Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ondanks de afgrijselijke muziek die die maakte wens je dit niemand toe
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.quote:
Ik durf niks te zeggen nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hier heeft Nizno vast wel een mening over.
wat waren bij je vader de eerste tekenen waardoor die naar de huisarts ging?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want voor zover ik weet heeft opa het niet gehad.
ja stel je voor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ook 32 jaar, en dan is het ongeneeselijk.
jij ook, eetsequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel je voor.Dan zat het er ook al een tijdje dus
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knulquote:
Heb je wel een regenpak bij je?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ik je laten weten als ik weer thuis ben. Ga nu op de fiets.
Fijne avond
ja ongelofelijk haastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam er misschien wat botter uit dan bedoeld, maar vind dit wel naar nieuws om te lezen, zo'n jonge knul
*geeftquote:
geniet ervanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een buiten de deur etentje dus blijft het gewoon gezellig
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Maar het is toch helemaal geen ijsjesweerquote:
echt heel veelquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel kankersoorten te voorkomen zouden zijn als we onze levenstijl zouden aanpassen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef Elvi het volgende:
Oh mijn vader had ook non-hodgkin. Vlakbij z'n longen. Nu 25 jaar later gaat het nog steeds goed met hem
Dementie is gewoon kut, mijn beide oma's hebben het gehad, je ziet ze dan geleidelijk steeds verder wegraken en je kunt er niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Dementie prevalentie groeit trouwens als een malle en zal over niet al te lange tijd doodsoorzaak nummer 1 zijn in dit land. Be prepared, we weten niet hoe wat waarom
Tegen die tijd zijn we het zelf in ieder geval al vergeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
Dementie prevalentie groeit trouwens als een malle en zal over niet al te lange tijd doodsoorzaak nummer 1 zijn in dit land. Be prepared, we weten niet hoe wat waarom
Het is altijd perenijsjesweerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal geen ijsjesweer
Als zelfs mijn kat gewoon binnen is dan vind ik het geen ijsjes weer.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dementie is gewoon kut, mijn beide oma's hebben het gehad, je ziet ze dan geleidelijk steeds verder wegraken en je kunt er niks aan doen.
ik hoop het, er is toch amper zorg voor onsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we het zelf in ieder geval al vergeten.
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggenquote:
op je verjaardag!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggen
Maar dat doe ik ook als jij het wel ijsjesweer vindtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een trui aantrekken en onder een dekentje gaan liggen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.thegreenlist.(...)bloemensiroop-maken/
probeer eens? @:ltvdk of hou je niet van honing/limonade?
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef Crack_ het volgende:
Hier ook beide oma's maar het werd wisselend ervaren. De een had het niet echt door en had er daardoor ook niet echt last van. De ander wel en dat was heel zielig
Heb ze vorige week weer allemaal gedecimeerd en verbrandquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
https://www.thegreenlist.(...)bloemensiroop-maken/
probeer eens? @:ltvdk of hou je niet van honing/limonade?
Ja maar met 30+ onder een dekentje zitten is ook wel een beetje raar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook als jij het wel ijsjesweer vindt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.
Laten bezorgen een optie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Nog bedenken wat ik zo ga eten, chinees is lekker, maar dan moet ik weer naar buiten toe in dit weer
Oja en je woont toch zo afgelegen dat er geen blommel komt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Nog bedenken wat ik zo ga eten, chinees is lekker, maar dan moet ik weer naar buiten toe in dit weer
Nee de chinees bezorgt hier nietquote:
heb je gezegd dat je jarig bent?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de chinees bezorgt hier nietDat doen ze alleen bij bedrijven
En dit ja, veel van de traditionele Indo-Chinezen (die er nu nog net zo uit zien als in 1983) bezorgen niet, ook in grote steden vaak niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Chinezen die bezorgen.
Misschien dat je dan een stukje kroepoek erbij krijgtquote:
Sneuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier was het ook heel verschillend, de ene oma werd al vrij snel opgenomen omdat die opa ook al in een rolstoel zat en zorg nodig had die zij niet meer kon geven. Maar die was altijd nog heel druk bezig met huishouddingen, als je daar dan op bezoek was dan was het telkens 'ja ik moet nu gaan opruimen en koken want de kinderen komen zo thuis' en zulke dingen. Bij de andere vielen steeds meer communicatieve vaardigheden uit tot ze op een gegeven moment niet meer kon praten, alleen maar rare geluidjes maken. En ze werd echt vreselijk fysiek agressief tegen mijn opa, maar die man was zo liefdevol dat die alles zo veel als mogelijk heeft proberen te verbergen tot die er bijna zelf aan onderdoor ging.
gaan ze hankie pankie shanghai voor je zingenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat je dan een stukje kroepoek erbij krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |