Weer om te vragen of je weet waar John Connor is?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een robot stem.
Oh ik heb dat nog niet gehadquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een robot stem.
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb dat nog niet gehad
Maar als mijn telefoon "mogelijk spam" aangeeft neem ik ook niet op
Ik neem ook niet op. Maar ze spreken wel mijn voicemail in.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik heb dat nog niet gehad
Maar als mijn telefoon "mogelijk spam" aangeeft neem ik ook niet op
jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
jeetje freek uitgezaaide longkanker, 32 jaar oud
wow jullie nemen nog op, okequote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig gebeld wordt door een nummer dat ik niet ken neem ik op met alleen 'hallo'
hoe lang zouden ze het volhouden?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.
Gewoon deze over de speakers pompenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe dan geluid van zo'n oud inbelmodem na.
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:44 schreef Haags het volgende:
Ik zag vandeweek @:-miauw- weer eens posten, dat was lang geleden zeg
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:01 schreef Karzai het volgende:
jeetje freek uitgezaaide longkanker, 32 jaar oud
Keiharde boer laten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragend
"Hallo?”
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, al zeg ik het dan meestal vragend
"Hallo?”
Heul niet, ik ben in het echt gewoon netjes en beschaafdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |