Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, jíj bent degene die komt met een kutgrap, dan moet je ook kunnen incasseren.
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
overduidelijk dat iedereen van een mug een olifant maakt, als er gewoon normaal over gedaan wordt hoe een ander met ies om gaat was het allang gewoon door gegaan
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Grapjas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook prima hoor, ik meld alleen dat het allang gezellig had kunnen zijn
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nuilie nuilie, je wordt ergens op aangesproken. Zeg gewoon 'sorry het was niet zo hard bedoeld'.
Dan ben je gewoon een domme kut. Toedeledokie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee daarvoor zeg ik geen sorry.
ik wil best sorry zeggen als ik het meen
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Niemand begint dan ook over je familie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die misschien wel, wil niet zeggen dat iedereen het maar tof moet vinden. Als je zo over mijn familieleden begint, krijg ik een ban.
nee dat is niet erg.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Jij bent ook af.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand begint dan ook over je familie.
Iemand maakt 1 opmerkingen over een persoon waar je tot vandaag nog nooit een emotie bij hebt gevoeld.
hmm,quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie gaat er even mee wandelen?
Namen en rugnummers aubquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is hier al heel lang niet meer gezellig.
Is heel moeilijk. Kan echt niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
Is het zo erg om toe te geven dat die opmerkingen misschien niet helemaal gepast waren.
Ja, buitenquote:
hmmm weet ik nog nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Gaa we het hier nu weer de hele dag over hebben en alles wat al is gezegd tig keer herhalen? Dan sla ik vandaag even over
En anders, wat is de lunch?
broodje kaas met melkquote:
Ja, is daar vast leuker dan hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeeuws spek op brood en gekookte eierenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Gaa we het hier nu weer de hele dag over hebben en alles wat al is gezegd tig keer herhalen? Dan sla ik vandaag even over
En anders, wat is de lunch?
Ik! Het regent hier wel, en bij jou?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hier regent en katten en honden....quote:
Hoog tijd zo te lezen, lange tenen laat maar in de chats met rare wereldvreemde gekkies en halfjes.quote:
oeh.... zeeuws spek op brood is wel verrekte lekkerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeuws spek op brood en gekookte eieren
Droog hier, maar ik zet zulke grote passen dat ik de regen voorblijfquote:
We begonnen ook niet over Nizno d'r familie, die begon vrijwillig met iemand afkatten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand begint dan ook over je familie.
Iemand maakt 1 opmerkingen over een persoon waar je tot vandaag nog nooit een emotie bij hebt gevoeld.
I know. Denk dat ik het ga uitbakken eerst.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh.... zeeuws spek op brood is wel verrekte lekker
Stig Gumpquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Droog hier, maar ik zet zulke grote passen dat ik de regen voorblijf
hmm.... ik doe het wel eens op brood en even 30sec in de magnetron maar uitbakken nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I know. Denk dat ik het ga uitbakken eerst.
hoe laat heb je het gesprek dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik wat na mijn gesprek op station halen
Wat nederlandsquote:
Ik ook nog nietquote:
Stig met de eitjesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeeuws spek op brood en gekookte eieren
en voordien ga je niet lunchen?quote:
CL begon over haar familie en hoe ze zou reageren. Daar reageer ik op dat niemand het daar over heeft. Dat heeft niks met Nizno's familie te maken en of jullie daar wel of niet over zouden zijn begonnen. Dus ik snap ook niet waarom je mij nu quote.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We begonnen ook niet over Nizno d'r familie, die begon vrijwillig met iemand afkatten.
ja vanmorgen gesmeerd... dus zal vast ook een beetje nederlands klammig zijnquote:
Ohhh gat-ver-dammequote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vanmorgen gesmeerd... dus zal vast ook een beetje nederlands klammig zijn
hmm tot 14u zou ik het niet uit kunnen houden... 12u lukt me net...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee red het wel tot daarna en heb ook niets in huis nu om te lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |