Wij zongen altijd hankie pankie pief pafquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaan ze hankie pankie shanghai voor je zingen
dat liedje kan echt niet meerwij zongen het ook incl spleetogen
Vraag me af of die eigenaresse het zou kennen, die heeft die zaak hier al zo lang als ik leef volgens mij en alsnog spreekt ze nauwelijks Nederlandsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Chinezen die bezorgen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de chinees bezorgt hier nietDat doen ze alleen bij bedrijven
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dit ja, veel van de traditionele Indo-Chinezen (die er nu nog net zo uit zien als in 1983) bezorgen niet, ook in grote steden vaak niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die klinkt wel bekendquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze versie ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De sushitent hier bezorgde eerst nog wel, maar die is er zo te zien mee gestopt, zal wel niet rendabel zijn geweestquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh
Die bij mijn ouders doen dat toevallig wel
Mis je niets aanquote:
Hoiquote:
oh, wist niet dat er meerdere varianten warenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zongen altijd hankie pankie pief paf
vraag het eens?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me af of die eigenaresse het zou kennen, die heeft die zaak hier al zo lang als ik leef volgens mij en alsnog spreekt ze nauwelijks Nederlands
dit is wel heel boersquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij leerden op de basisschool nog (klassikaal zelfs) liedjes als "kleine Chineesje Sjing Sjang Sjong"
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De bolpapaver kan niet zo goed tegen deze wind en regen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer al gebeld door een robot stem.
snel, maak er heroine vanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De bolpapaver kan niet zo goed tegen deze wind en regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |