Hij verloor één oog in een gevecht met Gou Hibiki , Dans vader.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sagat.
If you know, you know
Ja, ik heb ook geen idee ook. Lastig inschattenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben erg benieuwd wat ze nou willen weten
Vraag 1, Bent u zwanger?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben erg benieuwd wat ze nou willen weten
K denk voornamelijk die bankrekening want wat ik mij ook bedacht dat de rekening die ik heb gestuurd heeft geen activiteit behalve rente bijschrijving dus dat is natuurlijk verdacht want hoe leef ik dan. Dus dan kan mijn andere rekening laten zien waarvan ik dan leef.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook geen idee ook. Lastig inschatten
* TheStigsDutchCousin laat essie zijn uitgebakken zienquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag 1, Bent u zwanger?
Vraag 2, Vliegert u wel eens in uw blote bips?
Vraag 3, Er zijn bijna geen varkens meer op het eiland, weet u daar meer van toevallig?
Ahjaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk voornamelijk die bankrekening want wat ik mij ook bedacht dat de rekening die ik heb gestuurd heeft geen activiteit behalve rente bijschrijving dus dat is natuurlijk verdacht want hoe leef ik dan. Dus dan kan mijn andere rekening laten zien waarvan ik dan leef.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin laat essie zijn uitgebakken zien
Yes kan ik idd ook vertellen en gewenst bewijzen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
En wellicht ook hoe je aan dat geld komt?
En dat kun je ook gewoon aantonen dus zou dan ook geen probleem hoeven zijn
meer dan eerlijk en open zijn kun je niet doenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes kan ik idd ook vertellen en gewenst bewijzen.
Dat staat een beetje gek verwoord jaquote:
Schoppen ze je meteen tegen je schenen als je daar binnenkomt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hoef je alleen maar even met iemand te sparren.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schoppen ze je meteen tegen je schenen als je daar binnenkomt.
Meteen gevloerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Misschien kan ze beter direct even zeggen dat ze pijn aan haar benen heeft van het trainen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
Of dat ze je allemaal eten voorschotelen en dat je dan moet aangeven wat authentiek Thais is en wat niet
Dus dan staat Verhoeven op het vliegveld je op te wachten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
Nee dat doen ze pas als je het land inwil denk ik met je nieuwe visa
Stukje visitatie zullen ze ook wel doen, dat is eigenlijk altijd als je jezelf moet melden bij de ambassade.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |