quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
CL begon over haar familie en hoe ze zou reageren. Daar reageer ik op dat niemand het daar over heeft. Dat heeft niks met Nizno's familie te maken en of jullie daar wel of niet over zouden zijn begonnen. Dus ik snap ook niet waarom je mij nu quote.
Tel ff tot 10 zeg.
Daarom quote ik jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Mag je geen grapjes maken van de moraalpolitie?
Dadelijk zien en horen ze bij je inspectie dat je grote honger hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee red het wel tot daarna en heb ook niets in huis nu om te lunchen
je eetlust is nu verpest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Yesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm tot 14u zou ik het niet uit kunnen houden... 12u lukt me net...
heb je wel ontbeten dan?
ja maar als ik wat eet en ik weer zo opblaas denken ze weer dat ik zwanger benquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk zien en horen ze bij je inspectie dat je grote honger hebt.
Oehhh, wat?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ze vroegen me net mee naar de snackbar. Dus ik ga snacken.
ah oke... ja dat is dan in elk geval beter dan ik zou doen.... ik ben geen ontbijter.quote:
ik sta al op met trekquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ja dat is dan in elk geval beter dan ik zou doen.... ik ben geen ontbijter.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eetlust is nu verpest?Neen, dat niet. Heb geen koffie meer in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Zeg je gewoon, "iek naar Thailandje willen om kwekveel Thaise beebs te werpen"quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als ik wat eet en ik weer zo opblaas denken ze weer dat ik zwanger ben
denk dat ik dan juist niet magquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je gewoon, "iek naar Thailandje willen om kwekveel Thaise beebs te werpen"
nee sinds april 2024 niet meer, daarvoor ontbeet ik idd ook niet, nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Rook je nizno? Toen ik nog rookte was ik ook niet zo van het onbtijt
hmm. nu T ZZ?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dat niet. Heb geen koffie meer in huis
oh ja nu weet ik het weer dat je ook bent gestoptquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee sinds april 2024 niet meer, daarvoor ontbeet ik idd ook niet, nu nog steeds niet
Dan heb je mooi geluk gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig droog gebleven tijdens de postronde. Had wel uit voorzorg een regenpak aan gedaan
Roken is vaak ontbijt voor nicotineverslaafden, daarom hebben die altijd een beetje een grauwe Holocaust uitstraling rond ze heen hangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
Rook je nizno? Toen ik nog rookte was ik ook niet zo van het onbtijt
op een broodjequote:
¤ 4078,12 bespaard nuquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja nu weet ik het weer dat je ook bent gestopt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had wel weer de gruwelijk nat wijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |