Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ondanks de afgrijselijke muziek die die maakte wens je dit niemand toe
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.quote:
Ik durf niks te zeggen nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hier heeft Nizno vast wel een mening over.
wat waren bij je vader de eerste tekenen waardoor die naar de huisarts ging?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.
ja stel je voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook 32 jaar, en dan is het ongeneeselijk.
jij ook, eetsequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel je voor.Dan zat het er ook al een tijdje dus
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knulquote:
Heb je wel een regenpak bij je?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
ja ongelofelijk haastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knul
*geeftquote:
geniet ervanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een buiten de deur etentje dus blijft het gewoon gezellig
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Maar het is toch helemaal geen ijsjesweerquote:
echt heel veelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel kankersoorten te voorkomen zouden zijn als we onze levenstijl zouden aanpassen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Dementie is gewoon kut, mijn beide oma's hebben het gehad, je ziet ze dan geleidelijk steeds verder wegraken en je kunt er niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Dementie prevalentie groeit trouwens als een malle en zal over niet al te lange tijd doodsoorzaak nummer 1 zijn in dit land. Be prepared, we weten niet hoe wat waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |