Hoeft de mond niet zo ver open.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
een waterige taart voor zijn 70e verjaardag... wat attent
Het is een kraantaartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
een waterige taart voor zijn 70e verjaardag... wat attent
een waterige kraantaartquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een kraantaart
En de tekst moet je negeren![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:14 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gefelicitaart Grmbl![]()
![]()
![]()
@:ltvdk
Er komt wel vaker water uit een kraan iddquote:
hij heeft geen plaksnor en hoed nodigquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
ja die kan niet meer vanaf de trap bij de giraf van zn nek en rug glijden
Waarom van deze matige opmerkingen over iemand die dood gaat aan kanker?quote:
Ja, dat had ik meegekregen, maar dat ie zo bol daardoor is geworden, joh.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heeft kanker en kan niet meer beter worden.
Hij zal ongetwijfeld aan iets als prednison zitten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik meegekregen, maar dat ie zo bol daardoor is geworden, joh.
omdat ik matige grappen maak. je kunt er ook overheen lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Waarom van deze matige opmerkingen over iemand die dood gaat aan kanker?
nee hoor, niet in GCquote:
Ja blokkeren gaat wat lastig helaas.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik matige grappen maak. je kunt er ook overheen lezen
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kan niet meer vanaf de trap bij de giraf van zn nek en rug glijden
VOF de kunst liedje was vanmorgen op de radio toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je hiermee bedoelt?
quote:"Zeg giraf, " zei Dikkertje Dap.
"Mag ik niet eens even bij je
stiekem van je nek afglijden?
Zo maar eventjes voor de grap?
Denk je dat de grond van Artis,
als ik neerkom, heel erg hard is?"
"Stap maar op, " zei de giraf.
"Stap maar op en glijd maar af!"
ja ik ben ook erg blij dat ik dat met mijn schoonzus in de laatste maanden met haar prednisonlichaam gewoon heb kunnen doen voor ze dood gingquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:29 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, het kwartje valt. Nou, hilarisch, weer een typische Nizo-dijenkletser. Kutgrappen maken over iemand die doodgaat aan kanker, hi-ha-ho. Mag je trots op zijn.
Geeft je nog geen toestemming ook dat ook over anderen te zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben ook erg blij dat ik dat met mijn schoonzus in de laatste maanden met haar prednisonlichaam gewoon heb kunnen doen voor ze dood ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |