denk je dat ze dat gaat vragenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'mevrouw, wilt u even die bank leeghalen'
Anders komt ze de kamer niet eens in denk ikquote:
Eetsmakelijkquote:
Nu ligt het onder de bankquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders komt ze de kamer niet eens in denk ik
ja ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Weet je welke grap ook leuk is, in het engels dan wel helaas
tegen mensen zeggen 'ohmyyygodd someone said you talk like an owl'
en dan mensen 'whooo?!'
![]()
![]()
![]()
ja die vind ik oprecht grappig
Had je niet nog ergens een kast staan ofzo?quote:
zit volquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet nog ergens een kast staan ofzo?
Zo heb ik er ook nog een die ik nu vaker gebruikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
en dan mensen 'whooo?!'
![]()
![]()
![]()
welke?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog een die ik nu vaker gebruik
Moest lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
en dan mensen 'whooo?!'
![]()
![]()
![]()
maar lekkere kitten kerriequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:27 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat ik maar gewoon een pizza ga maken, helemaal geen zin om naar buiten te gaan nu
Ja eens, maar pizza met spekjes?quote:
Wel veel meer trek in eigenlijk jaquote:
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:quote:
Je ne comprends pasquote:
ja gewoon doen, ben je daarna blijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel veel meer trek in eigenlijk jaMaar dan moet ik met de auto gaan, hoerig kutweer hier
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:
CE: “Iemand hier is stiekem al op Frans-cursus geweest”
Antwoord daarop was “wie?”
Daar houd ik je aanquote:
ja weet niet of fransen nou zo'n goed gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig begrepen een paar mensen het vrijwel meteen. Mijn Franstalige collega niet.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn overgenomen door een Franstalig bedrijf en niemand van ons heeft zin om de taal te leren dus:
CE: “Iemand hier is stiekem al op Frans-cursus geweest”
Antwoord daarop was “wie?”
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig begrepen een paar mensen het vrijwel meteen. Mijn Franstalige collega niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Bijna 168 uur per week.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werk je tegenwoordig part-time?
Krijg je dan van die kleine pakjes erbij?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo de taksi proberen @:ltvdk
als ie hier bevalt, ga je hem dan halen? Dan moet je vanavond alsnog de deur uit
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Woepsie, de foto's van het congres zijn binnen en had gehoopt dat er een mooie nieuwe professionele foto van mezelf uit zou komenPrachtig. Direct inlijsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Woepsie, de foto's van het congres zijn binnen en had gehoopt dat er een mooie nieuwe professionele foto van mezelf uit zou komenHad gehoopt op een betere foto, ngl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Woepsie, de foto's van het congres zijn binnen en had gehoopt dat er een mooie nieuwe professionele foto van mezelf uit zou komenDie is van ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |