SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Even genieten nog van de herfst.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)st-nog-regen-en-veel
god daar gaan we weer
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even genieten nog van de herfst.
quote:
Waarin jongedame?quote:
tx voor de riminderquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:20 schreef rival het volgende:
Waarom wordt mijn TT veranderd? Was er iets verkeerd aan?
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo zit je bij de dokter met een ontstoken zak
Nou ja alleen het weekend he. Volgende week gaat het weer regenen. Zie buienradar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dus ik moet eigenlijk zorgen dat ik vóór zaterdag m'n tuin hangmatklaar heb?
Daarom heb ik zo'n standaard, da's lekker makkelijk opzetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alleen het weekend he. Volgende week gaat het weer regenen. Zie buienradar.
Dankjequote:
oh dacht dat je het niet erg vondquote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:20 schreef rival het volgende:
Waarom wordt mijn TT veranderd? Was er iets verkeerd aan?
Ik zag die foto vanmorgen toen dacht ik wel ff van zo die is veranderd.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar er is ook goed nieuws.
Martijn leeft nog
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Karzai het volgende:
Er is weer taart op het werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die kan niet meer vanaf de trap bij de giraf van zn nek en rug glijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag die foto vanmorgen toen dacht ik wel ff van zo die is veranderd.
die kans is aanwezigquote:
Jezus dat is een hoop taartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja uitgezaaide longkankerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik las dat hij erg ziek is, dus door medicijnen zou het zeker kunnen komen....
Ok, die had ik niet herkend.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar er is ook goed nieuws.
Martijn leeft nog
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat zal denk ik wel iddquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik las dat hij erg ziek is, dus door medicijnen zou het zeker kunnen komen....
Ze wisten ervan op de zaakquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Speciaal voor grmbl's verjaardag? Wat attent
een waterige taart voor zijn 70e verjaardag... wat attentquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefelicitaart Grmbl![]()
![]()
![]()
@:ltvdk
Hoeft de mond niet zo ver open.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
een waterige taart voor zijn 70e verjaardag... wat attent
Het is een kraantaartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
een waterige taart voor zijn 70e verjaardag... wat attent
een waterige kraantaartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een kraantaart
En de tekst moet je negeren![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefelicitaart Grmbl![]()
![]()
![]()
Er komt wel vaker water uit een kraan iddquote:
hij heeft geen plaksnor en hoed nodigquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
ja die kan niet meer vanaf de trap bij de giraf van zn nek en rug glijden
Waarom van deze matige opmerkingen over iemand die dood gaat aan kanker?quote:
Ja, dat had ik meegekregen, maar dat ie zo bol daardoor is geworden, joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heeft kanker en kan niet meer beter worden.
Hij zal ongetwijfeld aan iets als prednison zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik meegekregen, maar dat ie zo bol daardoor is geworden, joh.
omdat ik matige grappen maak. je kunt er ook overheen lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Waarom van deze matige opmerkingen over iemand die dood gaat aan kanker?
nee hoor, niet in GCquote:
Ja blokkeren gaat wat lastig helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik matige grappen maak. je kunt er ook overheen lezen
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kan niet meer vanaf de trap bij de giraf van zn nek en rug glijden
VOF de kunst liedje was vanmorgen op de radio toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt?
quote:"Zeg giraf, " zei Dikkertje Dap.
"Mag ik niet eens even bij je
stiekem van je nek afglijden?
Zo maar eventjes voor de grap?
Denk je dat de grond van Artis,
als ik neerkom, heel erg hard is?"
"Stap maar op, " zei de giraf.
"Stap maar op en glijd maar af!"
ja ik ben ook erg blij dat ik dat met mijn schoonzus in de laatste maanden met haar prednisonlichaam gewoon heb kunnen doen voor ze dood gingquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, het kwartje valt. Nou, hilarisch, weer een typische Nizo-dijenkletser. Kutgrappen maken over iemand die doodgaat aan kanker, hi-ha-ho. Mag je trots op zijn.
Geeft je nog geen toestemming ook dat ook over anderen te zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben ook erg blij dat ik dat met mijn schoonzus in de laatste maanden met haar prednisonlichaam gewoon heb kunnen doen voor ze dood ging
Mag je geen grapjes maken van de moraalpolitie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben ook erg blij dat ik dat met mijn schoonzus in de laatste maanden met haar prednisonlichaam gewoon heb kunnen doen voor ze dood ging
tis zo'n klote ziektequote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
en je kan je heel druk om maken wat een ander doet op internet, maar daarmee geef je het alleen maar meer aandacht... laat een ander lekker op een eigen manier omgaan met kanker (waar in mijn familie alleen al 2 opa's, drie ooms en een neef aan zijn gestorven, een goede vriendin en een schoonzus)
En de manier waarop ik ermee omga, is dat ik geen trek heb in dit soort kutgrappen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
en je kan je heel druk om maken wat een ander doet op internet, maar daarmee geef je het alleen maar meer aandacht... laat een ander lekker op een eigen manier omgaan met kanker (waar in mijn familie alleen al 2 opa's, drie ooms en een neef aan zijn gestorven, een goede vriendin en een schoonzus)
Nogmaals: geeft je nog geen toestemming om ook zo over anderen (wildvreemden zelf) zelfs te praten. Jij bent voor mij ook maar iemand op het internet, wat woordjes op een scherm, maar zou nooit zo over je praten. Jij maakt die kutgrap, wij zeggen er wat van. Nu kan je gaan stuiteren 'ja maar mijn familie', nee niks.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
Laten we grapjes maken over Nizno's familie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Mag je geen grapjes maken van de moraalpolitie?
Of die van rival, blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we grapjes maken over Nizno's familie.
ik denk hetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
klopt en ik heb het er zwaar genoeg mee, en maak dan lekker morbide grappen. slechte grappen want ja janken er om doe ik vaak genoeg. elke keer als ik mn vriendin wil bellen om te vertellen wat er gebeurd is die dag ofzo....quote:
Ik ben wel van de keiharde kutgrappen, maar dit gaat zelfs mij te ver.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef van jou ook geen toestemmingquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nogmaals: geeft je nog geen toestemming om ook zo over anderen (wildvreemden zelf) zelfs te praten. Jij bent voor mij ook maar iemand op het internet, wat woordjes op een scherm, maar zou nooit zo over je praten. Jij maakt die kutgrap, wij zeggen er wat van. Nu kan je gaan stuiteren 'ja maar mijn familie', nee niks.
dat mag. doe ik zelf ookquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was geen morbide grap, je maakte een kutopmerking over zijn uiterlijk. Je kent die man niet eens en hij kent jou niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk het
[..]
klopt en ik heb het er zwaar genoeg mee, en maak dan lekker morbide grappen. slechte grappen want ja janken er om doe ik vaak genoeg. elke keer als ik mn vriendin wil bellen om te vertellen wat er gebeurd is die dag ofzo....
Prima dat je morbide grappen erover maakt als coping mechanisme, maar doe dat lekker in situaties waar ze passen. En dat is overduidelijk niet hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk het
[..]
klopt en ik heb het er zwaar genoeg mee, en maak dan lekker morbide grappen. slechte grappen want ja janken er om doe ik vaak genoeg. elke keer als ik mn vriendin wil bellen om te vertellen wat er gebeurd is die dag ofzo....
dit zijn toch veel woorden voor het feit dat je geen woorden hebt... wat je trouwens sowieso al over me hebt vanaf dag 1 dat ik in de KSC kom.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen woorden voor. Lowlife ben je. Ja jij Nizno.
Ik denk dat die dat wel kan handelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol, as if.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
oke jongens, laten we het gezellig houden.
Jullie hebben gezegd wat jullie er van vinden. Zal nizno vast rekening mee houden in de toekomst
Ja je begint wel te begrijpen waarom sommige mensen wegblijven. Het was hier ooit leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Door kutfiguren zoals jij gaat deze KSC naar de kloten.
Denk het nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Jullie hebben gezegd wat jullie er van vinden. Zal nizno vast rekening mee houden in de toekomst
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaanquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima dat je morbide grappen erover maakt als coping mechanisme, maar doe dat lekker in situaties waar ze passen. En dat is overduidelijk niet hier.
Lol ja denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Ja die misschien wel, wil niet zeggen dat iedereen het maar tof moet vinden. Als je zo over mijn familieleden begint, krijg ik een ban.quote:
Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Grapjas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.
Dan ben je gewoon een domme kut. Toedeledokie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.
ik wil best sorry zeggen als ik het meen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Niemand begint dan ook over je familie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die misschien wel, wil niet zeggen dat iedereen het maar tof moet vinden. Als je zo over mijn familieleden begint, krijg ik een ban.
nee dat is niet erg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Jij bent ook af.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand begint dan ook over je familie.
Iemand maakt 1 opmerkingen over een persoon waar je tot vandaag nog nooit een emotie bij hebt gevoeld.
hmm,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er even mee wandelen?
Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Is heel moeilijk. Kan echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Ja, buitenquote:
hmmm weet ik nog nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Gaa we het hier nu weer de hele dag over hebben en alles wat al is gezegd tig keer herhalen? Dan sla ik vandaag even over
En anders, wat is de lunch?
broodje kaas met melkquote:
Ja, is daar vast leuker dan hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeeuws spek op brood en gekookte eierenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Gaa we het hier nu weer de hele dag over hebben en alles wat al is gezegd tig keer herhalen? Dan sla ik vandaag even over
En anders, wat is de lunch?
Ik! Het regent hier wel, en bij jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hier regent en katten en honden....quote:
Hoog tijd zo te lezen, lange tenen laat maar in de chats met rare wereldvreemde gekkies en halfjes.quote:
oeh.... zeeuws spek op brood is wel verrekte lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeuws spek op brood en gekookte eieren
Droog hier, maar ik zet zulke grote passen dat ik de regen voorblijfquote:
We begonnen ook niet over Nizno d'r familie, die begon vrijwillig met iemand afkatten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand begint dan ook over je familie.
Iemand maakt 1 opmerkingen over een persoon waar je tot vandaag nog nooit een emotie bij hebt gevoeld.
I know. Denk dat ik het ga uitbakken eerst.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.... zeeuws spek op brood is wel verrekte lekker
Stig Gumpquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Droog hier, maar ik zet zulke grote passen dat ik de regen voorblijf
hmm.... ik doe het wel eens op brood en even 30sec in de magnetron maar uitbakken nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I know. Denk dat ik het ga uitbakken eerst.
hoe laat heb je het gesprek dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik wat na mijn gesprek op station halen
Wat nederlandsquote:
Ik ook nog nietquote:
Stig met de eitjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeuws spek op brood en gekookte eieren
en voordien ga je niet lunchen?quote:
CL begon over haar familie en hoe ze zou reageren. Daar reageer ik op dat niemand het daar over heeft. Dat heeft niks met Nizno's familie te maken en of jullie daar wel of niet over zouden zijn begonnen. Dus ik snap ook niet waarom je mij nu quote.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We begonnen ook niet over Nizno d'r familie, die begon vrijwillig met iemand afkatten.
ja vanmorgen gesmeerd... dus zal vast ook een beetje nederlands klammig zijnquote:
Ohhh gat-ver-dammequote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vanmorgen gesmeerd... dus zal vast ook een beetje nederlands klammig zijn
hmm tot 14u zou ik het niet uit kunnen houden... 12u lukt me net...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee red het wel tot daarna en heb ook niets in huis nu om te lunchen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
CL begon over haar familie en hoe ze zou reageren. Daar reageer ik op dat niemand het daar over heeft. Dat heeft niks met Nizno's familie te maken en of jullie daar wel of niet over zouden zijn begonnen. Dus ik snap ook niet waarom je mij nu quote.
Tel ff tot 10 zeg.
Daarom quote ik jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dadelijk zien en horen ze bij je inspectie dat je grote honger hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee red het wel tot daarna en heb ook niets in huis nu om te lunchen
je eetlust is nu verpest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Yesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm tot 14u zou ik het niet uit kunnen houden... 12u lukt me net...
heb je wel ontbeten dan?
ja maar als ik wat eet en ik weer zo opblaas denken ze weer dat ik zwanger benquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk zien en horen ze bij je inspectie dat je grote honger hebt.
Oehhh, wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze vroegen me net mee naar de snackbar. Dus ik ga snacken.
ah oke... ja dat is dan in elk geval beter dan ik zou doen.... ik ben geen ontbijter.quote:
ik sta al op met trekquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja dat is dan in elk geval beter dan ik zou doen.... ik ben geen ontbijter.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eetlust is nu verpest?Neen, dat niet. Heb geen koffie meer in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Zeg je gewoon, "iek naar Thailandje willen om kwekveel Thaise beebs te werpen"quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik wat eet en ik weer zo opblaas denken ze weer dat ik zwanger ben
denk dat ik dan juist niet magquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je gewoon, "iek naar Thailandje willen om kwekveel Thaise beebs te werpen"
nee sinds april 2024 niet meer, daarvoor ontbeet ik idd ook niet, nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Rook je nizno? Toen ik nog rookte was ik ook niet zo van het onbtijt
hmm. nu T ZZ?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dat niet. Heb geen koffie meer in huis
oh ja nu weet ik het weer dat je ook bent gestoptquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee sinds april 2024 niet meer, daarvoor ontbeet ik idd ook niet, nu nog steeds niet
Dan heb je mooi geluk gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig droog gebleven tijdens de postronde. Had wel uit voorzorg een regenpak aan gedaan
Roken is vaak ontbijt voor nicotineverslaafden, daarom hebben die altijd een beetje een grauwe Holocaust uitstraling rond ze heen hangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Rook je nizno? Toen ik nog rookte was ik ook niet zo van het onbtijt
op een broodjequote:
¤ 4078,12 bespaard nuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja nu weet ik het weer dat je ook bent gestopt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had wel weer de gruwelijk nat wijk
Die van Kees Kachel en zijn Spaansequote:
owww ja dat plaatje ken ikquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van Kees Kachel en zijn Spaanse
Ik zit nu mobiel, te veel gedoe om plaatje te zoeken
Die zullen er vast wel wonen, maar dat geldt wel voor elke wijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww ja dat plaatje ken ik
ik dacht meer in de richting van leuk uitziende vrouwen enzo
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel wonen, maar dat geldt wel voor elke wijk
Zeeland, het volk van oestergezichten, zoute bekken en konten als olietankers.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.
of de meetlat ligt wat hoogquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die houden zich dan goed verborgen in mijn wijk.
satesaus op je broodje kaassouflet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Nee want de satesaus hier is niet lekker
Patatje met en een broodje frikandel met
Doe je dat niet? Je mist watquote:
nooit geprobeerd... misschien toch eens doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Je mist wat
Gesmolten kaas en satesaus zijn per definitie een perfecte combo.
Ja, maar niet teveel. En een ei hoort erbij!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat nederlands
[..]
Ik ook nog niet
[..]
Stig met de eitjesdat lunch je vaak of niet?
Ik heb hier nu zoveel zin inquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je dat niet? Je mist wat
Gesmolten kaas en satesaus zijn per definitie een perfecte combo.
En hier heb ik ook zin in, bij mn patiet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel. En een ei hoort erbij!
Bahquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week heb ik een verzorgde lunch, daar zullen alle broodjes wel weer met boter zijn belegd. Discriminatie
Is dat friet met melk?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nu zoveel zin in
En in patiet
[..]
En hier heb ik ook zin in, bij mn patiet.
Hmmmm
quote:
Wie is je favoriete Muay-Thai vechter?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben erg benieuwd wat ze nou willen weten
das idd zo ontzettend jammer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Volgende week heb ik een verzorgde lunch, daar zullen alle broodjes wel weer met boter zijn belegd. Discriminatie
Sagat.quote:
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Uitgebakken Zeeuws spek op brood genot.
Hij verloor één oog in een gevecht met Gou Hibiki , Dans vader.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sagat.
If you know, you know
Ja, ik heb ook geen idee ook. Lastig inschattenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag 1, Bent u zwanger?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk voornamelijk die bankrekening want wat ik mij ook bedacht dat de rekening die ik heb gestuurd heeft geen activiteit behalve rente bijschrijving dus dat is natuurlijk verdacht want hoe leef ik dan. Dus dan kan mijn andere rekening laten zien waarvan ik dan leef.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook geen idee ook. Lastig inschatten
* TheStigsDutchCousin laat essie zijn uitgebakken zienquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag 1, Bent u zwanger?
Vraag 2, Vliegert u wel eens in uw blote bips?
Vraag 3, Er zijn bijna geen varkens meer op het eiland, weet u daar meer van toevallig?
Ahjaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk voornamelijk die bankrekening want wat ik mij ook bedacht dat de rekening die ik heb gestuurd heeft geen activiteit behalve rente bijschrijving dus dat is natuurlijk verdacht want hoe leef ik dan. Dus dan kan mijn andere rekening laten zien waarvan ik dan leef.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin laat essie zijn uitgebakken zien
Yes kan ik idd ook vertellen en gewenst bewijzen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
En wellicht ook hoe je aan dat geld komt?
En dat kun je ook gewoon aantonen dus zou dan ook geen probleem hoeven zijn
meer dan eerlijk en open zijn kun je niet doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes kan ik idd ook vertellen en gewenst bewijzen.
Dat staat een beetje gek verwoord jaquote:
Schoppen ze je meteen tegen je schenen als je daar binnenkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hoef je alleen maar even met iemand te sparren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schoppen ze je meteen tegen je schenen als je daar binnenkomt.
Meteen gevloerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Misschien kan ze beter direct even zeggen dat ze pijn aan haar benen heeft van het trainen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
Of dat ze je allemaal eten voorschotelen en dat je dan moet aangeven wat authentiek Thais is en wat niet
Dus dan staat Verhoeven op het vliegveld je op te wachten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Nee dat doen ze pas als je het land inwil denk ik met je nieuwe visa
Stukje visitatie zullen ze ook wel doen, dat is eigenlijk altijd als je jezelf moet melden bij de ambassade.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Muay-Haiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan. En dan alle mensen met dit visum moeten dan langs hemquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
Du
[..]
Dus dan staat Verhoeven op het vliegveld je op te wachten?
dan is het in elk geval wel duidelijk of iemand er al lang is of nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan. En dan alle mensen met dit visum moeten dan langs hem
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ziet er mooi uitquote:
hmm.. toch maar vooraf een klein snackje pakkenquote:
Ja even langs te ah to goquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm.. toch maar vooraf een klein snackje pakken
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefelicitaart Grmbl![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:
Ik sla overquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb suikerbrood en stokbrood en vieze koffie. Wie wil
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips trots gemaakt, gratis chocoladereep bij het kruidvat opgehaald
Misschien, zou CL wel helemaal trots maken natuurlijkquote:
he, meer voor mijquote:
successsssquote:
Wordt je straks naar buiten gestuurd vanwege de luchtquote:
Heb de extra pure meegenomenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, gefeliciteerd @:ltvdk![]()
![]()
![]()
wat voor chocola is het
TRAP ER NIET IN!!!!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh god. Iemand naast mij is in zijn slippers gekomen. Met sokken. En jogging broek
niet doen, dat stinkt. zijn ze daar vast niet blij meequote:
Dat is volgens mij wel meer traditionele Thaise kledijquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh god. Iemand naast mij is in zijn slippers gekomen. Met sokken. En jogging broek
Dat kan toch prima tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
en zonder verdovingquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:51 schreef bitterbal het volgende:
Het voelt alsof ik een wortel kanaal behandeling ga krijgen
In de randstad zie je niets anders, heeft die ook nog een nektasje en een dooie broccoli op zijn hoofd?quote:
gedeelde slippers ook nogquote:
Bijnaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de randstad zie je niets anders, heeft die ook nog een nektasje en een dooie broccoli op zijn hoofd?
Gewoon die kruidvat huismerk die je gratis krijgtquote:
owjee al 40sec te laatquote:
Thais driekwartiertjequote:
rustig blijven ademen....quote:
Jij?quote:
Zenuwbalquote:
die heeft prima blokjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon die kruidvat huismerk die je gratis krijgt
Verwachten jullie een traktatie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die heeft prima blokjesheb je je traktatie voor de ksc al af?
dat klinkt positiefquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Nou oké. Hij zei dat hij niet de beslissing maakt. Dat doet iemand anders. Hij vroeg hoe lang ik de wilde blijven dus zei 6 maanden maar als het goed ging ik het met 6 maanden wil verlengen. Zei ook dat de gym maar 6 maanden cursus gaf.
Hij vroeg of ik werkte dus ik zei van nee. Leef van mijn spaargeld. Ik zei dat ik dat uit een erfenis had gekregen. Ik twijfelde of ik erfenis goed uitsprak zei die gelijk van ik spreek Engels![]()
Ik denk ja dat snap ik maar ik zei ja misschien was mijn uitspraak niet correct. Hij vroeg van de erfenis was dus ik zo mijn vader. Oké.
Hij vroeg wat ik ging doen als ik niet in de gym was. Zei dat ik met kitesurfen was begonnen. En privé Thaise les volgde en met mijn vrienden tijd door breng.
Hij vroeg hoe mijn Thai was dus ik zei een beetje. Vertelde dat ik wel wat woorden ken maar het lastig vind om zinnen te vormen.
Hij vroeg hoe ik van het bestaan van het visum wist. En hij vertelde dat ze veel interviews doen omdat het bedrag van de cursus die 5 jaar moest rechtvaardigen ofzo.
Nou goed hij zei binnen een paar dagen krijg ik antwoord.
Klinkt als 'we doen dit gesprek met iedereen die dit het visum aanvraagt'. Irritant dat je weer wat dagen moet wachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
Nou oké. Hij zei dat hij niet de beslissing maakt. Dat doet iemand anders. Hij vroeg hoe lang ik de wilde blijven dus zei 6 maanden maar als het goed ging ik het met 6 maanden wil verlengen. Zei ook dat de gym maar 6 maanden cursus gaf.
Hij vroeg of ik werkte dus ik zei van nee. Leef van mijn spaargeld. Ik zei dat ik dat uit een erfenis had gekregen. Ik twijfelde of ik erfenis goed uitsprak zei die gelijk van ik spreek Engels![]()
Ik denk ja dat snap ik maar ik zei ja misschien was mijn uitspraak niet correct. Hij vroeg van de erfenis was dus ik zo mijn vader. Oké.
Hij vroeg wat ik ging doen als ik niet in de gym was. Zei dat ik met kitesurfen was begonnen. En privé Thaise les volgde en met mijn vrienden tijd door breng.
Hij vroeg hoe mijn Thai was dus ik zei een beetje. Vertelde dat ik wel wat woorden ken maar het lastig vind om zinnen te vormen.
Hij vroeg hoe ik van het bestaan van het visum wist. En hij vertelde dat ze veel interviews doen omdat het bedrag van de cursus die 5 jaar moest rechtvaardigen ofzo.
Nou goed hij zei binnen een paar dagen krijg ik antwoord.
Ja? Ik zei dat als die nog andere info wilde ik het kon aanleveren maar hij zei dat hij alles had.quote:
Ja nou ja als je hem maar krijgt dan. Gaf ook aan toen die zei dat zoveel interviews doen dat ik het niet erg vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt als 'we doen dit gesprek met iedereen die dit het visum aanvraagt'. Irritant dat je weer wat dagen moet wachten
Is wel positief denk ik. Maar ja. Nog even afwachten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Ik zei dat als die nog andere info wilde ik het kon aanleveren maar hij zei dat hij alles had.
Hij merkte nog op. You really love thailand dus ik zei van ja zeker. Dat ik er al lang op vakantie kom en nu in de positie ben om een paar jaar niet te werken.
Mijn geprinte documenten wilde die ook niet zien.
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
Goedkope koffie is goedgekeurd voor de onbewuste koffiedrink momenten.
Bij eten heb je het woord vreten voor gulzig eten. Heb je zoiets ook voor dinken
ik vind het niet negatief klinken zoals jij het omschrijftquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Ik zei dat als die nog andere info wilde ik het kon aanleveren maar hij zei dat hij alles had.
Hij merkte nog op. You really love thailand dus ik zei van ja zeker. Dat ik er al lang op vakantie kom en nu in de positie ben om een paar jaar niet te werken.
Mijn geprinte documenten wilde die ook niet zien.
Eet smakelijk. Wat ga je eten en wat erbij?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat het achter de rug is. Ga nu wat eten :p
Hmm, is het een pakketje wat dat aan kan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, pakje is door de brievenbus gefrommeld.
wat stomquote:
dat zal vast niet eens opgevallen zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
Enige waar ik niet eerlijk over was was dat 4 5 dagen train. Maar goed
verstandigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat het achter de rug is. Ga nu wat eten :p
daar heb ik zo de schurft aan...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, pakje is door de brievenbus gefrommeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |